![]() |
|
![]() |
![]() Bands: Dead Stop (Bel), Uppercut (Hol), Degradation (Ger), No Denial (Hol), The Last Chance (UK), Black Friday ' 29 (Ger), Icepick (Hol), The Legacy (UK), Dead Scenestars (Hol), Downslide (Hol), Justice (Bel), Harsh Truth (Ger), Death X Champs (Hol) Date: 21.2.2004 Venue: Metropool Address: Wemenstraat 38 7551 EZ Hengelo (Ov) The Netherlands Entrance: 10 euro Doors: 13:00h First band: 14:00h Reservations/info: lightthefuse2004[a]hotmail.com Website: http://www.asice.net/lightthefuse |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Mwah, misschien ga ik wel, es zien wat ik dat weekend te doen heb... uhm..net gekeken, kan niet, jammer
||
Verwijderd
|
Citaat:
En crenshaw, voor een show/fest van dit formaat is 10 euro geen geld, tenzij het sarcastisch bedoeld was natuurlijk ![]() |
![]() |
|
eigenlijk was het niet sarcastisch bedoeld.
the pigs krijgen nog 20 van me. en ik ben totaal blut, dus. misschien dat ik gratis naar binnen kan, ik ken er veel mensen, dus. en een aantal vrienden zijn 'connected' met de organisatie, dus misschien kan ik wat regelen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Heeft Dead Stop trouwens nog wat recent nieuw werk of niet? Want ik had een paar live-nummers (Lintfabriek geloof ik), en die klinken enorm gaaf. |
![]() |
||
Citaat:
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|