Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
lullig verhaal, zou eigenlijk vorig jaar meegaan met reis naar alpen ( tour de queras als ik het goed heb) maar gids niet goed bekeken bleek vanaf 14 jaar
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() hoe ik hierbij kom: omdat op "echte"/zelfstandige zeilscholen mensen die met vinea mee zijn geweest bij voorbaat al worden uitgelachen. als je daar je 3 hebt, mag je bij een zeilSCHOOL weer voor 2 gaan oefenen. ik heb niets tegen op vinea, en het zal vast heel leuk zijn, maar wel op dat ze zich een zeilschool noemen. molenhuis was geloof ik tot 3 jaar geleden ofzo ook een zelfstandige zeilschool (toch...?), veel instructeurs en andere stafleden zijn gebleven. dus misschien is dat wel redelijk niveau, weet ik niet. (of verwar ik t molenhuis dan met een andere zeilschool?) maar over het algemeen ligt het niveau op vinea-zeilscholen technisch en didactisch VER beneden de maat. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik ben twee keer meegeweest met Vinea, eerste keer kon ik nog niet echt zeilen (oké ik kan nu nog steeds beter op het dek bruin liggen worden hoor ![]() Tweede keer vond ik het minder leuk omdat ik er toen al meer vanaf wist enzo, dan valt het wel gewoon tegen om met z'n 6en in een bootje te zitten ![]() Ga gewoon Sneekweken zou ik zo zeggen ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
dat is echt de meest geweldige fantastische gezelligste zeilschool ter wereld! ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
maar als ik van iemand die met vinea mee is geweest hoor dat ze de mensen die daar voor 3 gingen de hele week geen lagerwal heeft zien maken en dat ze toch hun diploma meekregen, sta ik toch wel een beetje met m'n oren te klapperen. ander meisje dat ik ken had 2 gehaald bij vinea en wist niet wat loef en lij was. andere voorbeeldjes: theoretisch weten vinea-zeilers vaak ongeveer niets. en als vinea-instructeur word je echt niet zomaar aangenomen bij een zeilschool, andersom meteen ![]() ik ben zelf nog nooit meegeweest met vinea, maar dit is wat en hoor en zie. en waarom ik niet zo positief ben over vinea. tip: als je ooit nog naar een andere zeilschool zou gaan, laat dan eerst zien dat je kan zeilen, voor je zegt dat je dat bij vinea hebt geleerd. anders kunnen mensen nog wel eens bevooroordeeld zijn, of hard gaan lachen ofzo. ![]() Laatst gewijzigd op 06-02-2004 om 15:48. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() zolang jullie maar van het molenhuis afblijven ![]()
||
![]() |
Citaat:
zou best kunnen dat dat heel leuk is ![]() en die sig van je, trucje dat je bij vinea hebt geleerd? ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik ben twee jaar geleden met Do It op vakantie geweest, niet met de adventure, maar ok. Het was op zich best relaxt geregeld toen, reisleiding die klaar stond als het nodig was, maar waar je ook gezellig mee kon ouwe hoeren op de camping. verder niks op aan te merken eigenlijk. net als met alle andere organisaties. wel op jongeren gericht (uiteraard)
|
![]() |
|
Ik ben afgelopen zomer geweest, ook adventure: naar de Alpen, en het is in een woord SUPER! Ik heb een topvakantie gehad! Ik ben alleen gegaan, en wij hadden geluk met onze groep, echt helemaal super. Ik was eerst best bang; stel je voor dat de mensen stom zijn, dat ik de enige ben die alleen is... maar in de bus leer je al super veel mensen kennen. Echt master!!!!
Veel plezier! I envy you! Als ik dit jaar weer het geld had gehad was ik zeker weer gegaan!
||
Citaat:
![]() Maar hoe zit het met de gemiddelde leeftijd? Je zult wel een van de jongste zijn geweest, merk je daar wat van? |
![]() |
|
Nee, tenminste, ik merkte er niks van. Er was nog een meisje van 17. Maar ik ben heel goed bevriend geraakt met iedereen, en morgen komt nog iemand op bezoek van 27. Daar hoef je je echt geen zorgen om te maken, jullie gaan allemaal voor 1 ding, allemaal een beetje dezelfde interesses, het wordt vast kei leuk. Ik ben jaloerss!!!
![]()
||
Citaat:
![]() Bedankt he ![]() |
![]() |
|
deze topic hebben we laatst ook al gehad. Ik leg het nog maar is uit
![]() ![]()
|
het lijkt mij ook erg leuk ! maar weet je wat me wel opbvalt dat het vooral meisjes zijn die dit soort reizen doen... tenminte vrijwel alleen meisjes reagere in dit topic...
of valt dat wel mee als je er echt aan mee doet? weet iemand iets over de verdeling van jongens en meisjes?
|
in de groepen 14-16 en 15-19 en alles daaronder is het volgens mij nog ongeveer gelijk (is mijn ervaring, heb ook een keer in een groep met 10 jongens en 3 meisjes gezeten), bij de oudste groep zijn er volgens mij meestal minder jongens.
||
Citaat:
Ik heb vorig jaar ook een discovery reis gedaan, door italië. Zodra we ergens waren, liet de staf je met rust en spraken we op een bepaald punt af. Als je maar met minimaal 3 mensen was (en meestal lukte dat wel met mensen die het zelfde wilde doen als jij). Ik heb nooit een moment gehad; oh, nu moet ik me aanpassen aan de rest . Dus bij ons in de groep viel dat allemaal reuze mee ![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Op zoek naar 16, 17, 19 en 20 jarigen voor afstudeeronderzoek mayo186 | 0 | 16-07-2010 16:41 | |
Liefde & Relatie |
Vrienden zonder leven heelup | 11 | 09-01-2010 08:02 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
sectorwerkstuk toerisme DenN | 2 | 17-09-2008 19:40 | |
Muziek |
Datum + enkele bands roskilde 2003 bekend!!! Evil Bert | 21 | 11-02-2003 14:59 | |
Vrije tijd |
golfsurven? winging | 5 | 20-01-2003 00:18 |