![]() |
|
Verwijderd
|
(met dank aan Michel N van het Excelsior-Recordings messageboard, want dit is zijn idee dat ik ff schaamteloos jat, maar toch...)
Bandstoernooi Het idee is om 32 of 64 bands te nomineren en die dan tegen elkaar te laten spelen door een loting... virtueel dan. Een voorbeeldje van het XCLSR-forum, in de eerste ronde werden de eerste vijf wedstrijden 'gespeeld' door: 1. Kings Of Convenience - Motorpsycho 2. Seedling - Sentridoh 3. Rolling Stones - N*E*R*D* 4. Beatles - Saybia 5. Boo! - Flying Burrito Brothers Iedereen kon toen stemmen op één van de twee bands die steeds genoemd werden, en mijn lijstje was zo: 1. motorpsycho 2. seedling 3. rolling stones 4. saybia 5. flying burrito brothers. Maar goed, ik was niet de enige, dus toen alle anderen ook gestemd hadden die toevallig toen op het forum waren, werden de stemmen geteld en ging de tweede ronde in. Toen waren er nog 16 wedstrijden over, die werden weer gespeeld (iedereen mocht stemmen) en zo door tot de finale. Die werd daar gespeeld tussen de Beatles en Daryll-Ann, en de Beatles hebben best wel gewonnen. Maar toch. Oké. Iedereen mag twee bands nomineren. Ik regel de rest wel. We moeten er (het liefst) 32 of 64 ofzo hebben, anders komt het niet uit met de loting hè? Dan zal ik (jaja) gaan loten en de wedstrijden bekend maken. Korte samenvatting: er worden 64 bands genomineerd door jullie. Dan gooi ik ze bij elkaar zodat we 32 wedstrijden overhouden. Zoals bijvoorbeeld de eerste wedstrijd: 'caesar' tegen 'siouxsie and the banshees' (en dan nog 31 wedstrijden te gaan.) Jullie stemmen dan op de band die je het leukst van de twee vind (in mijn geval caesar) en daar stem je dan op. Dat doe je ook bij de andere 31 wedstrijden, daar kies je ook steeds de leukste uit. Als iedereen gestemt heeft (en ik vind het tijd voor een nieuwe ronde) ga ik de stemmen tellen. Bij elke wedstrijd is er dan één winnaar. Dan houden we dus 32 bands over, van de 64, en die strijden ook tegen elkaar in de volgende ronde met een nieuwe loting. Net zolang tot we twee bands over hebben voor de finale. Maar vooralsnog gaan we eerste ff per persoon twee bands nomineren. ![]() Any questions? Nee? Dan kunnen we nu beginnen. (oh ja, forumbazen: mag ik voor elke nieuwe ronde een nieuw topic aanmaken of moet ik het in dit topic houden?) thanks, Krummeltje Laatst gewijzigd op 07-04-2003 om 12:23. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Caesar, Spinvis, Explosions in the Sky, Isis, Siouxsie and the Banshees, The Sisters of Mercy, Interpol, Moloko, Dillinger Escape Plan, The Postman Syndrome, Solefald, Cave-in, Silverchair, Green Lizard, Soilwork, Opeth, Radiohead, the white stripes, axel rudi pell, van halen, Mad Sin, Nekromantix, Strapping Young Lad, Spineshank, royksopp, smashing pumpkins 26 bands tot nu toe. ( ![]() Laatst gewijzigd op 07-04-2003 om 14:33. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Kunnen we trouwens niet beter zo'n tournament van een grote band doen like zoals ze op Fok! doen. B.V. alle album tracks van Radiohead of R.E.M, alle singles van The Rolling Stones of iemand anders een beter idee. Nu wordt het toch nooit eerlijk omdat de muzieksmaak zo oneerlijk is verdeelt over het forum.
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() Caesar, Spinvis, Explosions in the Sky, Isis, Siouxsie and the Banshees, The Sisters of Mercy, Interpol, Moloko, Dillinger Escape Plan, The Postman Syndrome, Solefald, Cave-in, Silverchair, Green Lizard, Soilwork, Opeth, Radiohead, the white stripes, axel rudi pell, van halen, Mad Sin, Nekromantix, Strapping Young Lad, Spineshank, royksopp, smashing pumpkins in flames, macabre, the red cord, converge, atreyu, thursday, Oasis, The Beatles, Belvedere, Propagandhi, Jr ewing, In my eyes, Jeff Buckley, the verve, The Haunted, Queens of the Stone Age, the toasters, rancid, k's choice, KMFDM, Blur, Travis, Bob Dylan, The Stone Roses... 50 bands tot nu toe, als ik goed geteld heb en geen dubbele bands heb. 14 to go. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
bandstoernooi 6e ronde: de finale.... Radiohead vs. The Smashing Pumpkins! Verwijderd | 88 | 16-04-2003 18:44 | |
Muziek |
Bandstoernooi 5e ronde: halve finale! Verwijderd | 47 | 13-04-2003 21:28 | |
Muziek |
Bandstoernooi 4e ronde (nu wél de kwartfinale) Verwijderd | 67 | 13-04-2003 16:11 | |
Muziek |
Bandstoernooi 3e ronde (kwartfinale) Verwijderd | 48 | 10-04-2003 19:28 | |
Muziek |
Bandstoernooi 2e ronde Verwijderd | 65 | 09-04-2003 19:21 | |
Muziek |
Bandstoernooi 1e ronde Verwijderd | 99 | 08-04-2003 19:24 |