Advertentie | |
|
![]() |
|
[QUOTE]de doornvogel schreef:
Ik had genoeg van de littekens op mijn arm maar ik kon niet stoppen. Dus ik mail stichting korrelatie. Als antwoord krijg ik dat ik hulp moet zoeken etc. Ik denk: dit is weer zo'n standaard antwoord. Dus ik mail weer, dat het allemaal niet ernstig is. Dat snijden een onderdeel van mijn leven is etc. En echt: ik zit er niet mee dat ik mezelf snijdt, althans ik zát er niet mee (behalve de littekens dan). Nu zit ik er wel mee omdat ik bij de tweede mail als antwoord kreeg dat mijn situatie hen zorgen baarde etc etc. Ik ben nu wel in de war hoor. Ik heb niet zo echt de behoefte aan hulp, is een beetje snijden nou echt zo erg????????? Dat kan ik zelf toch wel inschatten? ![]() snijden kan wel een onderdeel van je leven zijn, tis wel logisch, het is bij mij ook een tijd onderdeel van men leven geweest maar nu niet meer. ik ken je natuurlijk niet en weet niet waarom je snijd of wat dan ook, of hoe erg het is. ik deed er eerst ook erg luchtig over, vond het ook niet erg en de littekens konden me geen reet schelen, tot het een keer te ver ging en ik in het ziekenhuis zat. je kunt jezelf wel inschatten, maar het kan fout gaan. snijden is verslavend, het is ook moeilijk er vanaf te komen, maar als je het wilt kan je het wel. als je me wil mailen, mag altijd ![]() irisje_979@hotmail.com
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
snijden is idd niet normaal
maar soms kun je niet anders I know... het is net een drug, je kan niet meer zonder je raakt er verslaafd aan, en das kut ik probeer al een paar weken te stoppen, maar het lukt nie ik kan me gevoelens niet uiten, dus vind ik dat ik het zow moet doen... en je hoeft je niet kut te voelen om het te doen, denk ik maar als je het doet, is er toch iets fout je moet er wel wat aan gaan doen, er hier over praten helpt misschien oowk wel
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
en kvind ut helemaal niet vreemd lijken doe ik zelf oowk... als ik het aan me vriendinnen vertel, die snappen ut tog nie hier snappen mensen het beter
||
![]() |
Citaat:
je bent nu al zover heen dat het een gewoonte voor je is... dat is niet goed |
![]() |
||
Citaat:
Zou je het leuk vinden om er eens over te mailen met mij?
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |