Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() wat was er zo belachelijk aan dan? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
geen idee |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() nou allemaal gewoon vanaf 7 uur voor de buis zitten, het komt wel een keer.. kwart voor 8 lijkt stug er zit namelijk nog een programma tussen ex r en the oc |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Spoiler
|
![]() |
||
Citaat:
Ryan moest een opdracht voor school doen en werd ingedeeld met Luke, toen ie daarheen ging besloten ze een of andere presentatie te doen waarvoor ze iets nodig hadden dat op het werk van Lukes vader was, en toen ze daarheen gingen zagen ze Lukes vader zoenen met een man. Anna en Summer werden een soort van 'verenigd' doordat ze allebei boos waren op Seth. Toen bood Seth zijn excuses aan en daarna wilden ze opeens niets meer met elkaar doen. Summer bedankte Seth voor zijn excuses en wilde een date op zaterdag. Later deed Anna hetzelfde, toen zei Seth dat hij dus zaterdag al een date met Summer had en toen wilde Anna wel vrijdag ![]() Jimmy kreeg te horen dat hij het huis snel moest verkopen om zn schulden af te betalen, maar Julie wilde niet omdat ze dan nergens kon wonen. Jimmy vertelde Sandy dat ie geprobeerd had Kirsten te zoenen waardoor Sandy en Kirsten weer ruzie kregen. Kirsten en Julie werden dichter bij elkaar gebracht omdat ze al het geroddel van de vrouwen zat waren en kregen toen een heel gesprek over Caleb (die Julie gedumpt had). Later kreeg Kirsten een bos bloemen van Julie omdat Julie een heel gesprek met Caleb had gehad waarin ze de dingen die ze van Kirsten gehoord had had gebruikt wat resulteerde in het feit dat Julie en Caleb weer ongeveer bij elkaar zijn en Caleb het huis koopt waardoor Jimmy dus de gevangenis niet in hoeft en Julie gewoon in het huis kon blijven wonen. Oh en Luke hoort er nu opeens bij ofzo ![]() Als ik iets vergeten ben verbeter me dan maar.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() komt btw een dvd de 26ste oktober...! |
![]() |
||
Citaat:
Ik zal me in bedwang houden haha ![]() ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|