Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
en die laatste zin: Terug naar de dagelijkse orde van de dag... doet me heel erg denken aan wat we altijd aan het eind van een motie schrijven: ... en gaat over tot de orde van de dag. Die zin vind ik opzich wel goed, je hoeft hem niet weg te laten, maar misschien wel daglijkse weg laten of orde van de dag door iets anders vervangen. Ik heb het idee dat je het beste een keuze tussen dagelijks of orde van de dag kunt maken, maar goed. De wereld is absoluut compleet gestoord aan het worden (met mij daarbij, maar ja, dat komt ervan als je onderdeel van de wereld lijkt te zijn) Alleen vind ik het in dit verhaal net een heel klein beetje jammer dat het heel mooie en symbolische plaatsmaakt voor het heel duidelijke (verkracht, geweld etc.) om vervolgens het weer met een symboliek af te maken. Misschien had dat duidelijke, dat harde, nog duidelijker gemoeten om dat dan echt shockend te maken ofzo. Dus of heel soft en dit ook afzwakken of juist een shock-effect tussendoor en het nog meer versterken. Maar goed, dat is slechts mijn mening... Charlotte
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
'Korte verhaaltjes voor het (niet) slapengaan' Labyrint89 | 0 | 06-06-2016 08:37 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
havo 5 gedichten en korte verhalen engels? maria kurdi | 4 | 13-01-2013 15:56 | |
Verhalen & Gedichten |
Johan en de Duisterwereld (kort verhaal in delen) Kitten | 1 | 04-06-2009 14:39 | |
Verhalen & Gedichten |
korte verhalen en een writers block walter | 5 | 05-06-2007 17:28 | |
Verhalen & Gedichten |
Korte verhalen Lessien | 0 | 19-03-2005 16:09 | |
Verhalen & Gedichten |
[kort verhaal] ------------- .boris | 6 | 01-02-2004 21:53 |