Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-01-2004, 11:03
Charlotte_k
Charlotte_k is offline
Ik ben vorige week voor de eerste keer met m'n vriend naar bed geweest. We hebben nu meer dan 10 maanden iets en wilden het allebei toch heel erg graag!
In het begin deed het wel een beetje pijn, maar zijn penis zat er op een gegeven moment wel helemaal in.
Maar op het moment dat hij een beetje bewoog deed het weer ontzettend veel pijn. Er versprong dan de hele tijd een soort van velletje. Dat voelden we allebei...
Zou dit het maagenvlies ofzo kunnen zijn?
En gaat de pijn pas over als die 'gebroken' is? Want het is heel vervelend om dat 'velletje' de hele tijd te voelen verspringen.

Dankjewel!
Oud 31-01-2004, 13:29
Verwijderd
Het kan zijn dat het je maagdenvlies was, wat op zich geen 'velletje' is maar een randje, maar dat kan natuurlijk hetzelfde voelen voor jullie. Dat hoeft echt niet te breken, het kan ook oprekken, het is niet vreemd als het heel blijft bij de eerste keer (ik bloedde ook niet, dus dat van mij bleef ook heel). Het maagdenvlies zit op ongeveer 4 cm na de ingang van de vagina. Als het dat was, kun je maar gewoon het beste heel rustig doen; eventueel beweeg je zelf, door bovenop te gaan zitten (op je knieën), je kunt dan goed zelf regelen hoe diep hij gaat en hoe de beweging gaat.
Als het gevoel wat dieper zat, dan kan het ook zijn dat het je baarmoedermond was. Die zit normaal gesproken zo'n 12 cm diep, maar tijdens de seks kan je vagina 'uitrekken' waardoor de baarmoedermond gemiddeld tot 18 cm diep komt te liggen. Het kan zijn dat je nog niet was opgerekt of dat zijn penis 'te lang' is. Een penis langs de baarmoedermond doet geen pijn, maar voelt wel heel erg irritant. Door rustig aan te doen en/of gewoon niet de héle penis erin te stoppen kun je dit ook voorkomen, als het goed is.

Veel plezier met verder proberen
Met citaat reageren
Oud 31-01-2004, 14:09
Charlotte_k
Charlotte_k is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 31-01-2004 @ 14:29:
Het kan zijn dat het je maagdenvlies was, wat op zich geen 'velletje' is maar een randje, maar dat kan natuurlijk hetzelfde voelen voor jullie. Dat hoeft echt niet te breken, het kan ook oprekken, het is niet vreemd als het heel blijft bij de eerste keer (ik bloedde ook niet, dus dat van mij bleef ook heel). Het maagdenvlies zit op ongeveer 4 cm na de ingang van de vagina. Als het dat was, kun je maar gewoon het beste heel rustig doen; eventueel beweeg je zelf, door bovenop te gaan zitten (op je knieën), je kunt dan goed zelf regelen hoe diep hij gaat en hoe de beweging gaat.
Dankjewel!

Ik denk zelf niet dat het de baarmoeder was.... eerder toch een soort randje of velletje dat de hele tijd 'versprong' bij een beweging.
Maar het is dus niet verstandig om in een keer heel hard iets te doen zodat dat randje kapot gaat? Beter om rustig aan te doen en te kijken of het een beetje uitrekt?
Oud 31-01-2004, 14:13
Verwijderd
Citaat:
Charlotte_k schreef op 31-01-2004 @ 15:09:
Dankjewel!

