Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
vind je het niet leuk: negeer of flame vind je het wel leuk: slijm ![]() we moeten hier niet tevel rekning houden met andere mensen en sfeerverpesterijen. dan kun je beter ook geen fototopics of meetingtopics plaatsen verder vind ik je een lieve limburger ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Die verkiezingen hebben er weinig mee te maken. Maar als je er blij van wordt wil ik jou wel ergens noemen hoor. |
![]() |
||
Citaat:
![]() toch vind ik ut stom... maargoe idd... als iemand er blij van wordt, fijn.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Verder wil ik mijn excuses aanbieden als dit forum misschien te gezellig voor je is. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() mannetjes Knapste/mooiste Forummer: uh.. OriginalMifsit, cesar, kaps steve Liefste Forummer: ieme Meest relaxte forummer: cHa0s, evito, pHarMa, aepie, grrr grappigste forummer: nihn rutger steve kaps grrr Slimste forummer: sound Meest irriterende forummer: ... Best postende forummer: sound evito bertbart Forummer waar je het in het echt waarschijnlijk goed mee zou kunnen vinden: iedereen Best geklede forummer: king forummer die je graag nog eens irl wilt zien: iedereen dus Forummer die je in het echt waarschijnlijk hard zou uitlachen: fitnessboy, plusmarktjongen Meest interessante forummer: sound rhinus Forummer met meeste mensenkennis: sound meest open-minded forummer: (dit blijf ik een kutvraag vinden) cHa0s dan omdat ik die 't beste ken denk ik Forummer die je wel eens een dagje zou willen zijn: hmm... Forummer met de mooiste snor: italianboy vrouwtjes Knapste/mooiste Forummer: oeh .. heb je ff? op volgorde van alfabet: biep, britt, dyingbride, firefly, olga, marina, mindlezz en nog veel meer Liefste Forummer: britt olga sjezzie biep freakjuh Meest relaxte forummer: terror koe, "B" grappigste forummer: terror koe Slimste forummer: Meest irriterende forummer: Best postende forummer: hermione Forummer waar je het in het echt waarschijnlijk goed mee zou kunnen vinden: verrasssing: allemaal ![]() Best geklede forummer: weet ik niet zo precies.. iig avelon forummer die je graag nog eens irl wilt zien: allemaal ja! Forummer die je in het echt waarschijnlijk hard zou uitlachen: niemand Meest interessante forummer: sjez, britt Forummer met meeste mensenkennis: weet ik niet hoor meest open-minded forummer: kweenie. Forummer die je wel eens een dagje zou willen zijn: |
![]() |
||
Hmmmm ik ben een paar maandjes alweer niet geweest, maar dan maar een beetje invullen op oude info
![]() Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Male
Knapste/mooiste Forummer: Glow, J-roen, Bertbart, Aart-met-de-weetikveelhoeveel-aaaas. Liefste Forummer: Glow. Meest relaxte forummer: Hmm. grappigste forummer: GRRR, A New Nose, Ninh. Slimste forummer: Rrright. Meest irriterende forummer: Euhm. ![]() Best postende forummer: Euhm. ![]() Forummer waar je het in het echt waarschijnlijk goed mee zou kunnen vinden: Glow. Best geklede forummer: Bertbart. forummer die je graag nog eens irl wilt zien: Glow. Forummer die je in het echt waarschijnlijk hard zou uitlachen: .. Meest interessante forummer: ![]() Forummer met meeste mensenkennis: ![]() meest open-minded forummer: ![]() Female Knapste/mooiste Forummer: D~A, Avelon, Wishfuldreaming, Moondance, Sleeping Beauty, Cem. Slut en The Exploding Boy. Liefste Forummer: Wishfuldreaming, StrawberrySwirl. Meest relaxte forummer: Cem. Slut. grappigste forummer: Paranoide. Slimste forummer: Ohjee. Meest irriterende forummer: Bij vlagen, Rodina. Best postende forummer: Hmm. Ik heb geen idee. Forummer waar je het in het echt waarschijnlijk goed mee zou kunnen vinden: WishfulDreaming, StrawberrySwirl. Best geklede forummer: Avelon, Rodina. forummer die je graag nog eens irl wilt zien: StrawberrySwirl. Forummer die je in het echt waarschijnlijk hard zou uitlachen: Ik heb serieus weer geen idee. Ik ben vredelievend ingesteld. Meest interessante forummer: Eztah. Forummer met meeste mensenkennis: Hmm. meest open-minded forummer: Ik verwijs nog maar eens terug naar de foto's van Roos. ![]() Forummer die je wel eens een dagje zou willen zijn: Avelon. Rrrright. Duidelijk. Vooral bij de mannen was ik redelijk inspiratieloos. ![]() Laatst gewijzigd op 18-04-2003 om 18:45. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Gekozen burgemeester MH | 271 | 31-03-2005 13:48 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Verkiezingen opschorten? Verwijderd | 60 | 07-05-2002 16:17 |