Oud 15-10-2002, 22:49
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
In ieder geval is het kabinet in crissis.

voor wie dit leest:
morgen de grote dag: Het kabinet valt of niet.
Wat vinden we er van.

Er word zelfs gespeculeert dat LPF mee gaat doen aan de nieuwe verkiezingen onder de naam NLPF- Nieuwe Lijst Pim Fortuyn.

BRON
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-10-2002, 23:16
UnknoWn EntiTy
UnknoWn EntiTy is offline
Zo, dat is dan dat.

Nu weer een paar maandjes demissionair, en dan ook nog zonder een meerderheid in de kamer, en dan weer normale politieke verhoudingen, zonder belachelijke amateurs.

Daahaaag!
Oud 15-10-2002, 23:27
Verwijderd
Balkenende-I lijkt niet meer te redden

Uitgegeven: 15 oktober 2002 23:01
Laatst gewijzigd: 15 oktober 2002 23:07

DEN HAAG - Het voortbestaan van het kabinet is ernstig in gevaar. Volgens enkele VVD-ministers is het "afgelopen". Andere bronnen menen dat een crisis toch te voorkomen is als de LPF-bewindslieden Bomhoff (Volksgezondheid) en Heinsbroek (Economische Zaken) opstappen.

De overige LPF-bewindslieden willen af van dit ruziënde tweetal, dat alleen nog via bemiddelaars met elkaar communiceert. Maar de twee weigeren te vertrekken. Bomhoff zei dinsdagavond na crisisberaad in het kabinet dat hij woensdag vertrouwen wil van de LPF-fractie. Die komt dan bijeen om te praten over de positie van fractieleider Wijnschenk. Overigens zou premier Balkenende vinden dat het kabinet niet verder kan na het opstappen van vice-premier Bomhoff.

Piëteit

Het crisisberaad in het kabinet werd dinsdavond rond half tien geschorst. Volgens vice-premier Remkes (VVD) gebeurde dat uit piëteit met de koninklijke familie, die eerder op de dag het stoffelijk overschot van prins Claus bijzette in de Nieuwe Kerk in Delft.

Woensdagmiddag, na afloop van de fractievergadering van de LPF, vergadert het kabinet verder. Eerst overlegt Balkenende nog met de fractievoorzitters van de regeringspartijen CDA, VVD en LPF.

Het is al weken duidelijk dat de aanhoudende conflicten in de LPF het voortbestaan van het kabinet bedreigen. Niet alleen het geruzie tusen Bomhoff en Heinsbroek hangt CDA en VVD (en inmiddels ook de overige LPF-bewindslieden) zwaar de keel uit, ook de tweedracht in de LPF-fractie vormt een risico.

Herben herkozen

Wijnschenk, die in augustus tot opvolger van de als te zwak beoordeelde Herben werd gekozen, heeft het bij de meeste fractieleden en ook bij het partijbestuur verbruid. Waarschijnlijk wordt Herben woensdag herkozen als fractievoorzitter.

De kans bestaat dat daarbij opnieuw een scheuring plaatsvindt in de fractie, nadat enkele weken terug al de Kamerleden De Jong en Eberhard zich afscheidden. In dat geval valt volgens VVD-leider Zalm het kabinet.

Grens

Zalm gaf afgelopen dagen diverse keren te kennen dat de situatie hem danig de keel uithangt. Ook premier Balkenende zei dinsdag dat "de grens is bereikt."

Eindelijk!!! wat lopen die mensen te klooien met elkaar, echt alsof het een spelletje is, maar je moet een land regeren! En maar zeggen dat links er 8 jaar lang een puin hoop van heeft gemaakt, hoe bedoel je, ze staan nu zelf voor heel erg voor lul (al vanaf het begin), spui hier je mening erover.....
Met citaat reageren
Oud 16-10-2002, 06:28
Max19
Max19 is offline
de Pvda deed het economisch niet vreselijk slecht, maar de roem is ze gewoon naar het hoofd gestegen en ze gingen zich te elitair gedragen.
Ze luisterden slecht naar wat het volk wilde en hun wil was wet, dat heeft ze de kop gekost.
Eigenlijk was de hele Pim Fortuyn affaire gewoon gevaarlijk, wie weet wat er echt in die man omging.
Kijk naar Duitsland in de jaren 30, hitler is op een soortgelijke manier aan de macht gekomen, populisme en toen ie een beetje macht had zichzelf tot bondskanselier bombarderen d m v politici bedreigen om op hem te stemmen met wetsvoorstellen.
Nu had het hier waarschijnlijk nooit tot zoiets gekomen maar het had nederland toch wel een redelijke economische en etische klap kunnen geven.
het is maar beter dat de LPF verdwijnt want dit werkt echt niet.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2002, 07:23
twiety
twiety is offline
Ik word zo ziek van die Fortuyn-Hitler vergelijkingen!

Laatst gewijzigd op 16-10-2002 om 12:40.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2002, 07:39
UnknoWn EntiTy
Fortuyn was niet zoals Hitler, alhoewel wel een populist.
Oud 16-10-2002, 07:59
Max19
Max19 is offline
Citaat:
twiety schreef:
Ik word zo ziek van die Fortuyn-Hitler vergelijkingen!

hoeft trouwens niet speciaal hitler te zijn, saddam mag ook.

Laatst gewijzigd op 16-10-2002 om 12:41.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2002, 08:09
UnknoWn EntiTy
Nou ben ik toch wel erg benieuwd naar wat Twiety, die hier altijd de grote en de verstandigste verdediger van de LPF geweest is, van deze crisis vind
Oud 16-10-2002, 08:18
Manus J. van Alles
Manus J. van Alles is offline
Als het kabinet deze week valt mag ik nog steeds niet meestemmen bij de nieuwe verkiezingen
Oud 16-10-2002, 08:20
Anonymous John
Anonymous John is offline
Dit kabinet:

Nu alleen jammer dat ik nog geen 18 ben en weer niet mag stemmen.
Oud 16-10-2002, 08:23
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
Manus J. van Alles schreef:
Als het kabinet deze week valt mag ik nog steeds niet meestemmen bij de nieuwe verkiezingen
Hopen dat het kabinet stand houdt t/m minstens 21 januari 2003. Ik wens je veel sterkte met bidden!
Oud 16-10-2002, 08:43
Tricks'
Tricks' is offline
ik hoop dat t niet valt.. laat die bomhoff maar oppleuren.. ben op zich wel tevreden over t hele kabinet verder.. ennuh, idd, HOU EENS OP MET DE FORTUYN-JAREN 30 VERGELIJKING!

wie heeft hier overigens ooit boeken van fortuyn gelezen? Kvraag me af hoeveel mensen echt alles lezen en dan pas oordelen
Met citaat reageren
Oud 16-10-2002, 09:09
Sade
Sade is offline
[Johan Cruyff accent] Balkenende 1 valt... da's logisch [/Johan Cruyff accent]
Oud 16-10-2002, 09:24
Verwijderd
Citaat:
Tricks' schreef:
ik hoop dat t niet valt.. laat die bomhoff maar oppleuren.. ben op zich wel tevreden over t hele kabinet verder.. ennuh, idd, HOU EENS OP MET DE FORTUYN-JAREN 30 VERGELIJKING!

wie heeft hier overigens ooit boeken van fortuyn gelezen? Kvraag me af hoeveel mensen echt alles lezen en dan pas oordelen
ik ik ik !!!!

maar het kabinet is nog niet gevallen hoe graag ze dat in hilversum ook zien.....
Met citaat reageren
Oud 16-10-2002, 09:26
UnknoWn EntiTy
Citaat:
FEYENOORDvakX schreef:
ik ik ik !!!!