Ik denk zelf niet dat het de baarmoeder was.... eerder toch een soort randje of velletje dat de hele tijd 'versprong' bij een beweging.
Maar het is dus niet verstandig om in een keer heel hard iets te doen zodat dat randje kapot gaat? Beter om rustig aan te doen en te kijken of het een beetje uitrekt?
Nouja, dat ligt er een beetje aan, als je in één keer doorstoot en het scheurt dan ga je bloeden en kun je beter ophouden voor de rest van die dag (je vriendje zal toch geen seks met je willen terwijl je pijn hebt...), als je rustig aan doet dan kan het zijn dat het pas na een paar keer echt voluit kan en dat het dus wat langer duurt, maar dan heb je tenminste geen pijn.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2004, 14:30
Charlotte_k
Charlotte_k is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 31-01-2004 @ 14:29:
(ik bloedde ook niet, dus dat van mij bleef ook heel).
Sorry, dat ik nog een keer reageer.
Ik bloedde wel een beetje.... maar toen we het daarna nog eens probeerden zat dat randje er nog steeds. Dus het kan ook een beetje bloeden zonder dat het echt helemaal scheurt?
Oud 31-01-2004, 14:52
Verwijderd
Tuurlijk kan dat, bij mij bleef het een tijdje pijn doen en bloeden en het voelde ook een beetje zo vreemd... maar het gaat echt na een paar keer over. Gewoon voorzichtig doen
Met citaat reageren
Oud 31-01-2004, 23:01
Charlotte_k
Charlotte_k is offline
Citaat:
sweetsterretje schreef op 31-01-2004 @ 15:52:
Tuurlijk kan dat, bij mij bleef het een tijdje pijn doen en bloeden en het voelde ook een beetje zo vreemd... maar het gaat echt na een paar keer over. Gewoon voorzichtig doen
Een beetje pijn? Of echt ontzettend veel pijn? We hebben het vanmiddag nog eens geprobeerd. Maar ik ging echt door de grond van de pijn! Is echt niet leuk meer....
Dus ik vraag me af. Kan zo'n maagdenvlies ook echt te 'strak' zijn?
Oud 31-01-2004, 23:13
juno
juno is offline
Ai, ja, ik ken het, het is echt een heel naar gevoel. Ik ben een beetje gescheurd de eerste keer, en de tweede keer nog een beetje, en verder is het langzaam opgerekt. Of dat nou het maagdenvlies is? Je kunt ermee naar de dokter, die kan het plaatselijk verdoven en even met een mesje een kerf zetten, dan ben je er maar vanaf.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2004, 11:35
Charlotte_k
Charlotte_k is offline
Citaat:
juno schreef op 01-02-2004 @ 00:13:
Ai, ja, ik ken het, het is echt een heel naar gevoel. Ik ben een beetje gescheurd de eerste keer, en de tweede keer nog een beetje, en verder is het langzaam opgerekt. Of dat nou het maagdenvlies is? Je kunt ermee naar de dokter, die kan het plaatselijk verdoven en even met een mesje een kerf zetten, dan ben je er maar vanaf.
Heeft iemand hier ervaring mee? Dat de dokter het een beetje ingesneden heeft? En hoe wordt je dan verdoofd?
Oud 01-02-2004, 19:15
AngelLena
AngelLena is offline
Geen idee van meis... Ik had zoiets van: ik bijt liever 1 keer goed door en zorg dat ie op de natuurlijke manier ruimer wordt, dan dat ik daarvoor een arts moet opzoeken... Oke, je bent er dan wel meteen vanaf, maar ja... ik heb iets tegen artsen denk ik. Ik ga er alleen heen bij noodzaak of als ik iets niet vertrouw aan mijn lijf.
Oud 02-02-2004, 21:16
AngelLena
AngelLena is offline
Geen oproepen tot ontmaagding hier aub. Posts en reagerende posts verwijderd.
Oud 02-02-2004, 21:24
Somebody Special
Somebody Special is offline
Bij mij deed het de eerste keer zoveel pijn dat ik dacht dat mijn hele vagina uitgescheurd was..
Na een aantal keer (kwestie van je kiezen op elkaar en je vriend hard knijpen ) ging het over.
Ik heb niet gebloed.
Oud 03-02-2004, 17:52
Charlotte_k
Charlotte_k is offline
Ik denk dat we gewoon nog eens rustig gaan proberen. En dan hoop ik dat het na een aantal keer minder pijn gaat doen...

Als iemand nog tips heeft ofzo? Uit eigen ervaring....
Oud 04-02-2004, 17:57
Mira Dos Santos
Mira Dos Santos is offline
Mijn eerste keer, was toen ik verkracht werd, deed helse pijn en bloedde heel erg. De tweede keer, vrijwillig, had ik nergens last van...
Dus misschien doorzetten, ik weet niet...
Oud 04-02-2004, 18:29
Evana
Evana is offline
Mijn eerste keer deed ook erg veel pijn. Mijn vriend begon heel langzaam en ging toen steeds harder doorstoten, waardoor ik het bijna niet meer uithield. Op het moment dat ik dacht dat ik door de grond heen zou zakken van de pijn, gaf hij een hele harde stoot, waardoor mijn maagdenvlies kapot ging. En er kwam een klein beetje bloed uit. Toen we het een tweede keer deden, een paar dagen, later, had ik er bijna geen last meer van. Misschien dat je maar even moet doorzetten. Succes!
Oud 05-02-2004, 19:59
Bada Bing
Bada Bing is offline
Citaat:
Mira Dos Santos schreef op 04-02-2004 @ 18:57:
Mijn eerste keer, was toen ik verkracht werd, deed helse pijn en bloedde heel erg. De tweede keer, vrijwillig, had ik nergens last van...
Dus misschien doorzetten, ik weet niet...
damn..
Oud 05-02-2004, 23:18
AngelLena
AngelLena is offline
Zijn idd 2 manieren voor. Voorzichtig doen, zeker maken dat je goed nat bent en de tanden goed op elkaar mocht het toch pijn gaan doen (natuurlijk daar niet bij voorbaat vanuit gaan, dan verkramp je voordat er iets gebeurt en doet het idd nogal pijn), zie hiervoor ook de FAQ in de mededeling onder: het past niet. Mogelijkheid is wel dat je er wat langer over doet om alle pijn kwijt te raken.

Een 2e manier is idd 1 keer goed de tanden op elkaar en zorgen dat als er nog iets pijn moet doen dat het meteen die keer is en een volgende keer niet weer.
Oud 06-02-2004, 02:37
Verwijderd
Citaat:
AngelLena schreef op 06-02-2004 @ 00:18:

Een 2e manier is idd 1 keer goed de tanden op elkaar en zorgen dat als er nog iets pijn moet doen dat het meteen die keer is en een volgende keer niet weer.
idd, ik heb het eerst ook heel voorzichtig geprobeerd en het bleef zeer doen... ik heb dus gewoon gezegd tegen mijn vriend dat hij het redelijk langzaam moest doen maar ook gelijk diep gaan. Dat heeft bij mij wel geholpen, het deed bij mij eerst ook erg zeer en ik zei ook hardop "auw auw auw auw" maar eh... ja het moet ff rekken, zeg maar duurde echt een tijdje en nu gaat het super
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten