Advertentie | |
|
![]() |
|
>>
even herlezen, andere vraag: WTF doe je dan door dit hier te posten? 1. het is niet moeilijk 2. iedere malloot hier heeft dit wel eens gedaan 3. het iets niet al te artistiek 4. WTF in general...
||
Citaat:
|
![]() |
Vetellen dat ie geil wordt van spelen met webcams, denk ik. Ik bedoel. t zijn ook wel mooie dingen.
www.webcamfielenpraatgroep.nl of webcamlovers.startpagina.nl voor meer informatie. en natuurlijk dat hij die afbeelding 20 keer achter elkaar gemaakt heeft. anders kan hij ook niet weten of ie het kan natuurlijk. En hij is wel objectief, dat merk je aan z'n krachtig taalgebruik. Waarom heb je 20 keer dezelfde gemaakt? pf. moet vrij saai zijn. Zal wel iets met die webcamfilie van je van doen hebben? Ik neem aan.
Laatst gewijzigd op 24-01-2004 om 16:57. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik snap best dat je daar 3 kwartier over doet ![]() Ga vooral door met het posten van je experimenten! ![]() Je kan oneindig veel mooie dingen maken met een webcam, koop geen betere camera als je hier mee door wil gaan! ![]() Effectief gebruik van de rolleyes...
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|