Advertentie | |
|
![]() |
|
http://teletekst.nos.nl/cgi-bin/tt/nos/page/130-1
misschien zullen er wat mensen uitstappen maar ik verwacht wel dat het snel gedaan zal zijn met de LPF, ze zijn onthoofd zoals dat dan heet. Ze hebben geen leider meer en dat willen ze nu allemaal wel worden.
||
![]() |
Citaat:
![]() http://nu.nl/document?n=58775 |
![]() |
||
Citaat:
Nounou, dat schept werkelijk vertrouwen. ![]() Al-Quaida, fraude... Wanneer komen de verhalen over aliens die Herben willen vermoorden? ![]()
|
![]() |
ff by the way: http://nu.nl/document?n=58788 : Partijen bereiken regeerakkoord
|
![]() |
||
Citaat:
Ze zijn zoiezo al aan het ruzien omdat het nieuwe bestuur aan achterkamertjespolitiek doet volgens een deel van de leden.
|
Ach ja, het is het afrekenen van andere partijen op fouten.
Zoals bijvoorbeeld het indienen van een motie van wantrouwen en vervolgens zelf ook weer bepaalde woorden of standpunten terugnemen. Iedereen aanvallen en elke discussie ontlopen wanneer het LPF kritiek krijgt. De erfenis van Pim. Zo heeft Pim het gewild. |
![]() |
||
Citaat:
alles leuk en aardig, maar ga zelf ook es een fokkin mening vormen! |
![]() |
|
![]() |
Hoeveel crissisen hebben die andere partijen wel gehad!Dit is echt weer verschrikkelijk opgeblazen.Ik herinner me er nog een bij de CDA nog niet zo heel lang geleden,hoe dat ging was ook achterbaks maar nee hoor er is een crisis bij de LPF dus we moeten er met z'n allen gelijk boven op springen want het zal wel weer het einde van de LPF zijn.Beetje kortzichtig!!!!!!!!!!
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Beetje kinderachtig om zo te reageren.Hoe oud ben je nou? ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Allemaal 20, laten we dat vieren. Weer al die boze gezichtjes trouwens, hey relax. ![]() Valt de LPF uit elkaar dan is dat geen verrassing en is iedereen blij, want dat geeft Nederland een kans om weer een minder slechte regering te krijgen. Valt de LPF uit elkaar dan is ook iedereen blij, want Pim-aanbidders zijn blij en anti-Pim-aanbidders zijn ook blij, want de LPF maakt zichzelf belachelijk. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zo werkt het gewoon met iedere partij hoor. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Helaas zo'n 15% van de bevolking niet.
||
![]() |
Citaat:
Ik hoor al dat jij de mening van alle Nederlanders heb gevraagd knap hoor..... Ik wordt gauw boos,maa rik ben ook wel eens vrolijk hoor komt ie.... ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Iedere onenigheid?? Elke dag staat er wel iets op teletext/nieuws omdat ze het er weer eens niet mee eens zijn of hun mening hebben verdraaid. En ze willen er zo graag bij horen, ze willen iets als binnenlandse zaken of justitie. O my God ik zie het al voor me de LPF Binnenlandse zaken ![]() Laat ze nu eerst maar eens hun eigen partij in elkaar zetten en vastlijmen, en begin dan aan de dingen die gedaan moeten worden. Mijn mening in het kort: weg met de LPF!!!!! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
misschien is publieke stilte wel beter dan elkaar in de Telegraaf afslachten? zomaar een ideetje ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Mijn mening hierover is dat iedere scheet op teletext/nieuws komt en dat de LPF best binnenlandse zaken of justitie mogen. En ik denk dat het 'in elkaar zetten' van hun partij en 'dingen doen die gedaan moeten worden' best samen kan gaan. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
In dat geval kan ik nog een poosje lol hebben om dat stelletje mafkezen met een meerderwaardigheidscomplex, die allemaal hun zinnetje door willen douwen.... Het lijken wel kibbelende kleine kinderen soms, bijvoorbeeld zoals John Dost tekeerging pas ![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Welke coalities zie jij op het toneel graag verschijnen & bepaalt dit je stemgedrag? Gatara | 230 | 21-11-2006 00:05 | |
LPF goochelt 13,2 miljard euro bij elkaar dystopia | 7 | 12-01-2003 18:46 | |
De Jong wil uit LPF-fractie stappen UnknoWn EntiTy | 122 | 15-10-2002 08:19 | |
Nederland in verval.... TefnachT | 101 | 22-08-2002 00:01 | |
De Kantine |
Mijn condoleances aan iedere Nederlander met verstand waaromniet? | 123 | 16-05-2002 20:45 | |
Emotiestemmen/stemmen uit sympathie op LPF! Miss USA | 3 | 11-05-2002 20:46 |