maar het kabinet is nog niet gevallen hoe graag ze dat in hilversum ook zien.....
nu.nl=de online telegraaf, ofwel de meest rechtse krant van nederland....
Oud 16-10-2002, 09:34
Isa
Isa is offline
het zou niet gebeurd zijn als mr. fortuyn nog leefde.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2002, 09:39
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
Kenny McCormick schreef:
het zou niet gebeurd zijn als mr. fortuyn nog leefde.
Goddelijke argumentatie, ben er werkelijk helemaal van onder de indruk! dat kun je dus nooit bewijzen, daar kun je alleen maar over speculeren. De waarheid ligt in het midden, hoe graag sommige dat ook anders zouden willen. We zullen 't nooit weten...
Oud 16-10-2002, 09:42
UnknoWn EntiTy
Citaat:
UnknoWn EntiTy schreef:
nu.nl=de online telegraaf, ofwel de meest rechtse krant van nederland....
tenminste niet echt, maar het lijkt erop ....
Oud 16-10-2002, 09:43
Verwijderd
Citaat:
dystopia schreef:
Goddelijke argumentatie, ben er werkelijk helemaal van onder de indruk! dat kun je dus nooit bewijzen, daar kun je alleen maar over speculeren. De waarheid ligt in het midden, hoe graag sommige dat ook anders zouden willen. We zullen 't nooit weten...

Volgens veel 'slimme mensen' die wel verstand hebben van politiek is het onvermijdelijk dat het kabinet gaat vallen. Men zegt dat vandaag de dag is waarop dat zou moeten gebeuren, gebeurd dat niet -> dan is dat ivm uitvaart Claus, dat ze de koningin niet durven lastig te vallen... Maar ja, beter nu lastig vallen, meteen alles op orde zien te brengen et voila.. Dan nog een tijdje zo door sukkelen...
Met citaat reageren
Oud 16-10-2002, 09:47
Tricks'
Tricks' is offline
Citaat:
UnknoWn EntiTy schreef:
en als je t programma van de LPF kent weet je dat t niet echt rechts is.. maar goed, rechtse kranten bestaan in NL niet. Weet je wel dat van alle mensen die tot journalist of politicoloog worden opgeleid 85% SP stemt? Lekker onbevooroordeeld
Met citaat reageren
Oud 16-10-2002, 09:49
UnknoWn EntiTy
Citaat:
Tricks' schreef:
en als je t programma van de LPF kent weet je dat t niet echt rechts is.. maar goed, rechtse kranten bestaan in NL niet. Weet je wel dat van alle mensen die tot journalist of politicoloog worden opgeleid 85% SP stemt? Lekker onbevooroordeeld
Ik weet dat het niet echt rechts is. Maar veel mensen lopen altijd zo te zeiken dat de linkse media de LPF niet eerlijk zou behandelen, en ik wou even aangeven dat bij (imho) wel rechts te noemen media ook al aangenomen word dat het kabinet zal vallen.

Rechtse kranten bestaan niet? Neem maar eens een proefabbonoment op de Telegraaf...
Oud 16-10-2002, 09:54
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
UnknoWn EntiTy schreef:
Dat vind ik nou van Fok!
Oud 16-10-2002, 09:56
NN
NN is offline
Eindelijk stopt deze kleuterklas. Vanmiddag komt het zootje ongeregeld om 16.00 uur bijelkaar, dus als het meezit zien we 'Balkellende' in het zes-uur nieuws om te vertellen dat het kabinet gevallen is.

Wat betreft de oprichter van deze politieke bom die eindelijk gebarsten is: ik vind de vergelijking tussen hem en Hitler wel redelijk kloppend.
Overeenkomsten:
- Beide hanteerden een populistische manier van politiek bedrijven.
- Beide hadden een enorm charisma.
- Beide gaven een minderheid de schuld van problemen (t.w. Joden en asielzoekers).
- Beide haalden de daarvoor geldende politiek (t.w. Weimar-republiek en Paars) onderuit door middel van harde kritiek.
Gelukkig duurde de politieke periode van de LPF geen twaalf jaar en is er geen wereldoorlog uit voort gekomen.

Kenny McCormick, voor zover ik weet was Fortuyn geen afgestudeerd jurist en was hij dus geen mr.. Alhoewel hij zich ook professor noemde, terwijl hij dat al niet meer was.....

Laatst gewijzigd op 16-10-2002 om 09:58.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2002, 10:00
twiety
twiety is offline
Citaat:
UnknoWn EntiTy schreef:
Nou ben ik toch wel erg benieuwd naar wat Twiety, die hier altijd de grote en de verstandigste verdediger van de LPF geweest is, van deze crisis vind
Jammer, maar onvermijdelijk. LPF: goede uitgangspunten, nogal wat foute politici. Zo houden zich teveel bezig met de poppetjes. Er moet iemand komen die Pim's boeken door en door kent en kan vertolken, die vervolgens het kaf van het koren scheidt wat betreft LPF'ers. Tijd voor m'n eigen lijst. Als het kabinet dan toch gaat vallen, graag nog een paar maanden wachten, dan heb ik mijn verkiezingsprogramma af. ....niet in boekvorm, maar wel zoals het hoort zonder (een uitgebreide) financiële paragraaf
Tot slot, als ik het voor het kiezen zou hebben, wordt dit de top van mijn lijst:
(Premier en) partijleider: ik.
Rechterhand partijleider en vice-premier (+ minister) : Wiegel
Partijvoorzitter (+ minister) : Harry Mens
Fractievoorzitter: Heinsbroek
Vice-fractievoorzitter en adviseur: Herben
Secretaris: Eerdmans en Van As
Penningmeester: Varela
Persvoorlichter: Theo van Gogh
Oud 16-10-2002, 10:03
TefnachT
TefnachT is offline
Ik zou heisbroek vervangen door Nawijn.

Als ze die Heinsbroek er nu eens uitgooien dan zijn 75% van de problemen binnen de LPF meteen opgelost.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-10-2002, 10:11
twiety
twiety is offline
Citaat:
TefnachT schreef:
Ik zou heisbroek vervangen door Nawijn.

Als ze die Heinsbroek er nu eens uitgooien dan zijn 75% van de problemen binnen de LPF meteen opgelost.
Nee, Nawijn zit precies op de post waar hij thuishoort. En ik hou Heinsbroek wel een beetje in toom hoor.
Oud 16-10-2002, 10:12
NN
NN is offline
Citaat:
twiety schreef:
Jammer, maar onvermijdelijk. LPF: goede uitgangspunten, nogal wat foute politici. Zo houden zich teveel bezig met de poppetjes. Er moet iemand komen die Pim's boeken door en door kent en kan vertolken, die vervolgens het kaf van het koren scheidt wat betreft LPF'ers. Tijd voor m'n eigen lijst. Als het kabinet dan toch gaat vallen, graag nog een paar maanden wachten, dan heb ik mijn verkiezingsprogramma af. ....niet in boekvorm, maar wel zoals het hoort zonder (een uitgebreide) financiële paragraaf
Tot slot, als ik het voor het kiezen zou hebben, wordt dit de top van mijn lijst:
(Premier en) partijleider: ik.
Rechterhand partijleider en vice-premier (+ minister) : Wiegel
Partijvoorzitter (+ minister) : Harry Mens
Fractievoorzitter: Heinsbroek
Vice-fractievoorzitter en adviseur: Herben
Secretaris: Eerdmans en Van As
Penningmeester: Varela
Persvoorlichter: Theo van Gogh
Twiety, ik kan me niet voorstellen dat het Nederlandse volk nu weer belang heeft bij een ruzie-kabinet dat niet aan serieuze politiek toekomt. En als ik zo het lijstje namen van jouw op te richten partij zie, heb ik er niet veel vertrouwen in dat dat werkelijk wat wordt.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2002, 10:17
twiety
twiety is offline
Citaat:
NN schreef:
Twiety, ik kan me niet voorstellen dat het Nederlandse volk nu weer belang heeft bij een ruzie-kabinet dat niet aan serieuze politiek toekomt. En als ik zo het lijstje namen van jouw op te richten partij zie, heb ik er niet veel vertrouwen in dat dat werkelijk wat wordt.
Want?

We zullen zien. Men dacht in het begin ook dat Pim weinig stemmen zou krijgen. Stem jij maar lekker ergens anders op.

I know what I'm doing.

ff 't nieuws:
===========================================
http://nu.nl/news.jsp?n=66821&c=11

Herben opnieuw fractievoorzitter LPF

Uitgegeven: 16 oktober 2002 10:59
Laatst gewijzigd: 16 oktober 2002 11:21

DEN HAAG - De LPF-fractie heeft Mat Herben woensdag unaniem gekozen tot fractievoorzitter van de LPF. Hij volgt Wijnschenk op, die niet aanwezig was.

Vice-premier Bomhoff van de LPF neemt ontslag. Hij zal dat om 12.00 uur aankondigen op een persconferentie. De Tweede-Kamerfractie van de LPF zegde woensdagmorgen unaniem het vertrouwen in Bomhoff en ook minister Heinsbroek van Economische Zaken op.

Beiden moeten opstappen, verklaarde de nieuwe fractievoorzitter Herben in een ultieme poging het kabinet te redden.

Bomhoff en Heinsbroek hebben een diepgeworteld conflict. Ze kunnen elkaar niet luchten of zien.

Herben hoopt dat het kabinet op deze manier gered kan worden. Wijnschenk mag wat hem betreft in de Tweede-Kamerbankjes voor de LPF blijven. Er waren 22 Kamerleden aanwezig bij de crisisvergadering.

Zalm verliest moed

VVD-leider Zalm liet weten nauwelijks nog in het voortbestaan van het kabinet te geloven. Voordat hij woensdagochtend een onderhoud had met premier Balkenende, zei Zalm dat "er elke keer weer iets nieuws" is. Ondanks dat daarna maatregelen van de LPF om de eenheid te herstellen, bekend werden, bleef Zalm pessimistisch. "Ik heb de moed verloren", zei Zalm.

Laatst gewijzigd op 16-10-2002 om 10:37.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2002, 10:42
dystopia
dystopia is offline
Bomhoff neemt ontslag.
http://www.nu.nl/news.jsp?n=66678&c=11

VVD blaast kabinet op. Zalm wil verkiezingen! Nu op Ned1
Oud 16-10-2002, 10:43
Verwijderd
Citaat:
dystopia schreef:
Bomhof neemt ontslag.
http://www.nu.nl/news.jsp?n=66821&c=11

VVD blaast kabinet op. Zalm wil verkiezingen! Nu op Ned1
Jeeeej!
Met citaat reageren
Oud 16-10-2002, 10:43
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
Andijvie schreef:
Jeeeej!
Heb jij vanavond ook een feestje? ik heb zojuist het bier koud gezet
Oud 16-10-2002, 10:46
Verwijderd
Citaat:
dystopia schreef:
Heb jij vanavond ook een feestje? ik heb zojuist het bier koud gezet
Ik heb al wat vrienden gebeld Het wordt een gezellig, rustig, wijnavondje

Wauw, dit is echt fantastisch gewoon
Met citaat reageren
Oud 16-10-2002, 10:55
Maurice
Maurice is offline
spanning en sensatie dus.
Oud 16-10-2002, 11:00
Maurice
Maurice is offline
Mat Herben werpt zich op als fractievoorzitter, want dan is hij veilig als er zometeen maar 3 mensen van LPF in de kamer mogen
Oud 16-10-2002, 11:02
Anne
Anne is offline
Het kabinet is nog niet formeel gevallen, maar op de tv (Ned2) zeggen ze over en uit voor het kabinet Balkenende.
We gaan dus opnieuw stemmen!
Oud 16-10-2002, 11:03
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
Anneee schreef:
Het kabinet is nog niet formeel gevallen, maar op de tv (Ned2) zeggen ze over en uit voor het kabinet Balkenende.
http://www.rtl.nl/financien/rtlz/hom...binet_valt.xml
Oud 16-10-2002, 11:04
Verwijderd
Citaat:
Anneee schreef:
Uhu, mja, Herben en Zalm hebben vertrouwen opgegeven, dus kan je eigenlijk wel zeggen dat het compleet aan het vallen is.. Alleen moet Balkenende dat nog even zeggen...
Woejjj eindelijk!
Met citaat reageren
Oud 16-10-2002, 11:05
Anne
Anne is offline
Citaat:
Andijvie schreef:
Woejjj eindelijk!

Kok kwam net aanrijden op het Binnenhof. Ik denk dat hij Balkenende moet troosten die in het torentje zit te huilen.

Ik vind het trouwens zielig voor Beatrix. Moet ze zich hier weer gaan bezig houden, ze heeft wel andere dingen aan haar hoofd.
Oud 16-10-2002, 11:11
BARON
BARON is offline
Bomhoff heeft zojuist zijn ontslag ingediend en Mat is weer terug als fractieleider.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2002, 11:12
Verwijderd
Citaat:
BARON schreef:
Bomhoff heeft zojuist zijn ontslag ingediend en Mat is weer terug als fractieleider.
Dat is al een tijdje geleden gebeurt...

Nu gaat Bomhoff een persconferentie geven...
Met citaat reageren
Oud 16-10-2002, 11:25
BARON
BARON is offline
Citaat:
Tricks' schreef:
Ik ook, n.l:

- De puinhopen van acht jaar paars
- De Islamisering van Nederland
- De verweesde samenleving

Ook aanraders zijn:

- Babyboomers
- Pim's officiele biografie
- Sommige boeken over Pim geschreven

Jammer dat inderdaad niemand ze leest, dan zouden ze weten dat dit kabinet nog het beste is.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2002, 11:30
Verwijderd
Einde kabinet, einde gezeik
Met citaat reageren
Oud 16-10-2002, 11:38
twiety
twiety is offline
http://nu.nl/news.jsp?n=66821&c=11

Kabinet valt woensdag

Uitgegeven: 16 oktober 2002 10:59
Laatst gewijzigd: 16 oktober 2002 12:21

DEN HAAG - Het kabinet-Balkenende gaat woensdag vallen. VVD-leider Zalm heeft na afloop van overleg met de premier gezegd dat het kabinet er onmiddellijk mee op moet houden. Hij wil nog dit jaar verkiezingen. "Ik heb de moed opgegeven. Met een partij die steeds in chaos is valt niet te regeren." Vice-premier Bomhoff heeft inmiddels zijn ontslag aangeboden.

Formeel wordt de situatie woensdagmiddag nog in de ministerraad besproken, maar door de uitspraken van Zalm en het vertrek van Bomhoff is het al duidelijk wat de uitkomst van dat beraad zal zijn. Balkenende zal het ontslag van zijn kabinet, dat 22 juli aantrad, aanbieden aan de koningin.

Heinsbroek ontslag

Inmiddels is ook LPF-minister Heinsbroek van Economische Zaken afgetreden. Hij zal dat woensdag om 13.30 uur bekendmaken tijdens een persconferentie, aldus een betrouwbare bron.

Een demissionair kabinet zonder Bomhoff en Heinsbroek zou dan de taken tot de verkiezingen moeten waarnemen. Bomhoff en Heinsbroek hoeven in die periode niet te te worden vervangen.

Diepgewortelde vete

Directe aanleiding voor de val van het kabinet is een diepgewortelde vete tussen Bomhoff en Heinsbroek, die elkaars bloed wel kunnen drinken. Heinsbroek zou, nadat hij door fractievoorzitter Wijnschenk naar voren was geschoven als toekomstig partijleider van de LPF, uit zijn geweest op het vice-premierschap van Bomhoff.

Ook de problemen in de LPF-Tweede-Kamerfractie hebben bijgedragen aan de teloorgang van het kabinet. De coalitiepartners VVD en CDA hebben er geen enkel vertrouwen in dat de fractie ooit nog orde op zaken kan stellen. Een laatste reddingspoging van de fractie, woensdagmorgen, kwam dan ook te laat.

Herben

De fractie koos Mat Herben unaniem tot opvolger van Harry Wijnschenk als fractievoorzitter. Wijnschenk was daarbij niet aanwezig. Ook kwamen de LPF-Kamerleden eensluidend tot de slotsom dat Bomhoff en Heinsbroek moeten opstappen. Het was rond het middaguur nog onduidelijk of Heinsbroek net als Bomhoff al zijn conclusies had getrokken.

Dinsdagavond was eigenlijk al duidelijk dat het gedaan was met het kabinet, maar uit piëteit met de koninklijke familie werd het crisisberaad toen geschorst. Het zou wel zeer onfatsoenlijk zijn geweest om op de dag van de bijzetting van prins Claus naar de koningin te moeten om ontslag aan te bieden, maakten enkele ministers toen duidelijk.
Oud 16-10-2002, 11:59
Verwijderd
ja mensen, wie heeft 16 oktober ingevuld???

Citaat:
BARON schreef:
Jammer dat inderdaad niemand ze leest, dan zouden ze weten dat dit kabinet nog het beste is.
ja echt het functioneerde als een tiet..
Met citaat reageren
Oud 16-10-2002, 12:05
TefnachT
TefnachT is offline
Toch triest dat er nu waarschijnlijk weer een linkse regering komt.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2002, 12:11
TygerStyle2001
TygerStyle2001 is offline
Citaat:
BARON schreef:
Ik ook, n.l:

- De puinhopen van acht jaar paars
- De Islamisering van Nederland
- De verweesde samenleving

Ook aanraders zijn:

- Babyboomers
- Pim's officiele biografie
- Sommige boeken over Pim geschreven

in het teken van 'know your enemy': heb ik:
de islamisering van Nederland( die heb ik zelfs in mn bezit) en de puinhopen van acht jaar paars gelezen..
en ik moet zeggen:
wat fijn dat dit kabinet valt...
Oud 16-10-2002, 12:16
Verwijderd
Citaat:
TefnachT schreef:
Toch triest dat er nu waarschijnlijk weer een linkse regering komt.
die ruzies waren zeker uiterst verstandig.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2002, 12:20
Sithan
Sithan is offline
De LPF is de zwakste schakel...tot ziens...

En laat De L.achwekkende P.leuris F.ederatie alsjeblieft zo snel mogelijk het binnenhof verlaten, want als ze zichzelf al niet eens in de hand kunnen houden dan vraag ik me af hoe ze dat van plan waren bij het hele volk...

Laatst gewijzigd op 16-10-2002 om 12:27.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2002, 12:23
MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
Ja wat ben ik blij, eindelijk een eind aan dat circus bij de lpf.
GL in het kabinet !!!!
Oud 16-10-2002, 12:31
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
BARON schreef:
Vandaar dat Nederland een van de meest welvarende landen is geworden...wellicht omdat de andere kabinetten nog slechter waren dan deze
En het is maar de mening van een bepaald persoon die dat boek heeft geschreven of heb jij toevallig wetenschappelijk onderzoek gedaan naar de betrouwbaarheid van deze teksten?
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten