Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Wat begrijp je niet aan de zin 'het is goed zo'?
We zouden commentaar kunnen geven, maar dan wordt het gewoon een ander verhaal. Als het goed is, dan kunnen we toch moeilijk dingen gaan veranderen die helemaal niet verandert moeten worden? ![]()
|
je titel!
behoorlijk rampzalig, cliche en ehh, afstotend. nou ja, vind ik... kijk, nou is mijn frans echt godvergeten slecht, maar ik weet wel dat dit zoiets moet betekenen als 'het is mijn leven' of 'zo is mijn leven' of iets in die zin en dat komt op mij al zo erg 'o ik ben zielig en depressief, heb een psycholoog en wil zelfmoordplegen' over, waardoor ik al niet zo erg de neiging had het verhaal te gaan lezen. (maar ik had het nog niet herschreven stuk toch al gelezen, denk ik?) Charlotte sorry als ik zeikerig over ben gekomen, maar het is wel mijn mening en tsja, als jij je topic upt met een 'Mensen, ik kom nu heel zeikerig over, maar ik wil echt heel graag commentaar van wat er veranderd moet worden! PLEASE!!' krijg ik gewoon net iets te veel de neiging om berichten als bovenstaand ook echt te posten. sorry edt: ken je trouwens dat liedje met gelijknamige titel? ooit, in een ver, ver verleden toen ik de basisschool nog bezocht heb ik dat leuk gevonden. maar ja, had ik toen de leeftijd ook voor natuurlijk...
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Wil iemand mijn Frans mondeling controleren? Jaela | 0 | 01-06-2014 20:06 | |
De Kantine |
Paassaaitjes verstoppen! #577 TopDrop | 500 | 13-04-2009 19:51 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Frans : Fouten ?? Snoezeke | 3 | 24-11-2004 12:59 | |