Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Hmm, dit is zeg maar hetzelfde topic als http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=916704
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Tsss, wat zijn het ook een stelletje zeikers, mensen zeggen dat je aggresief word van zulke spellen. Dit is pure fictie, en geen realiteit!
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() @ Blackwaterpark: niets mis met pilletjes en monotome muziek ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() walgelijk vind ik dat, de schuld bij 'iemand' anders in de schoenen schuiven ![]()
||
Citaat:
Dat waren gewoon aangedikte verhalen Maargoed, ze zijn bezig met Carmageddon 4. We blijven hopen natuurlijk |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Als ik in een dierentuin oid een schildpad ofsow doodschop (erop springen ofsow) en dan zeggen dat ik dat heb geleerd van Mario...halen ze dan alle Mario-games voorgoed uit de schappen??
mensen moeten nou es kappen met altijd maar de games de schuld geven....maarja...de mensen die er over beslissen zijn nooit verder gekomen dan hoepelen ofsow...die hebben dr geen verstand van...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
omdat je je ermee af kunt reagerene, ontstressend dus, verder hebben mensen gewoon een behoefte aan actie, zo'n spelletje voorziet in die behoefte. vergelijkbaar met een ruimtesimulatie die ik al redelijk lang speel, als een andere speler het tegen je op neemt en je wint door hem op een zeer strategisch moment een raket in z'n gezicht te parkeren dan win je, wat gepaart gaat met het gevoel van iets gewonnen hebben, iets wat mensen altijd leuk vinden. games met 'redelijk' of 'nuttig' geweld zijn trouwens een hemelsbreed verschil met games met excessief geweld. wat excessief is is trouwens ook weer subjectief, want een van de 'excessieve games', Postal 1&2 deed dit om te shockeren, iets waar ze aardig in geslaagd zijn. carmageddon was redelijk 'cartoony' en eigenlijk humoristisch (ik bedoel, als je met een mooie vierwieldrift in z'n achteruit door een kudde schapen heensjeesd, je hoord gemekker, en je krijgt vervolgens een 'extra style bonus' dan kan je alleen maar hard lachen)
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dat laatste heeft er geen reet mee te maken, ik vind paarden nutteloos maar dat betekend toch niet dat we die met zn allen gaan slachten. Shooters hebben veel te maken met reactievermogen. Doe er wat graphics bij en je hebt iets om het mee te testen.. om net dat ene punt zo snel mogelijk te kunnen raken. |
![]() |
|
slightly offtopic :
ouders geven in kleine mate al niet zichzelf de schuld... werdt er teveel gevloekt in programmas dan zette mn pa die uit, als wij vloekten dan kreeg de tv en alles de schuld. heel toevallig gebruikten wij precies de zelfde scheldwoorden die hij gebruikte als hij boos was of sjagerijnig ![]() grotendeels van alle vormen van *niet normaal gedrag* is de schuld van ouders en dat kan in subtiele en extreme mate.
||
Citaat:
agressieve spellen moeten toch verkocht kunnen worden; mensen bepalen altijd nog zelf wat ze kopen en wat niet, en developers moeten verplicht een minimum-leeftijd op de verpakking afbeelden, waar (goeie) ouders toezicht op kunnen hebben |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
LoL
|||
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
opgekropte frustratie kan reacties veroorzaken die niet in verhouding staan tot de oorzaak ervan, denk maar aan mafkezen die op een kat schieten die hen mauwend uit hun slaap hielden, dat soort zaken. games zijn een manier om frustratie af te reageren, je bent kwaad, gaat even zitten, rijd over een horde onschuldige voetgangers heen, en voelt je daardoor beter. t vereist denk ik wel wat psychologisch inzicht om te zien hoe dit werkt.
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Carmageddon Verwijderd | 21 | 21-06-2007 19:36 |