Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En verscheurt is in dit geval met een -d. Onbegrijpelijk dat je het zo verkeerd schrijft in het beschaafde Nederland. Heel sneu! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En ik vind niet dat ik overdrijf. Zo'n opmerking kan heel erg pijnljik zijn voor iemand, DUS WAAROM ZOU JE 'EM MAKEN! Ik ken iemand die heeft gehandicapte broer. Zij vind het VERSCHRIKKELIJK als mensen daar opmerking over maken. Terecht! Niet doen. De overeenkomst? Uiterlijk, gehandicapt zijn, je huidskleur... kun je niks aan doen. Dus hou je mond erover! Trouwens, wel gave actie. Hopelijk halen ze veel geld op! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Zou best kunnen. Ik ken Giel trouwens alleen uit de media. Ik luister eigenlijk nooit radio... |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Impliceer je nou dat je met het woord 'neger' een even sterk waardeoordeel over iemand felt als met het woord 'lelijk' ? |
![]() |
|
Als iemand het heeft over "zijn lelekert als jou" moet die vooral maar zo doorgaan. Zoiets kan je toch niet serieus nemen?
Verder heeft die opmerking niks met racisme te maken. Heel goedkoop dat je dat dan ook nog eens erbij betrekt. Je uitleg over het waarom van de Congolese burgeroorlog raakt ook kant noch wal.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Edit: dat 'Biele' is overigens wel érg slecht. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 21-12-2005 om 16:40. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
Oorlog gaat maar over 1 ding: macht
en dat moraalriddertjes als jij daar andere redenen voor willen verzinnen om het mooi te laten klinken als je tegen bent, dat zal de machthebbers echt niet weerhouden om een oorlog te voeren. Ik vind je trouwens best amusant, hhendrixx, omdat je nog even duidelijk laat zien wat het belang is van onderscheid maken tussen relevante en irrelevante dingen des levens.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Dit is toch gewoon een verborgen compliment? Kijk als er stond
"hoe komt zo'n verachtelijke misselijkmakende aids pisnicht aan zo'n botergeile snol" dan zou ik nog denken van "nou nou moet dat nou". Maar die SMS balk wordt toch gescreened dus de kans is groot dat Giel zelf er bij zat van "ja zend maar door" ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Anderen afstoten om hun lelijke uiterlijk is natuurlijk. Lelijke apen worden ook buitengesloten uit de groep, omdat het instinctief bepaald is dat je geen lelijk nageslacht wil omdat die dan moeite hebben met zich verder voort te planten. En je hoeft echt niet te gaan doen alsof iemand niet lelijk is als ie dat wel is, want dat weet die persoon dan zelf ook wel. Maar als jij je druk maakt om achterlijke smsberichtjes heb ik maar 1 tip: steek je leuter in een lelijk pukkelwijf van 200 kg, misschien voelt ze zich dat wat beter over zichzelf ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|