Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Mwha ik heb mezelf nooit voorgehouden dat ik dingen niet zou gaan doen. Ik wist namelijk al vrij vroeg (11 jaar) dat ik zou gaan roken, toen op me 13e dacht ik aan blowen en op me 15e wilde ik wel eens xtc proberen...hoe ik over snuiven dacht weet ik niet meer, maar dat is dus ook al geprobeert.
Nu denk ik: nooit de uber tripmiddelen (datura en die shit), naja en dat weet ik ook zeker dat ik dat niet ga doen en heroïne niet. |
![]() |
|
Ik heb nooit echt heel erg tegen drugs verzet. Alleen tegen bepaalde drugs, maar die trekken me gewoon totaal niet of ik vind het naar. Zoals herione, coke.
Iets spuiten ga ik dus ook echt nooit doen, vind ik zo vies. ![]() (ik zeg altijd, zeg nooit nooit, maar hier gaat dat dus niet op)
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
ik was een beetje tegen roken als kind, vond het maar vies etc
maar wiet vond ik al boeiend de eerste keer dat ik ermee in aanraking kwam, andere drugs komen pas als je met mensen in aanraking komt die ermee bezig zijn. coke, pep en pillen is niet mijn ding, maar paddo's doe ik graag een keertje in het jaar (tot nu toe gemiddeld ook niet vaker gedaan, en niet van plan om het vaker te doen) |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik heb nooit wat tegen roken gehad. Ook niet als kind. Niet dat ik nu rook. Verder ben ik eigenlijk altijd wel neutraal gebleven. Ik kwam ooit een oud werkstuk over blowen tegen dat ik ooit had gemaakt en stond nergens in dat ik er tegen was. Meer van dat mensen het zelf maar moesten weten.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
ik heb altijd gezegd dat ik nooit ga roken en drugs ga gebruiken, is nog altijd gelukt en ben ik ook vanplan zo te houden...jaja, de straight edge gedachte, ik drink ook geen alcohol etc.
maar ik had gezegd dat ik nooit met mn studie zou gaan stoppen, toen ik hoorde dat meer dan de helft met de studie was gestopt...maar dat is toch gebeurd afgelopen jaar ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() iedereen is op vakantie ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
|
Ik heb altijd geroepen dat ik nooit zou gaan roken omdat mijn ouders allebei roken en ik er altijd een hekel aan heb gehad en al helemaal aan die 'af-en-toe-rokers' want ik bedoel, rook gewoon óf wel óf helemaal niet. mjah, en nu ben ik dus zelf zo'n afentoeroker, shame on me. En verder sta ik overal wel open voor, dus zeg ik eigenlijk over heel weinig dingen dat ik ze nooit zou proberen, maar aan heroine bijvoorbeeld zou ik echt nooit beginnen, en ik mag toch hopen dat als ik ooit in de verleiding kom dat ik dan nog net zo hard nee zeg als nu.
||
Citaat:
![]() maar ik vond roken wel altijd vies ja. de rest heb ik vroeger nooit over nagedacht.
||
Citaat:
![]()
|
Ik heb vroeger wel geroepen dat ik nooit ging roken.... Toch gaan doen. Over blowen heb ik nooit wat gezegd. Ook gaan doen dus dat zegt weinig. Pillen enzo daar ga ik echt niet aan beginnen. Het is niet dat ik er iets tegen heb ofzo. Maar ik wil het gewoon niet. Wiet is goed genoeg.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
ik was tot een jaar terug tegen roken, wilde altijd dat mn moeder zou stoppen, nu rook ik zelf een half jaar
speed, xtc; nooit verwacht dat ik dat ooit zou proberen en vervolgens ook niet meer tegen te zijn. Wat mij over de streep trok om te gaa gebruiken is dat 'al' mn vrienden het gebruikten zonder nare dingen en alsof het normaal is/was. het gevaarlijke hieraan vind ik dat als bijvoorbeeld over een jaartje heroine 'in' is en makkelijk te verkrijgen ik dat wellicht ook zou proberen ga denk ik ooit nog paddo's proberen, verder niks
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
aaaaaaarggghghghhhh |
![]() |
||
Citaat:
![]() Valt me sowieso op. Mensen die eerst tegen waren, beginnen met roken, maar niet vertellen waarom. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
roken: ik vind t meuren en ik kan niet tegen rook. harddrugs: omdat het me echt enorm kut lijkt, en ik ben niet dol op spuiten/snuiven/pilletjes slikken. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Libido verlaagt door hevig drug-gebruik? TOMMYHILFIGERRR | 8 | 22-05-2012 15:27 | |
Drugs & Alcohol |
Hsj/wiet TROW | 23 | 17-03-2006 22:51 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
blind date BOEKVERSLAG wolfgang | 6 | 03-06-2003 11:57 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Liefde & Relatie |
Vriendin aan de drugs DarkCat | 14 | 28-05-2002 15:09 |