|
|
Bekijk resultaten poll: wat vind jij van snorders? | |||
ze zijn illegaal en dus moeten ze hard worden gestraft |
![]() ![]() ![]() ![]() |
5 | 25.00% |
er moet er meer op worden gecontroleerd, maar geen hardere straffen |
6 | 30.00% |
ze zijn goedkoper dan de geregistreerde taxie's dus beter |
3 | 15.00% |
ze moeten maar doen waar ze mee bezig waren ... heb er geen last van |
6 | 30.00% |
Aantal stemmers: 20. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Illegale taxi's zijn idd goedkoper, omdat die niet de tests ondergaan die legale chauffeurs wel moeten doen, hun auto's worden niet gekeurd naar de taxi-normen, en omdat ze geen verzekering hebben die legale taxi's wel moeten hebben. En als je dan brokken krijgt is zo'n legale taxi ineens veel goedkoper, omdat die ook een klanten verzekering heeft, die de schade van klanten ook moet dekken, bij een illegale taxi moet je daar dan zelf voor opdraaien |
![]() |
|
Ik ga nooit met de taxi, ze zijn veels te duur, daarom mogen snorders er opzich wel zijn van mij (als ze daadwerkelijk goedkoper zijn). Als ik sommige figuren ook in een taxi zie zitten rij ik er liever niet mee, ze rijden ook nog eens aso, en sommige zijn ook echt aso's.
||
Citaat:
|
![]() |
het is zo dat als je met een zwarte taxi meerijd je niet bent verzekerd als er iets gebeurd. je ziet de snorder voornamelijk op stations en op vliegvelden. ze lokken mensen naar hun taxi toe om hen vervolgens naar de gewenste bestemming te brengen. vaak lichten ze mensen op. door de rit veel duurder te maken
![]() er zijn natuurlijk ook zwarte taxi's die de mensen niet oplichten! maar toch als je met hun meerijd ben je niet verzekerd, dat kan behoorlijk lullig zijn als je een ongeluk krijgt. zwarte taxi's ofterwijl snorders hebben geen vergunning om geld te verdienen met het vervoeren van mensen tegen betaling. wat hun doen is tegen de wet. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik kan me voorstellen dat je daar niet heel vrolijk over kan zijn, zeker niet als je die vergunning zelf hebt moeten opbrengen. ( niet dat ik hun acties daarmee wil goedkeuren ) |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Baardje en snor Resource | 26 | 29-07-2010 10:50 | |
Liefde & Relatie |
Wat vinden dames van snorren en/of baarden? Mr.Hypert€xt | 100 | 30-03-2005 10:05 | |
Lifestyle |
snorretjes Verwijderd | 45 | 15-02-2005 18:39 | |
Lifestyle |
Chicks met snorren. Verwijderd | 39 | 24-06-2004 11:39 | |
Verhalen & Gedichten |
Snor! Snor! | 2 | 30-01-2002 21:09 |