Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Exacte vakken
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-03-2004, 15:55
Guess_Who
Guess_Who is offline
dheej allemaal,
ik vroeg me af of er hier mensen zijn die voor een beter resultaat voor exacte vakken (voor mij vooral scheikunde) naar een stoomcursu (in leiden) of bijspijkerkamp (tu twente) zijn geweest..en hoe dat bevallen is..of de cijfers er beter door geworden zijn
alvast bedankt !
Advertentie
Oud 12-03-2004, 15:58
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik ben vorig jaar naar het bijspijkerkamp in de meivakantie aan de UT in Enschede geweest voor wiskunde en natuurkunde. Ik heb er opzich niet zo heel veel aangehad omdat als je echt veel moet vragen je nog te weinig tijd hebt omdat je de begeleider nog met drie of vier anderen moet delen die er ook helemaal niets van snappen en dus ook steeds vastlopen (als je het wel snapt zou je daar niet zitten). Het was wel heel gezellig (en heeeeeel intensief) en het is wel een goede manier om een grote hoeveelheid stof nog eens te herhalen want thuis ga je vast niet de hele vakantie huiswerk doen en op deze manier wordt je daar wel toe verplicht.

Als je nog meer specifiekere vragen hebt: vraag maar raak!
Oud 07-06-2008, 21:30
Romin.
heejj..

weten jullie miss ook of er ook bijspijkerkampen in groningen of omstreke zijn? of alleen in twente.. ik kan namelijk helemaal niets vindenL
Oud 07-06-2008, 22:20
Swlabr
Swlabr is offline
Gast, dit topic is meer dan vier jaar oud.
Oud 08-06-2008, 10:24
Verwijderd
Wat een UP!
De RuG doet wel examentraining.
Oud 08-06-2008, 14:04
Verwijderd
Citaat:
Gast, dit topic is meer dan vier jaar oud.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten