Oud 28-06-2002, 11:57
MAGIC-MAN
MAGIC-MAN is offline
Het is al bijna zover, de partij van wijlen pim fortuyn zit in zijn eerste crisis. CDA en VVD lijken de formatie alleen af te kunnen ronden ( Den Haag vandaag, gisteravond) Problemen met Matt Herben. Janssen van Raaij die allemaal onzin uitkraamt.
Denken jullie dan de LPF na dit jaar niet meer zal bestaan en de fractie zelfstandig word. Of hebben we over een paar maanden nieuwe verkiezingen. Of is het maar een klein relletje ????
Oud 28-06-2002, 12:23
Boogie
Boogie is offline
http://teletekst.nos.nl/cgi-bin/tt/nos/page/130-1

misschien zullen er wat mensen uitstappen maar ik verwacht wel dat het snel gedaan zal zijn met de LPF, ze zijn onthoofd zoals dat dan heet.
Ze hebben geen leider meer en dat willen ze nu allemaal wel worden.
Oud 28-06-2002, 13:00
John Simon
John Simon is offline
is dit niet wat iedereen al voorspelde... komt het toch uit... geen verassing voor mij in ieder geval. De hele lpf bestaat uit 2e rangs politici met grootheidswaanzin en dan krijg je problemen...
Oud 28-06-2002, 14:01
twiety
twiety is offline
Groeistuipen, kinderziektes. Komt wel goed.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2002, 14:31
UnknoWn EntiTy
UnknoWn EntiTy is offline
Citaat:
twiety schreef:
jaja....

Bij jou kan de LPF alles maken, komt allemaal wel goed....
Maar iedere andere partij wordt bij elk foutje helemaal afgeslacht

Ach, had Bolkestein toch gelijk. En mag ik nog een keer van mijn stemrecht gebruikmaken
Oud 28-06-2002, 15:41
PV
PV is offline
Citaat:
UnknoWn EntiTy schreef:
jaja....

Bij jou kan de LPF alles maken, komt allemaal wel goed....
Maar iedere andere partij wordt bij elk foutje helemaal afgeslacht
daarom is het CDA ook zo klein geworden
Met citaat reageren
Oud 28-06-2002, 16:02
Jozzy
Jozzy is offline
Laat ze nog een paar maandjes wachten, dan kan ik eind september ook stemmen

Maar goed, het was natuurlijk te verwachten dat dit vroeg of laat (oftewel: vroeg) zou gebeuren, voornamelijk politiek-amateurs daar...
Met citaat reageren
Oud 28-06-2002, 17:16
twiety
twiety is offline
Citaat:
twiety schreef:
Zie je wel.
http://nu.nl/document?n=58775
Met citaat reageren
Oud 28-06-2002, 17:29
Ik ben de Walrus!
Ik ben de Walrus! is offline
wow! dit is nog sneller dan ik gedacht had
Oud 28-06-2002, 19:43
UnknoWn EntiTy
Citaat:
twiety schreef:

Zie je wel.
http://nu.nl/document?n=58775
Hij trekt het weer in.
Nounou, dat schept werkelijk vertrouwen.

Al-Quaida, fraude... Wanneer komen de verhalen over aliens die Herben willen vermoorden?
Oud 28-06-2002, 20:19
Verwijderd
Het is elke keer hetzelfde liedje met de LPF. Iemand zegt wat en de dag erna wordt het altijd weer ingetrokken of verdraaid/veranderd. Even kijken hoe lang ze op die manier kunnen regeren.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2002, 20:33
twiety
twiety is offline
ff by the way: http://nu.nl/document?n=58788 : Partijen bereiken regeerakkoord
Met citaat reageren
Oud 28-06-2002, 21:53
UnknoWn EntiTy
Citaat:
twiety schreef:
ff by the way: http://nu.nl/document?n=58788 : Partijen bereiken regeerakkoord
En nu maar wachten tot de halve partij opstapt omdat ze het er niet mee eens zijn.

Ze zijn zoiezo al aan het ruzien omdat het nieuwe bestuur aan achterkamertjespolitiek doet volgens een deel van de leden.
Oud 28-06-2002, 22:14
Verwijderd
Ik word toch wel zo strontziek van het gezeik rond dit stelletje amateurs. Laat ze maar lekker doodvallen, ik bemoei me er niet meer mee.

En Volkert: we love you
Met citaat reageren
Oud 29-06-2002, 08:03
twiety
twiety is offline
Citaat:
nare man schreef:
Ik word toch wel zo strontziek van het gezeik rond dit stelletje amateurs. Laat ze maar lekker doodvallen, ik bemoei me er niet meer mee.
Wil je in dat geval dan deze post ook even verwijderen?

Citaat:
Nare man!
Met citaat reageren
Oud 29-06-2002, 10:50
AGH
AGH is offline
Ach ja, het is het afrekenen van andere partijen op fouten.
Zoals bijvoorbeeld het indienen van een motie van wantrouwen en vervolgens zelf ook weer bepaalde woorden of standpunten terugnemen.

Iedereen aanvallen en elke discussie ontlopen wanneer het LPF kritiek krijgt.
De erfenis van Pim.
Zo heeft Pim het gewild.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2002, 11:48
disaster
disaster is offline
Citaat:
AGH schreef:
Ach ja, het is het afrekenen van andere partijen op fouten.
Zoals bijvoorbeeld het indienen van een motie van wantrouwen en vervolgens zelf ook weer bepaalde woorden of standpunten terugnemen.

Iedereen aanvallen en elke discussie ontlopen wanneer het LPF kritiek krijgt.
De erfenis van Pim.
Zo heeft Pim het gewild.
ik word er idd zo moe van dat elke zin die mat herben begint of eindigt gaat in de woorden 'Pim had het zo gewild' of 'Pim zag dit al aankomen'

alles leuk en aardig, maar ga zelf ook es een fokkin mening vormen!
Met citaat reageren
Oud 29-06-2002, 12:32
suze02
suze02 is offline
Hoeveel crissisen hebben die andere partijen wel gehad!Dit is echt weer verschrikkelijk opgeblazen.Ik herinner me er nog een bij de CDA nog niet zo heel lang geleden,hoe dat ging was ook achterbaks maar nee hoor er is een crisis bij de LPF dus we moeten er met z'n allen gelijk boven op springen want het zal wel weer het einde van de LPF zijn.Beetje kortzichtig!!!!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 29-06-2002, 12:33
suze02
suze02 is offline
Citaat:
nare man schreef:

Ben jij wel helemaal goed bij je hoofd???
Beetje kinderachtig om zo te reageren.Hoe oud ben je nou?
Met citaat reageren
Oud 29-06-2002, 15:16
Verwijderd
Citaat:
suze02 schreef:

Hoe oud ben je nou?
Hij is 20. Net als ik en net als jij. Leuk he?
Allemaal 20, laten we dat vieren.

Weer al die boze gezichtjes trouwens, hey relax.
Valt de LPF uit elkaar dan is dat geen verrassing en is iedereen blij, want dat geeft Nederland een kans om weer een minder slechte regering te krijgen.
Valt de LPF uit elkaar dan is ook iedereen blij, want Pim-aanbidders zijn blij en anti-Pim-aanbidders zijn ook blij, want de LPF maakt zichzelf belachelijk.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2002, 15:30
disaster
disaster is offline
Citaat:
suze02 schreef:
Hoeveel crissisen hebben die andere partijen wel gehad!Dit is echt weer verschrikkelijk opgeblazen.Ik herinner me er nog een bij de CDA nog niet zo heel lang geleden,hoe dat ging was ook achterbaks maar nee hoor er is een crisis bij de LPF dus we moeten er met z'n allen gelijk boven op springen want het zal wel weer het einde van de LPF zijn.Beetje kortzichtig!!!!!!!!!!
alsof die CDA crisis niet breed werd uitgemeten in de media
Met citaat reageren
Oud 29-06-2002, 15:50
Jozzy
Jozzy is offline
Citaat:
disaster schreef:

alsof die CDA crisis niet breed werd uitgemeten in de media
Nou idd, dat was ook "het einde van het cda" zo ongeveer...
Met citaat reageren
Oud 30-06-2002, 15:21
Verwijderd
Citaat:
suze02 schreef:
Maar alles wat Paars fout deed is ook breed uitgemeten.. en wat de LPF doet is heilig zeker!?!?
Zo werkt het gewoon met iedere partij hoor.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2002, 17:43
Conan the Librarian
Conan the Librarian is offline
Citaat:
suze02 schreef:
Er is enig verschil tussen het CDA en de LPF. Een grote partij met historie, of een partij die een paar maanden bestaat en nog niet _zonder_ controverse.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2002, 19:52
Manus J. van Alles
Manus J. van Alles is offline
Het was idd te verwachten dat de LPF problemen zou krijgen, laat ze maar lekker uit elkaar vallen...
Oud 30-06-2002, 21:55
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
Manus J. van Alles schreef:
Het was idd te verwachten dat de LPF problemen zou krijgen, laat ze maar lekker uit elkaar vallen...
Jah inderdaad.. gossie ik snap niet dat een heleboel mensen dat niet eerder ingezien hadden. Die partij is zo onstabiel als wat.
Oud 01-07-2002, 10:53
UnknoWn EntiTy
Citaat:
Aragnabite schreef:

Jah inderdaad.. gossie ik snap niet dat een heleboel mensen dat niet eerder ingezien hadden. Die partij is zo onstabiel als wat.
een heleboel mensen hadden dat al wel ingezien.

Helaas zo'n 15% van de bevolking niet.
Oud 02-07-2002, 19:35
suze02
suze02 is offline
Citaat:
KontraDix schreef:

Hij is 20. Net als ik en net als jij. Leuk he?
Allemaal 20, laten we dat vieren.

Weer al die boze gezichtjes trouwens, hey relax.
Valt de LPF uit elkaar dan is dat geen verrassing en is iedereen blij, want dat geeft Nederland een kans om weer een minder slechte regering te krijgen.
Valt de LPF uit elkaar dan is ook iedereen blij, want Pim-aanbidders zijn blij en anti-Pim-aanbidders zijn ook blij, want de LPF maakt zichzelf belachelijk.
Ja......
Ik hoor al dat jij de mening van alle Nederlanders heb gevraagd knap hoor.....

Ik wordt gauw boos,maa rik ben ook wel eens vrolijk hoor komt ie....
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 12:11
twiety
twiety is offline
Citaat:
Milk schreef:

Maar alles wat Paars fout deed is ook breed uitgemeten..
Door Pim ja, daarvoor kreeg de gewone man het niet te horen.

Citaat:
en wat de LPF doet is heilig zeker!?!?
Nee hoor. Alleen men moet niet, gewend aan de publieke stilte tijdens paars, iedere onenigheid opvatten als een crisis.

Citaat:
Zo werkt het gewoon met iedere partij hoor.
En terecht. Maar dan wel voor iedere partij evenveel. Het is oneerlijk om het 'gebrek' aan achterkametjespolitiek te gebruiken om te zeggen dat er alles mis is in de partij. Het is niet erg als je er op in gaat, maar overdrijf 't niet zo en gebruik feiten (en dat geldt met name voor de media, die nog niets geleerd heeft over demoniseren). Sensatie is blijkbaar het enige wat telt.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 12:34
Verwijderd
Laat de LPF pas uit elkaar gaan in februari 2003 plz. Dan mag ik namelijk ook stemmen
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 14:52
Manus J. van Alles
Manus J. van Alles is offline
Maak daar maar april van
Oud 11-07-2002, 15:44
Verwijderd
Citaat:
Manus J. van Alles schreef:
Maak daar maar april van
Mag ook
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 15:57
Desp
Desp is offline
Sinds de dood van Pim Fortuyn is er al heibel binnen LPF. Het zal vast niet lang meer duren, of er stappen mensen op, en op, en op... Partij gaat plat, ik voel het...
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 19:28
Verwijderd
Citaat:
twiety schreef:

Nee hoor. Alleen men moet niet, gewend aan de publieke stilte tijdens paars, iedere onenigheid opvatten als een crisis.

Iedere onenigheid?? Elke dag staat er wel iets op teletext/nieuws omdat ze het er weer eens niet mee eens zijn of hun mening hebben verdraaid. En ze willen er zo graag bij horen, ze willen iets als binnenlandse zaken of justitie. O my God ik zie het al voor me de LPF Binnenlandse zaken

Laat ze nu eerst maar eens hun eigen partij in elkaar zetten en vastlijmen, en begin dan aan de dingen die gedaan moeten worden.

Mijn mening in het kort: weg met de LPF!!!!!
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 20:24
Verwijderd
Citaat:
twiety schreef:

oh nee, ik vergat: het staat uiterst stabiel als je steeds je mening verandert, mensen in de partij ruziën om de macht en de fractieleider 3x terugfluit..niet te vergeten de concessies die ze met het regeerakkoord hebben gedaan...zou Pim het wel zo gewild hebben??
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 22:56
UnknoWn EntiTy
Citaat:
Milk schreef:

oh nee, ik vergat: het staat uiterst stabiel als je steeds je mening verandert, mensen in de partij ruziën om de macht en de fractieleider 3x terugfluit..niet te vergeten de concessies die ze met het regeerakkoord hebben gedaan...zou Pim het wel zo gewild hebben??
juist ja.

misschien is publieke stilte wel beter dan elkaar in de Telegraaf afslachten?

zomaar een ideetje
Oud 11-07-2002, 23:57
Conan the Librarian
Conan the Librarian is offline
Citaat:
Minnitje schreef:
Desondanks hebben ze wel 29 (toch?) zetels, die ze - allemaal individueel? - zullen moeten gaan gebruiken.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2002, 00:12
twiety
twiety is offline
Citaat:
Minnitje schreef:

Iedere onenigheid?? Elke dag staat er wel iets op teletext/nieuws omdat ze het er weer eens niet mee eens zijn of hun mening hebben verdraaid. En ze willen er zo graag bij horen, ze willen iets als binnenlandse zaken of justitie. O my God ik zie het al voor me de LPF Binnenlandse zaken

Laat ze nu eerst maar eens hun eigen partij in elkaar zetten en vastlijmen, en begin dan aan de dingen die gedaan moeten worden.

Goed, dat is een mooie mening in het kort en ook enigszins onderbouwd.
Mijn mening hierover is dat iedere scheet op teletext/nieuws komt en dat de LPF best binnenlandse zaken of justitie mogen. En ik denk dat het 'in elkaar zetten' van hun partij en 'dingen doen die gedaan moeten worden' best samen kan gaan.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2002, 00:16
twiety
twiety is offline
Citaat:
Milk schreef:
Nee, maar ik verwacht ook niet iets meer dan 2 maanden na de dood van Pim al een stabiele partij. Daar zit 'm 't verschil. En ik denk dat wanneer het nader bekeken wordt dat die concessie best wel mee blijken te vallen. Ik ben gewoon nog steeds van mening dat er ook door de rest veel vooruitgang wordt geboekt, beleidsmatig gezien, en ben blij dat Paars III of iets anders met het PvdA er dankzij Pim (en de kiezer ) niet is gekomen...en dat is nou precies wat Pim gewild zou hebben.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2002, 00:19
twiety
twiety is offline
Citaat:
Desp schreef:
Sinds de dood van Pim Fortuyn is er al heibel binnen LPF. Het zal vast niet lang meer duren, of er stappen mensen op, en op, en op... Partij gaat plat, ik voel het...
Ik voel iets heel anders. Maar we zullen zien. En het opstappen van mensen hoeft niet per se slecht te zijn, als er maar goeie voor slechtere in de plaats komen.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2002, 00:22
twiety
twiety is offline
Citaat:
UnknoWn EntiTy schreef:
juist ja.

misschien is publieke stilte wel beter dan elkaar in de Telegraaf afslachten?

zomaar een ideetje
Ik stem tegen.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2002, 08:27
UnknoWn EntiTy
Citaat:
twiety schreef:

Ik stem tegen.
okay

In dat geval kan ik nog een poosje lol hebben om dat stelletje mafkezen met een meerderwaardigheidscomplex, die allemaal hun zinnetje door willen douwen....

Het lijken wel kibbelende kleine kinderen soms, bijvoorbeeld zoals John Dost tekeerging pas
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten