Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-08-2006, 21:18
Liies
Liies is offline
Het ziit zo,

Ik ben erg lang (daarbij moet je je ongeveer 1,75 à 1, 80 bij voorstellen) Maar toch zijn veel jongens in mijn omgeving niet zo lang als ik. Heeft iemand m/v het zelfde probleem of heeft iemand tips? Ik ben best onzeker hierdoor en vind soms ook dat ik me aanstel maar toch..

Ook heb ik nog steeds niet zo'n een super gebit en moet waarschijnlijk binnenkort een kaakoperatie ondergaan ook daarover ben ik erg onzeker

Lisa
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-08-2006, 21:19
Metal
Metal is offline
Wees blij met je lengte zou ik zeggen.
Oud 13-08-2006, 21:20
Liies
Liies is offline
Dan ben ik niet altijd

maar tnx!
Met citaat reageren
Oud 13-08-2006, 21:21
Lotte
Lotte is offline
Ik denk dat je heus wel ooit iemand vind die bij je past, misschien krijg je uiteindelijk wel wat met een kleinere jongen ofzo. Het kan allemaal. En al vind je het misschien niet zo belangrijk maar alle modellen e.d. zijn ook allemaal zo lang. Ik vind 1.80 eigenlijk nog niet eens superlang, beide mijn broers zijn minstens 10 centimeter langer.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2006, 21:22
Liies
Liies is offline
Mensen zeggen ook altijd van ja word model enz.. ik heb dat al te vaak gehoord maar mn gebit is wel weer een dilemma..
Met citaat reageren
Oud 13-08-2006, 21:32
I C U
I C U is offline
Ik zou me over lengte niet druk maken. Er zijn zat jongens die langer zijn... Als jouw leeftijd klopt (15), en je dus kijkt naar jongens van jouw leeftijd, kijk je naar mensen die nog lang niet zijn uitgegroeid, sterker nog, gemiddeld beginnen ze dan pas met groeien. Dus wat lengte betreft komt dat wel goed, geloof me.

En je gebit, ik weet niet, dat is niet te verhelpen met die kaakoperatie en een beugel? Tja, ik weet niet hoe erg het is.
Oud 13-08-2006, 21:45
Verwijderd
Toen ik nog wat jonger was (jaartje of twee ofzo) stak ik vaak overal met een kop bovenuit - dus ook bij de jongens van mijn leeftijd uit de klas en etc. Nu kom ik soms diezelfde jongens tegen en voel ik me gewoon kleiner, dat ben ik dan ook. Ze gaan vanzelf groeien, en dan ben je opeens niet de langste meer.

En met jongens die ouder waren dan ik, was ik altijd al een beetje gelijke hoogte.
Dus dat komt nog wel of je zit gewoon in een ongelukkige opeenhoping van kleine jongens

(enne; ik ben ook rond de 1.80)

Gewoon kaakoperatie ondergaan, zien hoe het eruit komt en blij zijn met jezelf. Een beetje zekere uitstraling van jezelf kan veel goed maken.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2006, 21:49
Methuselah
Methuselah is offline
Noem je dat lang? Een vriendin van me is 1.94.

Gewoon, tja... Zo normaal mogelijk doen? Je bent geen freak of nature ofzo hé!
Oud 13-08-2006, 21:50
Methuselah
Methuselah is offline
En wat betreft die operatie: niet te veel zorgen om maken, komt wel goed.
Oud 13-08-2006, 21:51
Balance
Balance is offline
Je bent pas 15, de jongens in je omgeving beginnen nu pas te groeien.
Over 5 jaar ben je blij met je lengte en zijn er ruim voldoende jongens in je omgeving die langer zijn dan jij.
Oud 13-08-2006, 21:56
Estar
Estar is offline
Citaat:
Balance schreef op 13-08-2006 @ 22:51 :
Over 5 jaar ben je blij met je lengte en zijn er ruim voldoende jongens in je omgeving die langer zijn dan jij.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2006, 22:01
Verwijderd
Ik ben 176. En serieus er zijn maar weinig jongens van mijn leeftjid die echt kleiner zijn. Kijk jij maar is rond op je school. Oudere jaren en oudere jongens zijn ze veeel groter
Met citaat reageren
Oud 13-08-2006, 22:20
-(L)-
Citaat:
Anneka schreef op 13-08-2006 @ 23:01 :
Ik ben 176. En serieus er zijn maar weinig jongens van mijn leeftjid die echt kleiner zijn. Kijk jij maar is rond op je school. Oudere jaren en oudere jongens zijn ze veeel groter
Precies! Ik ben 1,82 en ik ben er blij mee!

Vroeger (lees; enkele jaren geleden) voelde ik me net zo als jij. Maar voor je 't weet zijn bijna alle jongens net zo groot of zelfs groter! Even geduld dus, het komt allemaal goed
Met citaat reageren
Oud 13-08-2006, 22:43
Luego
Luego is offline
Veel dezelfde reacties maar ik ga het dat puntje toch ook maar gebruiken....
Als 'de jongens' eenmaal gaan groeien, heeft lang zijn alleen nog maar voordelen! En van die kaakoperatie wordt je gebit dan toch beter uiteindelijk?
Doe zolang je nog niet blij met je lengte bent (wat je later wel wordt ) maar gewoon alsof het niet apart is.... want dat is het ook helemaal niet .

1.86 en er trots op (ook handig als je hard wilt roeien), 2 kaakoperaties
Met citaat reageren
Oud 14-08-2006, 00:11
Vice
Vice is offline
Citaat:
Metal schreef op 13-08-2006 @ 22:19 :
Wees blij met je lengte zou ik zeggen.
Inderdaad, het valt ook minder op wanneer je een paar kilo'tjes aankomt.
Oud 14-08-2006, 00:22
Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
Anneka schreef op 13-08-2006 @ 23:01 :
Inderdaad!
Ik ben ook 1.76 en over het algemeen voel ik me bij de jongens in mn buurt altijd behoorlijk klein
Met citaat reageren
Oud 14-08-2006, 01:55
Optima
Optima is offline
ik ben 1.77 en heb de meest vreemde hekwerken en staalconstructies in mijn mond gehad.

Je lengte is geen probleem tenzij jij er zelf een probleem van maakt. Je gebit, tja, dat moet groeien. Ikzelf lachte tot voor 2,5 jaar geleden ook nooit met ontbloot gebit op foto's, maar naarmata je zelfverzekerheid op andere vlakken groeit, des te minder trek je je iets van je tanden aan, en merk je dat lachen op zich al heerlijk is en je mooi maakt
Oud 14-08-2006, 07:54
Iduna
Iduna is offline
De jongens om je heen moeten nog flink groeien. Ze worden eerder onzeker door jou, omdat je langer bent dan hen. Maar over een tijd komt het vast helemaal goed.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2006, 11:32
martina1991
martina1991 is offline
Lang = mooi
Niet altijd, meestal wel!
Ik ben 1.65, best klein opzich, maar vergeleken bij andere meiden uit m'n klas valt dat best mee..
En over n tijdje, dan valt jou lengte helemaal niet op, en ik vind je helemaal niet extreem lang.
Oud 14-08-2006, 11:56
Verwijderd
Ja, in principe heb je minder keus als je langer bent omdat mannen nu eenmaal vallen op kleinere vrouwen dan zijzelf en vice versa, maar 1.75-1.80m is nou niet bepaald superlang, dus ik denk dat je je aanstelt.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2006, 12:15
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Oud 14-08-2006, 12:37
Verwijderd
Citaat:
Met citaat reageren
Oud 14-08-2006, 13:40
Verwijderd
Citaat:
Toet0r schreef op 14-08-2006 @ 01:22 :
Inderdaad!
Ik ben ook 1.76 en over het algemeen voel ik me bij de jongens in mn buurt altijd behoorlijk klein
hehe ik voel me niet direct klein ofzo. Nou is mn vriend ook maar 178 dus dan ben ik weer relatief groot. Al ben ik zo gemeen dat ik hem gewoon klein noem
Met citaat reageren
Oud 14-08-2006, 13:43
Verwijderd
Ik ben 1.75m en ik voel me nu ook niet bepaald groot... Had best een stukje groter willen zijn, maar ja, ik ben al weet ik het hoeveel jaar even lang, dus dat zal wel niet meer gebeuren.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2006, 14:37
zeep007
zeep007 is offline
Ik vind lang juist mooi staan! helemaal met zo'n zelfverzekerde uitstraling ik ben zelf klein, 1.68 ofzo, en ben echt jaloooeers op zo'n lengte. Moet je blij mee zijn
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-08-2006, 14:51
zilver
zilver is offline
je bent toch niet lang als je 1.70m /1.80m bent
Met citaat reageren
Oud 14-08-2006, 15:56
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
zilver schreef op 14-08-2006 @ 15:51 :
je bent toch niet lang als je 1.70m /1.80m bent
Op je 15e wel als je in een klas zit met allemaal mensen van die leeftijd. Dan steek je er over het algemeen wel bovenuit.
Oud 14-08-2006, 17:05
Verwijderd
Citaat:
Ieke schreef op 14-08-2006 @ 16:56 :
Op je 15e wel als je in een klas zit met allemaal mensen van die leeftijd. Dan steek je er over het algemeen wel bovenuit.
Maar de meeste meisjes groeien na hun 15e niet of nauwelijks meer, dus is 1.70-1.80 toch echt wel gemiddeld.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2006, 17:22
Larry Flint
Larry Flint is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 14-08-2006 @ 18:05 :
Maar de meeste meisjes groeien na hun 15e niet of nauwelijks meer, dus is 1.70-1.80 toch echt wel gemiddeld.
170 misschien ja, 180 is voor een vrouw behoorlijk lang geloof ik.
Oud 14-08-2006, 18:03
duivelaartje
duivelaartje is offline
Tussen de 1.75-1.80 is echt niet superlang hoor. Op m'n 13e was ik al 1.78, nu ben ik echter maar 2 cm langer op m'n 16e. Tot en met vorig jaar was ik bijna altijd groter dan jongens van dezelfde leeftijd. Maar jongens krijgen wat later hun groeispurt. Als je zo'n 1.80 wordt hoef je niet bang te zijn dat je langer zal zijn dan hen, want plots schieten er veel je voorbij. (Nu voel ik me soms zelfs 'klein'. )

En wat betreft je gebit. Misschien zal het even niet zo mooi zijn, maar bedenk je wel dat het er na een kaakoperatie een stuk mooier uit zal zien! Ze kunnen heel wat om jou ook een mooi gebit binnen een korte tijd te geven. En beugels enzo maken je niet minder aantrekkelijk hoor.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2006, 21:25
Vice
Vice is offline
Citaat:
Alles boven de 1,60 meter is voor mij lang.
Oud 14-08-2006, 21:31
fractuur
fractuur is offline
Prachtige lengte. Je kan hakken aan, veel jongens zijn langer (nee, nog niet op hun 15de ) en je bent niet snel een 'propje'. Ach, en die jongens: dat komt wel. Ze lopen gewoon een beetje achter. Waarschijnlijk kom je over twee weken weer op school, en dan sta je met je hoofd in je nek te kijken. Althans, dat had ik in de vierde. Opeens gaan ze allemaal tegelijk groeien ofzo..
Oud 14-08-2006, 22:19
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
fractuur schreef op 14-08-2006 @ 22:31 :
Waarschijnlijk kom je over twee weken weer op school, en dan sta je met je hoofd in je nek te kijken. Althans, dat had ik in de vierde. Opeens gaan ze allemaal tegelijk groeien ofzo..
Ja precies. Ben bang dat als ik over 2 weken weer op school kom er ook wel een hoop me opeens boven het hoofd zijn gegroeid en 'volwassen' lijken.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2006, 22:56
Verwijderd
Citaat:
Larry Flint schreef op 14-08-2006 @ 18:22 :
170 misschien ja, 180 is voor een vrouw behoorlijk lang geloof ik.
Gemiddeld is nu zo'n 1m74 voor 19-jarige vrouwen.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2006, 23:38
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 14-08-2006 @ 23:56 :
Gemiddeld is nu zo'n 1m74 voor 19-jarige vrouwen.
Ik voel me nu een stuk minder klein, ookal ben ik maar 1.75m.

@TS: Niemand is perfect, je bent nog jong, een bepaald getal kan niet zo heel veel zeggen (tenzij je 2.5m bent ), je moet meer naar het geheel kijken. Kloppen de verhoudingen, heb je een fijn karakter, goede uitstraling, etc.

Je kan je wel op je lengte kleden, zodat je wat minder lang lijkt. En natuurlijk stel je je niet aan, het is heel normaal voor iemand van jouw leeftijd om je hier druk om te maken. Zolang het maar niet meer wordt dan je er af en toe druk om maken.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2006, 01:04
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Over een poosje ja. Maar ik snap best dat ze zich nu erg lang kan voelen.
Oud 15-08-2006, 08:26
Pluis
Pluis is offline
Jouw lengte valt wel mee, zoals mijn voorgangers zeiden, de jongens beginnen nu pas echt met groeien. En met jouw gegroei is t nu wel zo'n beetje afgelopen.

Geduld is dus eigenlijk het enige dat je moet opbrengen.

En dat met je gebit.. staan je tanden alleen maar scheef? De grap met dat soort dingen is dat als je onzeker gaat doen, je automatisch een soort van mikpunt wordt voor flauwe grappen. Ofwel, vergeet wat anderen misschien wel over je denken, en lach! Fake een beetje zelfvertrouwen (niet te veel anders gaan mensen weer mekkeren dat je arrogant bent *het is ook nooooit goed*) en dan komt het allemaal goed.
Oud 15-08-2006, 16:02
Spacemonkey
Spacemonkey is offline
Ik zit tegen de 1.90 dus ik zou me niet druk maken . Je lengte is best mooi gemiddeld volgens mij!
Oud 15-08-2006, 20:55
Verwijderd
Citaat:
Ieke schreef op 14-08-2006 @ 16:56 :
Volgens mij was ik toen ook 1.75m en er waren best een aardig aantal meisjes langer dan ik...misschien viel me dat ook wel op omdat ik daar erg op lette, juist omdat ik graag de langste wilde zijn.

Als je er op let wie er kleiner is dan valt dat op, als je let op wie groter is dan valt dat op...zo werkt het met de meeste dingen: waar je op let, dat valt op.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2006, 20:26
Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
Ik ben 1.85m
Ik ken best veel mensen (mannen) die langer zijn dan ik. Ja, sommige zijn kleiner. Maar ik maak me ook niet zo druk als een jongen een btje kleiner is. Als ie 1.60m is, tja, dan staat t wat raar (gelukkig nog niet meegemaakt).

Steeds meer vrouwen worden langer joh, als je rechtop loopt alleen maar mooi Val je lekker op
Reageren

Regels voor berichten