Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Komt mijn inziens in het rijtje terecht van: "een man moet maar een condoom om zijn leuter kopen, da's zijn eigen verantwoordelijkheid." Nee. Het is de verantwoordelijkheid van MAN EN VROUW. jezus
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
hoe dan ook: neen! Anders ga je me nog tegenspreken. Daar ben ik niet van gediend. ![]()
||
Citaat:
Jip moet maar een condoom kopen, hoeft Janneke zich geen zorgen te maken.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik dacht namelijk bij de pil meteen aan de CDA die hun "gristelijke waarden" uit willen dragen. Maar dat is nergens op gebaseerd verder. |
![]() |
|
De tandartskosten zijn wat problematischer denk ik...dat is ZO vreselijk duur..zelfs voor de kleine ingrepen...dat is iets wat ik als arme student niet kan bekostigen...dan zou ik veel minder naar de tandarts gaan...
De prijs van de pil weet ik niet, maar ik voorzie toch wel problemen...veel abortussen van jonge volwassenen...en ik heb gehoord dat et voor sommige mensen een soort medicijn is...tegen overtollig bloeden ofsow..geen idee... Maargoed....de achterlijke uitspattingen van dit kabinet beginnen nu toch wel krankzinnige wendingen te nemen...what's next? belasting op het scheten laten en boeren?? Ik weet waar ik ben op 20 September.....
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() alhoewel dit wel minder kost, tenzij je vaak medicijnen gebruikt. kost je medicijn 5 euro, moet je die 2,50 aan zooi betalen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Toen er van mijn gebit een foto gemaakt moest worden ging er een rekening van 140 Euro naar de verzekering...
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Alleen die controle die je 1/2x per jaar krijgt. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ik snap niet waarom dit belast moet worden? |
![]() |
||
Citaat:
![]() ff nagekeken: de jaarlijkse controle, de noodingrepen en het kunstgebit willen ze uit et pakket... Wat er onder die noodingrepen valt weet ik niet...op et nieuws zeiden ze dingen zoals kiezen trekken.... [edit] ook de mondhygiene[/edit]
Laatst gewijzigd op 19-08-2003 om 20:41. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Meeting: KEER HET TIJ demonstratie 20 september Rabbi Daniel | 212 | 22-09-2003 19:19 |