![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik bloedde wel een beetje.... maar toen we het daarna nog eens probeerden zat dat randje er nog steeds. Dus het kan ook een beetje bloeden zonder dat het echt helemaal scheurt?
||
![]() |
Citaat:
Dus ik vraag me af. Kan zo'n maagdenvlies ook echt te 'strak' zijn?
|
Ai, ja, ik ken het, het is echt een heel naar gevoel. Ik ben een beetje gescheurd de eerste keer, en de tweede keer nog een beetje, en verder is het langzaam opgerekt. Of dat nou het maagdenvlies is? Je kunt ermee naar de dokter, die kan het plaatselijk verdoven en even met een mesje een kerf zetten, dan ben je er maar vanaf.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Geen idee van meis... Ik had zoiets van: ik bijt liever 1 keer goed door en zorg dat ie op de natuurlijke manier ruimer wordt, dan dat ik daarvoor een arts moet opzoeken... Oke, je bent er dan wel meteen vanaf, maar ja... ik heb iets tegen artsen denk ik. Ik ga er alleen heen bij noodzaak of als ik iets niet vertrouw aan mijn lijf.
|
![]() |
Mijn eerste keer deed ook erg veel pijn. Mijn vriend begon heel langzaam en ging toen steeds harder doorstoten, waardoor ik het bijna niet meer uithield. Op het moment dat ik dacht dat ik door de grond heen zou zakken van de pijn, gaf hij een hele harde stoot, waardoor mijn maagdenvlies kapot ging. En er kwam een klein beetje bloed uit. Toen we het een tweede keer deden, een paar dagen, later, had ik er bijna geen last meer van. Misschien dat je maar even moet doorzetten. Succes!
||
Citaat:
![]()
|
Zijn idd 2 manieren voor. Voorzichtig doen, zeker maken dat je goed nat bent en de tanden goed op elkaar mocht het toch pijn gaan doen (natuurlijk daar niet bij voorbaat vanuit gaan, dan verkramp je voordat er iets gebeurt en doet het idd nogal pijn), zie hiervoor ook de FAQ in de mededeling onder: het past niet. Mogelijkheid is wel dat je er wat langer over doet om alle pijn kwijt te raken.
Een 2e manier is idd 1 keer goed de tanden op elkaar en zorgen dat als er nog iets pijn moet doen dat het meteen die keer is en een volgende keer niet weer.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Tinder: mijn eerste keer seks & hoe slecht het wel niet was Verwijderd | 17 | 13-03-2022 22:41 | |
Seksualiteit |
De eerste keer met je huidge partner Thee Muts | 47 | 26-08-2006 22:24 | |
Seksualiteit |
De eerste keer... John_doe | 35 | 18-08-2004 13:07 | |
Seksualiteit |
eerste keer olifant | 12 | 01-04-2004 22:17 | |
Seksualiteit |
klaarkomen bij eerste keer/keren seks? sui | 34 | 13-08-2003 14:00 | |
Seksualiteit |
De eerste keer doemt te mislukken? kainie | 19 | 02-08-2003 14:34 |