|
|
Bekijk resultaten poll: Het kabinet moet vallen. | |||
eens |
![]() ![]() ![]() ![]() |
23 | 51.11% |
oneens |
19 | 42.22% |
neutraal |
3 | 6.67% |
Aantal stemmers: 45. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
kuchlpfkuch maar je hebt wel gelijk ja |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Citaat:
Dus ik zou zeggen: laat maar vallen die handel! Verlinksen! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Dat kan ook nog.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar effe ontopic gevoelsmatig zou ik erg graag willen dat dit kabinet valt. Mijn reden hiervoor is dat dit een fake kabinet is wat er eigelijk alleen maar zit omdat ze er willen zitten, niet omdat ze samen nederland beter willen maken(dat is in iedergeval mijn indruk na 2 jaar, met deze lijmpoging als zoveelste teken van niet willen wijken). Maar als ik mijn verstand gebruik moet dat kabinet koste wat kost blijven. We zitten hier in Europa in een recesie(jaja, nog steeds), en een tweede kabinet wat valt(na B1) kan onze economie echt niet hebben. Na de val van B1 zag je al dat nederland effe stil stond, en dat kun je echt niet hebben in een recesie, als nu B2 ook al valt is de enige winst dat we Kyoto nu wel kunnen halen(b2 gaat dat nooit lukken) maar voor de rest zal de economie nog verder in het slop komen te zitten als er weer een maandje of wat(vanaf val kabinet tot aanstelling nieuw kabinet, weet niet hoeveel tijd dat precies kost, gouw een maandje of 4 toch ![]() PS, het enige positieve aan het aftreden van Tom de Graaf is wel dat er nu(als het kabinet niet valt) eindelijk vaart komt(of kans is op) bij de vernieuwing van het publieke bestel, want als je nu naar je TV gids kijkt vraag je je(of ik in ieder geval) af waar die 800 miljoen euro blijf ![]() Aan de andere kant vind ik het flauw dat de politiek nu zegt dat er een miljard extra komt voor onderwijs, terwijl een groot deel van dat miljard er zowiezo zou komen, en mensen die zich niet in de politiek verdiepen en alleen op radio veronica het nieuws volgen kunnen zo een beeld krijgen alsof dat nieuwe accoord echt heel tof is ![]() |
![]() |
||
Citaat:
wel lief dat ze aan mijn vakantie denken, maar ik voel me NOG niet genaaid Ook lief trouwens dat ze iemand die op 2 min van zijn school woont een OV geven, ook op dat punt niets dan lof En dan te bedenken dat mijn tante( nu 32) toen ze studeerde 2 keer zoveel geld kreeg(ik 270 euro, zei iets meer dan 1000 gulden), dan kan ik persoonlijk moeilijk boos worden op de politiek op dat punt. Op veel andere bezuiniging in het onderwijs maak ik me wel boos overigens ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
over 8 jaar is daar toch waarschijnlijk niets meer van over, als je het gaat vergelijken met de LPF in ieder geval, die staan nu nog op 1 ![]() *vraagt zich toch af wat voor mensen er nu nog op de lpf stemmen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Wie heeft er hier dan achterlijke ideeën? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() als dit de aanleiding was kan ik me er wel een beetje in vinden, niet helemaal. Persoonlijk ben ik van mening dat elk dubbeltje die je in het onderwijs inversteerd er dubbel uit komt, dus elke vorm van bezuineging in het onderwijs is waanzin, maar als ze willen bezuiningen op onderwijs, liever bij studenten, dan bij bijvoorbeeld speciaal onderwijs en basis onderwijs, en dat om de reden dat studenten wel op hun eigen benen kunnen staan. Die stome zet van Rutte om de studenten eerst aan te moedigen en daarna ze in de steek te laten is natuurlijk niet te geloven, maar zowiezo zijn er wat mensen in dit kabinet waarvan ik mij afvraag wat er in die mensen omgaat, want ze stralen echt niets uit en maken de enige stomzinnige opmerking na de ander, B1 en B2 is op dat punt het omgekeerde van lubbers en paars ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Ik vind het niet alleen belachelijk, maar ook hypocriet, dat dit kabinet studenten flink veel extra wil laten betalen als ze na 5,5 jaar hun studie niet hebben afgerond. Hypocriet omdat veel politici zelf abnormaal lang over hun studie hebben gedaan. Neem zo'n Verhagen bijvoorbeeld: 8 jaar! |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|