hoi, ik heb dus een aantal dagen geleden bij thephonehouse een t-mobile abo icm een toestel gekocht, maar dat toestel is simlocked(zit zo een t-mobile logo op)
Maar ik ben niet tevreden met t toestel en de winkel heeft als garantie dat je binnen 7 dagen zonder reden je toestel om kunt ruilen.
Nu ben ik dus langsgegaan, maar mij werd verteld dat ze dat niet kunnen doen, omdat t een netwerkpakket is ofzo en dat t pakket niet door de winke zelf, maar door tmobile geleverd wordt.
Als t wel simlockvrij zou zijn dan zou t wel kunnen volgens hun.
Toen heb ik T-Mobile gebeld, maar die zei dat t flauwekul was en t voor t eerst hoorde en dat the phonehouse het gewoon dient te ruilen, aangezien zo een logotje verder niks aan het gebruik van de telefoon verandert.
Je kan je abo niet binnen 7 dagen opzeggen hoorde ik(niet dat ik dat wil, maar t had een oplossing kunnen zijn)
BelCompany ook gebeld, die zeiden dat je altijd je toestel binnen 14 dagen bij hun kunt ruilen, maakt niet uit of het met abo gekocht is of simlocked is of niet.
Een ander filiaal van The PhoneHouse beweert dat ze t toestel gewoon wél kunnen ruilen.
Iemand enig idee hoe het nou in elkaar zit?