![]() |
|
Supervet initiatief van de gasten van de Oude-Garde-zine
www.oude-garde.tk hier staat meer info... Komt er kortgezegd op neer: 60 punkrockbands in 24 uur! Te vet feestje!
|
![]() |
|
![]() |
Wil jij ook met jouw band spelen tijdens het "wereldrecord"?
Geef je dan zelf op, ...kijk ff op www.oude-garde.tk voor meer informatie..! |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Via de Oude Garde site wordt je doorgelinkt naar de "worldrecord" site.. als je niet eerst naar de Oude Garde site wilt, kun je ook meteen hier naartoe gaan. worldrecord-site
|
![]() |
||
Citaat:
maar het is wel guiness he het is onstaan vanuit opscheppen in het cafe onder het 'genot(?)' van een glaasje guiness, opscheppen met wat je kan of met feiten die je weet zoiets geloof ik
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
nou, de hele air van die band, het sterallures gedeelte... Ik vind et persoonlijk erg vervelend als een zanger bij et eerste nummer z'n bek vol met water heeft om et vervolgens over de eerste rijen uit te spugen...sorry, maar daar pas ik voor onze gitarist ook, die z'n halve glas bier ( de inhoud dan he ![]() wat overigens door een van hun meegebrachte dorpsfans ons niet in dank werd afgenomen...1e keer bijna ruzie, en dat in een christelijk cafe ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|