Oud 25-01-2004, 20:21
Atje85
Atje85 is offline
hoi, ik heb dus een aantal dagen geleden bij thephonehouse een t-mobile abo icm een toestel gekocht, maar dat toestel is simlocked(zit zo een t-mobile logo op)
Maar ik ben niet tevreden met t toestel en de winkel heeft als garantie dat je binnen 7 dagen zonder reden je toestel om kunt ruilen.
Nu ben ik dus langsgegaan, maar mij werd verteld dat ze dat niet kunnen doen, omdat t een netwerkpakket is ofzo en dat t pakket niet door de winke zelf, maar door tmobile geleverd wordt.
Als t wel simlockvrij zou zijn dan zou t wel kunnen volgens hun.

Toen heb ik T-Mobile gebeld, maar die zei dat t flauwekul was en t voor t eerst hoorde en dat the phonehouse het gewoon dient te ruilen, aangezien zo een logotje verder niks aan het gebruik van de telefoon verandert.
Je kan je abo niet binnen 7 dagen opzeggen hoorde ik(niet dat ik dat wil, maar t had een oplossing kunnen zijn)

BelCompany ook gebeld, die zeiden dat je altijd je toestel binnen 14 dagen bij hun kunt ruilen, maakt niet uit of het met abo gekocht is of simlocked is of niet.

Een ander filiaal van The PhoneHouse beweert dat ze t toestel gewoon wél kunnen ruilen.

Iemand enig idee hoe het nou in elkaar zit?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-01-2004, 20:29
martijn1985
martijn1985 is offline
waarschijnlijk doet gewoon dat ene filiaal moeilijk, maar dan ga je toch naar die andere?
Oud 25-01-2004, 20:58
Snufje
Snufje is offline
Citaat:
martijn1985 schreef op 25-01-2004 @ 21:29:
waarschijnlijk doet gewoon dat ene filiaal moeilijk, maar dan ga je toch naar die andere?
Ik wilde net zeggen.. Meestal is het zo dat producten in alle filialen geruild kunnen worden..
Met citaat reageren
Oud 25-01-2004, 21:02
Go
Go is offline
Je koopt die telefoon van die winkel, niet van T-mobile. Volgens mij willen ze gewoon veel geld aan je verdienen, houd dus voet bij stuk en blijf desnoods tijdenlang in de winkel staan zeuren dat je dat ding in wilt ruilen!
Met citaat reageren
Oud 25-01-2004, 21:23
grensgeval
grensgeval is offline
Citaat:
gerwin schreef op 25-01-2004 @ 22:02:
Je koopt die telefoon van die winkel, niet van T-mobile. Volgens mij willen ze gewoon veel geld aan je verdienen, houd dus voet bij stuk en blijf desnoods tijdenlang in de winkel staan zeuren dat je dat ding in wilt ruilen!
heb ik een keer bij belcompany gedaan!!!, (was in een groot winkelcentrum) toen hebben ze de security gebeld, en mocht de komende 48 uur niet meer daarbij in de buurt komen vanwege overlast veroorzaken
Met citaat reageren
Oud 25-01-2004, 21:47
Verwijderd
Citaat:
Atje85 schreef op 25-01-2004 @ 21:21:
Iemand enig idee hoe het nou in elkaar zit?
Ja, die gasten moeten niet miemelen. Zij zijn jouw contractspartij, niet het netwerk. Dat is gewoon gelul. Teruggaan en die telefoon omruilen, anders naar een ander filliaal gaan en in elk geval een brief op hoge poten naar het hoofdkantoor sturen met de naam van degene die bij die bewuste afdeling werkt.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2004, 22:14
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
kkkevin schreef op 25-01-2004 @ 22:23:
heb ik een keer bij belcompany gedaan!!!, (was in een groot winkelcentrum) toen hebben ze de security gebeld, en mocht de komende 48 uur niet meer daarbij in de buurt komen vanwege overlast veroorzaken
maar jij bent ook 11...
Oud 25-01-2004, 23:32
Atje85
Atje85 is offline
Volgens ThePHoneHouse kan t niet omdat t een netwerkpakket is en dus sim-locked.
Als ik m niet simlocked had gekocht of niet icm een netwerk of met Orange-abo, zou t weer wel kunnen, is dat vaag of niet?
Met citaat reageren
Oud 25-01-2004, 23:33
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
gerwin schreef op 25-01-2004 @ 22:02:
Wat maakt t als geld uit? Ik neem alleen maar een ander toestel, behoud mijn abo etc...
Heb ik al gedaan, heb er ruzie gehad.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2004, 08:40
Balance
Balance is offline
Citaat:
nare man schreef op 25-01-2004 @ 22:47:
Ja, die gasten moeten niet miemelen. Zij zijn jouw contractspartij, niet het netwerk. Dat is gewoon gelul. Teruggaan en die telefoon omruilen, anders naar een ander filliaal gaan en in elk geval een brief op hoge poten naar het hoofdkantoor sturen met de naam van degene die bij die bewuste afdeling werkt.
idd, vooral naar het hoofdkantoor bellen.
bij ons is zelfs de regel dat als iemand het hoofdkantoor belt, dat we verplicht zijn dingen terug te nemen (ongeacht de reden en alles) en dat we onze excuses verplicht moeten aanbieden
dus zodra je d'r mee dreigt zullen ze het misschien al terugnemen en anders dus ook echt bellen.
Oud 26-01-2004, 13:54
Verwijderd
van de website van the phone house:

