Advertentie | |
|
![]() |
|
meerdere zelfs
![]() ![]() ![]() en een soort weblog wat ook soms heel persoonlijk kan zijn, maar waar ik iig schrijf over dingen die mij in meer of mindere mate bezighouden. beiden zijn erg up to date. schrijf minstens 1x in de twee dagen. |
![]() |
|
Ik heb wel iets, waar ik heel soms in schrijf, als ik heel boos ben ofzo, of iets gewoon even van me af wil schrijven. Het is niet echt up-to-date, want vaak heb ik ook geen zin om erin te schrijven. Ook heb ik toch ergens de angst dat anderen het lezen..
|
Tsja het bijhouden is een beetje het probleem
![]() ![]()
|
Vroeger begon ik altijd met volle moed aan het bijhouden van een dagboek. Maar wanneer ik dan een week later ging nalezen wat ik ook alweer had geschreven was ik het er al niet meer mee eens en scheurde ik het eruit! Dat is niet echt de bedoeling volgen mij.
Maar soms heb je (tenminste ik) het nodig om iets van je af te schrijven wanneer je het aan niemand kwijt kan of wil. Dan schrijf ik het gewoon op en dat bewaar ik dan ergens op een geheime plaats.
|
![]() |
Ja ik houd er een bij. Hoe wel dat niet echt slim is omdat ik dan perse elke dag er in wil schrijven. En dan nlukt dat niet en dan voel ik me onzeker. Ik ben nu dan mijn dagboek aan het censuren voor jeugdzorg maar wat vinden jullie daarnou van. Dat ze bij jeugdzorg je dagboek willen lezen omdat ze je op die manier willen leren kennen?
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dan leren ze meer je gedachtengang kennen. In de instelling waar ik werkte bij sociaal gekwetste jongeren, zijn er eens twee meisjes weggelopen. Toen hebben ze in hun dagboeken zitten lezen en heel veel te weten gekomen, wat ze anders nooit zouden geweten hebben. Aan de ene kant was dat een goede zaak, want er gebeurden nogal 'vreemde' dingen tussen de meisjes en de stiefvader, maar aan de andere kant is het wel inbreuk in de privacy. Ik zou er nog eens goed over na denken. Maar je zegt ook dat je het aan het censureren bent, dus idd, als je wil kan je eruit laten wat je wil. |
![]() |
|
Ik hou een schriftje bij, waar ik al mijn ergernissen in schrijf. Maar eigenlijk zou het niet kloppen als je enkel dat schriftje leest, aangezien ik enkel het negatieve erin schrijf.
Op een bepaalde pagina was ik zo teneinde dat ik zitten krassen met mijn stilo op de pagina...nu, zo'n 10 pagina's verder, is er eindelijk geen gat meer midden in het blad. ![]() Ondertussen schrijf ik reeds vanaf mijn 7de of zo in boekjes en heb ik er al ehm..drie of vier liggen, met dan nog heel wat losse bladen ertussen. |
![]() |
|
Ik hield er eerst echt een bij, maar nu schrijf ik alleen maar erin als ik dingen echt kwijt moet omdat ik anders teveel opkrop. Maar er staan ook leuke dingen in die ik op schrijf
|
Ja ik houd een dagboek bij. Ik schrijf er dagelijks is, meestal een paar keer per dag. Altijd als ik me verveel ga ik schrijven. Dr staat best veel geheims in, maar ook verhalen van vriendinnen en suffe daganalyses. Verder gewoon rare gedachtes en verzinsels.
Ik wilde ook zo'n topic openen!
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Wat schrijf jij in je dagboek? ArtemisQ | 82 | 01-05-2005 13:07 | |