Advertentie | |
|
![]() |
|
maakt wel een redelijke kans denk ik
![]()
[QUOTE]MegaN schreef op 02-01-2004 @ 20:49:[B]Dit slaat werkelijk nergens op!!! [/B][/QUOTE]
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ziet er goed uit...
![]() Of je kans maakt voor Expose II is moeilijk te zeggen trouwens, volgens mij is het niveau van/het aantal inzendingen van deel II echt gruwelijk hoog. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
looking good, maar om toch maar ff kritiek te leveren:
-de achtergrond is veel te licht ten opzichte van de truck. T lijkt zo net een stoffige overbelichtige 'garage' en daar zou die truck ook zeker wat van mee moeten krijgen. -het asfalt is een wel erg groffe texture. Realistisch asfalt zou het plaatje toch wel gecompleteerd hebben. -zoals al meer mensen zeiden; het chroom is nogal steriel.
||
Citaat:
![]() ![]() Wat betreft de steriele look: Ik heb daarom de emmer en de wax potjes er bijgezet ![]() ![]() hier staat de 300DPI versie (1.6mb): www.clawhammer.nl/truck/showtruckbig.jpg Misschien zie je de kruisjes nogwel in de schroeven ![]() |
![]() |
||
Citaat:
56 uur (zoals al eerder aangegeven) op een AMD XP 2200+ met 1024 mb intern, 3DS MAX 5.1 en Brazil als renderer. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Toch jammer dat het niet haalbaar was, want soms is dat juist belangrijker dan hoe goed alles daadwerkelijk gemaakt is ![]() Wat wilde je ermee uitdrukken dan? Kun je dat verwoorden? |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik kan niet echt aangeven wat ik ermee uit wil drukken, ik denk "Made in America", of "Diesel Power". Dat komt wel dichtbij. Niet te veel bij na gaan denken. ![]() ![]() Mijn aankomende werk zal echter wel minder toegangelijk zijn. (zo dat klinkt weer belachelijk kunstzinnig.) ![]() |
![]() |
|
Als je er 666 en lucifer opzet moet het logotje (beeldje) op de motorkap minstens een omgekeerd kruis / pentagram zijn om het af te maken
![]() of gewoon weglaten ![]() maar hij zietter tof uit! ![]()
|
Erg jammer dat je bij die 3000dpi-versie zo goed de polies kan zien zitten. En uhm, hier en daar is het net iets te veel afgeraffeld heb ik 't gevoel. Zoals aan de voor- en bovenkant van de motorkap (hoe 't ook mag heten) is de rand te scherp. Net als bijna alles eigenlijk. Had net wat meer tijd gestoken in de puntjes op de i zetten, en hij was een heel stuk mooier en beter geweest, imho. Het enige wat 't nog interessant maakt, is de hdri-map, maar ja, dat kan iedereen. Oftewel: de techniek heb je -zover ik 't kan beoordelen- wel onder de knie, maar je moet wat meer tijd en energie in 't afwerken en 't echt (lees: levend) maken steken. Dit is allemaal net iets te gelikt, en daardoor te nep.
Maarja, ik ben ook maar een beginneling in de 3d-wereld, kan er nog niets van (beetje een autootje van 'n blueprint namaken ![]() ![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|