OMRUILGARANTIE
Niet geheel tevreden over uw telefoon? Informeer naar onze 7 dagen omruil garantie.
Deze garantie kunnen wij u niet bieden op het internet, ga hiervoor naar onze winkel toe of bel ons op 0800 424 0800.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2004, 14:17
Liss
Liss is offline
Bel dan even met een ander finaal en ga ruil hem daar om.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2004, 15:37
Atje85
Atje85 is offline
Heb net het hoofdkantoor gebeld en die zei dat ik gewoon naar de winkel moest gaan en dat als ze m niet ruilden ik gewoon in de winkel naar ze moest bellen
Met citaat reageren
Oud 26-01-2004, 20:05
grensgeval
grensgeval is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 25-01-2004 @ 23:14:
maar jij bent ook 11...
neej ik ben 16, op het forum gedraag k me als 11 (Stel nou da'k 68 had ingevuld, had je me dan gelooft?)
Met citaat reageren
Oud 26-01-2004, 20:59
Tiño
Tiño is offline
gelukkig maar dat t goed afloopt, k vond het al zo'n raar verhaal...
Oud 27-01-2004, 17:36
Atje85
Atje85 is offline
maar nu zit ik wel over die 7 dagen heen, maar ik was al binnen 7 dagen gegaan(toen er werd verteld dat t niet mocht), maar ik ga nu gewoon alsnog langs, kan ik nix aan doen dat ik erbuiten zit, niet waar?
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 19:00
Verwijderd
Citaat:
Atje85 schreef op 27-01-2004 @ 18:36:
maar nu zit ik wel over die 7 dagen heen, maar ik was al binnen 7 dagen gegaan(toen er werd verteld dat t niet mocht), maar ik ga nu gewoon alsnog langs, kan ik nix aan doen dat ik erbuiten zit, niet waar?
gewoon langs gaan.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 19:36
Go
Go is offline
Citaat:
Atje85 schreef op 26-01-2004 @ 00:33:
Wat maakt t als geld uit? Ik neem alleen maar een ander toestel, behoud mijn abo etc...
Heb ik al gedaan, heb er ruzie gehad.
Je hebt inderdaad gelijk. Ze zullen wel van het principe 'tijd is geld' uitgaan.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2004, 17:46
Verwijderd
Hoe is dit nu eigenlijk afgelopen?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten