Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Dit komt alleen omdat je nog op de midelbare zit..
ALs je naar het MBO gaat (of hoger) is dat niet meer, als ze je al langer kennen zullen de meeste alleen zeggen dat ze het niet gewend zijn. Jah, je hebt natuurlijk wel uitzonderingen, mensen die altijd kleine kinderen blijven. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Kom ff bij ons op school langs in pak
![]() ![]()
|
ze zijn bang voor wat ze niet kennen, of niet durven te zijn.
![]() laat ze maar lullen joh, trek gewoon aan wat jij wilt. wees jezelf :-D kan jou t boeie wat andere mensen van jou denken? nee. je hebt vast vrienden en die nemen je zoals je bent. dat zijn de belangerijke mensen. echt. enneh...man in pak is cool ![]() ![]()
|
hmmm. bij ons in de klas loopt ook iemand in pak rond... maar we hebben zeg maar ook kakkers, alto's breezah, luitjes en... nou ja gewoon alles.... Het wordt dus in mijn klas redelijk geaccepteerd... maar indeerdaad als je dan door de gang loopt en je ziet er niet helemaal hetzelfde uit dan de meerderheid, kijken ze je wel na enzo... maar dat heeft iedereen altijd.. mensen zijn nou eenmaal kuddedieren...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik zat laatst bij zo'n zootje van die MEAO-gasjes in de trein, ze hebben dan wel een mooi pakje aan maar voor de rest zijn ze net zo kinderlijk...een beetje elkaars broodtrommels afpakken ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
ik vin het ronduit achterlijk dat mensen je gaan uitlachen om hoe je bent
![]() magoed, op mijn school wordt ik redelijk geaccepteerd, ze hebben me nooit uitgelachen ![]() ![]() aaargh ik kan me dr heel kwaad om maken iig als mensen zoiets doen! k ga er dan altijd nog meer tegen in door me nog extremer te kleden, automatisch... dan loop ik maar lekker voor schut so what als ik dat wil dragen dan doe ik dat
|
![]() |
hmm.. gister nog meegemaakt.. waren spider en ik op de bus aan het wachten en toen wilden 2 meisjes ineens ons gaan slaan en *blahblah*. ze maakten er een probleem van dat ik btje felle extensions heb (wel in combinatie met zwart )
![]() ook weer zo dom, want wij zaten daar gewoon en deden nix verder. tis idd nog niet geaccepteerd. opzich is het belachelijk dat terwijl nederland een vrij land is, er nog steeds mensen zijn die je in elkaar willen trappen omdat je niet zoals hen bent. maarjah, wat doe je eraan? bekrompen mensen blijf je altijd houden.. helaas in deze maatschappij zijn het er nogal veel.. |
![]() |
|
ik kled me ook wel eens anders dan de 'massa', maar ze kunnen zeggen over me wat ze willen, ik ga me daar echt niet aanpassen, alleen omdat ik er nu af en toe anders bijloop dan hen.
zolang de kleren die je aandoet niet veel te groot, te stak of zwaar verkeerd bij elkaar passen moeten andere mensen niets te zeuren hebben, en zelfa al doen sommige mensen verkeerde kleren aan, dan nog, je mag je kleden zoals jij wilt en zolang jij je dr lekker in voelt moet je dat gewoon blijven doen
|
![]() |
Ik vind het belachelijk dat er zo naar je gekeken wordt! Ik had het ook om mijn vorige school. Ik kleed me altijd net iets anders en daar zeidden ze dan ook nooit zoiets als "Oh wat zie je er leuk uit vandaag" ofzo. Niet dat ik daar behoefte aan heb, maar dat zeidden ze wel als iemand iets normaals aan had.
Maar ik zou zeggen trek je er niets van aan en draag wat je zelf leuk vind, heb ik ook altijd gedaan! Het gaat er immers om of je jezelf prettig voelt in de kleding die je draagt. Verder wil ik ook ff zeggen dat nu ik op de uni zit, mensen er heel anders tegenover staan. Mensen staan open voor je eigen stijl en vinden het ook leuk en interessant. Dusseh... snel door naar de volgende halte in je schoolcarrière! hahhaa ![]() |
![]() |
|
*gniffel gniffel* gothics!
junkies! kijk die zus! het leven is "hard" als je niet aan de norm volstaat. Heb soms het gevoel dat ik de eerste europeaan ben in een net ontdekte stam in een willekeurig derde wereldland, haha. Maar op school eigenlijk niet, ik zit dan ook op het volwassenen onderwijs.
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Aftrekken frieslandboy | 353 | 22-07-2020 14:22 | |
Seksualiteit |
Experimenteren met zus: Is het raar? Ben Strik | 22 | 20-04-2016 16:07 | |
Psychologie |
is het raar als een jongen een meisje voelt en wil zijn? Verwijderd | 53 | 28-03-2013 21:35 | |
Liefde & Relatie |
Als vriend een vriendin ontgroenen? Rikje18 | 25 | 01-10-2012 07:23 | |
Seksualiteit |
Is het raar? krisiegirl | 132 | 16-06-2003 11:20 | |
Liefde & Relatie |
is het raar..dat je een leuk iemand niet vergeet Loesje | 2 | 17-02-2002 12:31 |