Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Er is een theorie dat mensen die ontvoerd worden door 'aliens' zich eigenlijk hun eigen geboorte herinneren.
Ook wordt er wel 's gedacht dat de typische aliens (the Grey) mensen uit de verre toekomst zijn. Kijk maar eens naar de evolutie aap->mens: 1. De mens is langer geworden (Greys zijn lang) 2. De mens gebruikt steeds minder intensief zijn spieren (Greys zijn mager) 3. De mens hangt steeds meer af van zijn zicht en steeds minder van zijn reuk of gehoor (Greys hebben grote ogen en kleine neuzen) 4. De mens heeft steeds minder beharing (Greys zijn kaal) 5. De mens heeft een grotere herseninhoud gekregen (Greys hebben grote hoofden) Aangezien ik niet geloof in tijdreizen, denk ik dat als deze 'evolutie'-theorie' klopt dat er op een andere planeet alleen de aapachtigen 'succesvol' zijn geworden, net als hier. Dus in de ruimte leven ook mensen, maar die zijn al miljoenen jaren verder ontwikkeld dan wij hier... Ook vind ik het heel 'toevallig' dat sommige mensen verspreid over de hele wereld dezelfde soort aliens zien... dus: of ze zijn echt, of het is een psyche afwijking van de mens... |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
UFO: Extraterrestrials .. (X-Com liefhebbers) Marcade | 24 | 12-05-2007 11:24 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Luchtmachtpiloot filmt UFO's Gatara | 83 | 07-12-2004 14:50 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
UFO's gefilmd boven Mexico DG | 1 | 12-05-2004 13:49 | |
Luchtmachtpiloot filmt UFO's (video) david_again | 2 | 12-05-2004 13:04 | |
Inwoners van Prinos zien UFO landen Buzzzfuzzz.vs | 9 | 14-08-2002 18:28 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
ufo's | 4 | 19-04-2001 17:26 |