![]() |
|
![]() |
Ik heb een half jaartje geleden een onderkaakoperatie gehad. Woensdagavond moest ik in het ziekenhuis zijn en de volgende dag om 8 uur was ik als eerste aan de beurt! Daar ging ik dan..het infuus is een heel gemeen prikje maar daarna val je toch in slaap, wat even een rot gevoel is. Ik werd 's middags wakker met twee ijszakken tegen mn wangen (theedoek met een strik op je hoofd) en een slangetje door me neus om het bloed uit mijn maag mee weg te zuigen wat een akelig gevoel is. Alles was goed verlopen en de chirurg zei dat ik erg snel herstelde. Op vrijdagavond was ik alweer thuis. Als je voor het eerst in de spiegel kijk schrik je wel, hoewel mijn gezicht maar een week dik is geweest en het blauw/gele was na 2 weken ook alweer weg. Het deed totaal geen pijn, daar had ik toen ik mijn verstandskiezen weg moest laten snijden ook totaal geen last van. Ik heb ook wel ergere verhalen van mensen gehoord, maar je moet je niet te gauw bang laten maken...het komt echt allemaal wel goed. En later zul je blij zijn dat je het nu al hebt laten doen.
Je moet inderdaad wel al uitgegroeid zijn. Daarom moeten ze ook weten wanneer je voor het eerst ongesteld werd.
Laatst gewijzigd op 15-03-2003 om 21:19. |
![]() |
|
![]() |
hmm.. nou ik ben dus zonet naar t ziekenhuis gweest en t viel allemaal erg mee
![]() Volgens de kaakchirurg hoefde mn kaak alleen te worden verplaatst en nix doorgezaagd... ik moet alleen eerst nog wel een hele tijd een beugel ![]() ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||