![]() |
||
![]() |
Citaat:
Wat staat hier in godsnaam (in het nederlands)?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() dat anale sex normaal is en dat hij om ervaringen vraagt. en iets met variatie, maar ik snap dat niet veel variatie met anaal ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=242976 is slechts een van de vele topics hierover..
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
- Je vindt iets uit ervaring heel normaal ![]() OF JE HOMO OF NIET - Werkwoord? BIJNA EEN IEDER HEEFT WEL EENS GEDAAN - Owjah? DE KANS OP SEX LUST IS ENORM GROOT - ![]() DE VARIATIE IS ONBEPERK - Ten eerste is het onbeperkt, ten tweede snap ik niet over welke variatie het heeft, zijn er heel veel anale standjes ofzow? En zo ja, die zijn er bij normale sex toch ook? HOE VINDEN JULLIE ( MAN OF VROUW) VAN ANAL SEX? - Wat vinden jullie van... WEL EENS GEDAAN....VERTEL ME EENS - Toch nog zes woorden die enigszins ergens op slaan ![]() Owjah, het is ANALE SEX. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar nu weet ik dat ik me nergens zorgen over hoef te maken. En idd, je moet het natuurlijk niet in 1 keer doen... Wat ook goed helpt is om eerst je hol goed te laten vingeren... |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik vond het de eerste keer ook best een eng idee trouwens , maar ik kon me toch (vrij) goed ontspannen. En dat zal ongetwijfeld ook een hoop gescheeld hebben! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Oh..Jezus! Wat heb jij daarmee te maken? Ik heb je niet hierover gevraagd. Laat me eens je profiel checken................... ![]() |
![]() |
|
nou, ik heb het wel eens gedaan, en ik vond het niet lekker. ook niet na een paar keer. op zich doet het niet echt pijn als je je goed ontspant en veel glijmiddel gebruikt, maar ik vond het gewoon geen lekker gevoel.
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Waarom geloof jij niet? Magican2 | 500 | 24-07-2009 12:39 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
dierproeven op criminelen lindaxxxies | 500 | 17-06-2004 18:51 | |
Muziek |
Welke bands allemaal in jou playlist? MazeMouse | 64 | 13-12-2002 19:25 |