Oud 06-06-2002, 16:17
Synonym
Synonym is offline
Ik weet niet of ik dit bij lifestyle moet posten denk 't wel...

Ik wil graag van die vlechtjes in m'n haar met paars en roze erdoorheen... Hoe kun je dat er zelf inzetten?

Enneh... waar kun je een beetje goedkoop van dat nephaar kopen???

Alvast bedankt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-06-2002, 16:21
Slettelina *
Slettelina * is offline
je kan het bij de kapper laten doen...
ik krijg het binnen kort ook maar dan doet een vriendin het. dus misschien ken je ook wel mensen die het kunnen
suc6
en er is vast wel een winkel in de buurt waar je nephaar kan kopen
Oud 06-06-2002, 16:25
the reflecting god*
the reflecting god* is offline
Ja dat kan je er wel zelf in zetten moet je wel weten hoe, het is op zich niet zo moeilijk
dat haar kan je bij van die chinese winkeltjes halen...je moet wel van dat kroesachtige haar hebben want die blijft langer zitten
Met citaat reageren
Oud 06-06-2002, 20:29
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Ik vin het eigenlijk maar zelden mooi: alleen bij heel dik haar misschien...
Met citaat reageren
Oud 06-06-2002, 20:30
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Maar dat was je vraag dus niet .
Met citaat reageren
Oud 06-06-2002, 20:44
Verwijderd
shakira??

volgensmij kan dat wel gewoon bij de kapper, maar volgensmij is dat wel aardig duur
je hebt het er dan natuurlijk wel mooi inzitten

ik weet natuurluk niet hoe het staat, maar het lijkt mij wel mooi
vooral als je zelf donker haar hebt eigenluk
maja
succes dr mee
Met citaat reageren
Oud 06-06-2002, 20:50
~sweetgirl~
~sweetgirl~ is offline
Volgens mij kun je die vlechtjes er niet echt zelf in zetten. Dan moet je wel heel handig zijn

Je kan het bij de kapper doen maar daar is het vaak duur. De meeste mensen die ik ken hebben het bij Surinaamse vrouwtjes laten doen. Die kunnen het snel en goedkoop en het is vaak heel mooi.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2002, 21:31
acid-star
acid-star is offline
je kan het best zelf inzetten.. maar dan word het wel errrrrg lelijk... tenzij je echt superhandig bent (ik ken eeeen meisje die het wel kan... alleen die doet het al vanaf haar 5e bij haar hele famillie) Haar haar je bij kappersspeciaalzaken.. en je moet een beetje in de buurt vragen wie het in kan zetten... (ik doe het zelf ook, mocht je in de buurt wonen) Als je het bij afro winkels laat doen ben je al snel zo'n 300 euro kwijt...
Oud 06-06-2002, 23:14
Anal Avenger
Anal Avenger is offline
300 euro

lijkt me sterk
Oud 07-06-2002, 00:32
acid-star
acid-star is offline
Citaat:
Anal Avenger schreef:
300 euro

lijkt me sterk

ik bedoelde dus 300 gulden.. sorry
Oud 07-06-2002, 06:35
Gothic
Gothic is offline
bij mij vlocht mijn moeder het gewoon in... In A'dam op albertkuip kan je wel wat kopen... ze hebben alle kleuren bijna , tis niet echt heel goedkoop, maar tis koopkoper dan het dure wat ik wel eens hoor... tis geloof ik 8 euro ofzo (of was het nou gulden?) per zakje en ik gebruikte 3 zakjes, soms 2
Oud 07-06-2002, 07:34
the reflecting god*
the reflecting god* is offline
Citaat:
Anal Avenger schreef:
300 euro

lijkt me sterk
hmm 300 euro valt ook wel mee, ik heb het hier in Hilversum bij de kinky gevraagd en die vroegen er per vlecht 15 gulden voor dus je bent zo 1500 kwijt ....
Met citaat reageren
Oud 07-06-2002, 08:33
punxnotdead
punxnotdead is offline
ik ken iemand die het zelf heeft, ze zei dat het wel veel tijd koste, ze had het in twee dagen gedaan( natuurlijk niet de hele dag duh)
Oud 07-06-2002, 11:33
acid-star
acid-star is offline
8 euro per pak is wel duur eigelijk.... Hier is het 5 euro voor 3 pakken,, en je hebt er ongeveer 6 a 7 nodig
Oud 07-06-2002, 15:58
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
ik heb het door 2 vriendinnen in laten vlechten, bleef goed zitten, maar na een maandje werd het toch best wel lelijk en heb ik het er weer uitgehaald

Ik heb het haar gewoon bij zo'n surinaams winkeltje in almere gekocht, was 5 gulden per pak, nu 2 euro 50

En ik had ongeveer 5 a 6 pakken nodig
Oud 07-06-2002, 16:36
Floosje
Floosje is offline
Citaat:
the reflecting god* schreef:

hmm 300 euro valt ook wel mee, ik heb het hier in Hilversum bij de kinky gevraagd en die vroegen er per vlecht 15 gulden voor dus je bent zo 1500 kwijt ....
wat een afzetters
Met citaat reageren
Oud 08-06-2002, 02:17
biertjehappen
biertjehappen is offline
hier weet ik helaas niks van sorry............ ik had eigenlijk dus niet eens hoeven reageren
Met citaat reageren
Oud 08-06-2002, 16:25
shanli
shanli is offline
Citaat:
biertjehappen schreef:
hier weet ik helaas niks van sorry............ ik had eigenlijk dus niet eens hoeven reageren
maar de posters boven ons hebben haar al goed geholpen dussuh,verdere raad was toch niet meer nodig
Oud 08-06-2002, 16:36
*Darcy*
*Darcy* is offline
In Almelo zit een winkeltje waar ze allemaal spul voor je haar hebben, ook nephaar. kweenie hoe duur
Ut zit tegenover Sportief, naast het theaterhotel
Oud 08-06-2002, 23:12
acid-star
acid-star is offline
Citaat:
the reflecting god* schreef:

Even iets rechtzetten... Kinki zijn geen afzetters.. ze zijn wat aan de prijzige kant maar het feit is gewoon dat er is kapsalons standaard salontarieven gelden, alles vanaf een bepaald bedrag en als je dat hoger wiltoet je het zelf weten, dit zijn standaard bedragen opgezet door de ANKO (kappersvakbond) Bij Kinki geldt dus gewoon het salontarief, Het haar wat Kinki gebruikt is in de eerste instantie niet bedoeld om alleen mee te vlechten, het geldt ook voor dreads en extensions, maar dit haar is dus wel duurder dan gewoon vlechthaar. Daar komt bij dat een surinaams vrouwtje vanaf haar 6e vlecht en dat dus ook pijlsnel kan. Zo'n vrouwtje heeft het binnen 5 uur ingezet. Bij kinki (of een andere salon) kunen we dat gewoon niet omdat je niet gewend bent om de hele dag te vlechten,, het gaat dus gewoon een heel stuk langzamer en je blijft verplicht om een bepaald tarief aan te houden... Het is geen afzetterij, het is gewoon logisch. En de meeste mensen zijn heus wel intelligent genoeg om te weten dat het ergens anders goedkoper kan,, de optie bestaat gewoon....
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten