Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Pakje Luckies, hele stoere roze oordiamantjes, en voor mn zussie die morgen jarig is een supermooie Oililytas (eigenlijk iets buiten mn budget maar ja ik weet zeker dat ze die heel gaaf vindt) en een nieuw Symbolskettinkje+armband want die van haar waren stuk... wat ben ik toch een lieve grote zus
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
ik ben vandaag naar de stad geweest, en ik heb alvast wat zomerkleding gekocht voor wanneer ik op vakantie ga (over 1,5 maand
![]() * wit katoenen zomerjurkje met felgroene delen van palmbomen, bladeren, e.d. met spaghettibandjes. van Replay * zwart kort broekje van de H&M * beige kort broekje van de H&M * zachtgroen truitje met spaghettibandjes van de H&M * wit tuitje met rode bandjes en rode letters op de voorkant ook H&M * hempje met grote (delen van) bloemen erop in zachtgeel, beige, zwart en zachtgroen. Hoe verrassend, ook van H&M ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() en effe kijken, het laatste dat ik heb gekocht is medicijnen voor de kat
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
*jee*
Cd's: - Incubus - Make yourself. - Incubus - Morning View. - Jewel - This Way. - Tori Amos - From the Choirgirl Hotel. - Janis Joplin - Greatest Hits. - Pink Floyd - The Wall. - Peter Pan Speedrock - Killermachine. - The Tea Party - The Interzone Mantras - Oranje pet. (Esprit) God, wat is winkelen in een depressieve bui toch heeerlijk. ![]() |
![]() |
|
|