Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() okj okj ik zal serieus doen ![]() en ging toen weer liggen net of er niks was mensen gaan ook vreemde dingen doen als je scheerschuim op ze spuit ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
mijn broer daarintegen... hij logeerde bij een vriend, en snachts komt die vader die kamer binnen: hou nou jullie kop is dicht.. sliepen ze dus allebei en lulde ze tegen elkaar ![]()
||
Citaat:
![]() Ja ik heb weleens dat m'n moeder op de bank lag te slapen en we een heel gesprek voerden over het bestaan van koekjes. Probeer dan maar eens serieus te blijven ![]() ma: Ja maar wat zou er nou gebeuren als je een koekje doodschiet? ik: whahaha ![]() ma: dat is niet grappig ![]() ik: oh ja tuurlijk, sorry. Ik vermoord nu een koekje ![]() ma: nee niet doen, dan worden ze kwaad!!! ![]()
||
Citaat:
![]() (EDIT: hmm, normaal gesproken sla je niet? Nu knap ik wel een beetje op je af hoor ![]() Laatst gewijzigd op 12-03-2004 om 19:59. |
![]() |
||
Citaat:
Dan ging ik hem gewoon slaan en duwen enz., en dan ging hij supersjaggo mompelen ![]() Op een gegeven moment werd ik er wel gek van en heb ik hem z'n bed uit gegooid, toen hield hij wel op ![]() |
![]() |
|
![]() |
Het kan zijn dat films je slaap beinvloeden, een neefje had in de late avond naar een Dbz dvd gekeken, toen in zn diepe slaap hoorde ik hem kame-ha-me-ha en andere bekende dbz uitspraken roepen. Ik heb gelukkig geen maatregelingen genomen want mn neefje kenende had ie zeker mij onbewust een harde klap gegeven
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ikzelf praat zover ik weet niet in mijn slaap. Mijn zusje wel
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
De rest heb ik niet meer denk ik. ![]() |
![]() |
|
Ik zou niet weten of ik in me slaap praat maar slaapwandelen doe ik iig niet.
Ik weet wel dat mijn zusje in der slaap praat en dat is echt zwaar irritant. Ik slaap bij haar op de kamer en een keer ging ze me ook in haar slaap uitschelden. "Nina hou es op...kutwijf" ![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik schijn te mompelen, snurken, kreunen, huilen, lachen, praten etc. oftewel ik maak een hoop geluid maar mompel vooral als ik slaap. Van het snurken word ik soms zelf wakker omdat ik er niet tegen kan (van een ander zeker niet) en meestal omdat ik dan verkouden ben en toch niet lekker kan slapen.
|
Verwijderd
|
ik heb veel in mijn slaap gewandeld en gepraat,het is de laatste jaren wel minder geworden maar vroeger voerde ik echt hele gesprekken met mezelf (tot groot vermaak van mijn klasgenoten op schoolkamp in groep acht
![]() ook ben ik een keer in mijn slaap naar beneden gelopen en achter de computer gaan zitten,computer opgestart en toen vroeg mijn moeder"wat ben je aan het doen?" "gewoon, computeren" "zet eens uit" toen heb ik de computer uitzet en ben ik weer naar bed gegaan. ik ben ook een keer naar buiten gelopen en toen midden op straat wakker geworden in mijn boxershort,das geen fijne ervaring,kan ik je vertellen |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb vroeger veel gewandeld, vooral toen ik een peuter/kleuter was. Dan stond ik soms ineens beneden bij m'n ouders heel suf en werd ik ook gewoon niet wakker en ik reageerde nergens op. (Ze dachten dan vaak dat ik naar de wc moest of wat wilde drinken, maar dat was nooit het geval.)
Ook kletste ik (en dat doe ik nog steeds) veel in m'n slaap. Mijn moeder hoorde me soms in de kamer naast de mijne kletsen. Of lachen, dat deed ik ook veel. Ik weet nog dat ik op een camping werd aangesproken met:'Fijn dat je het zo gezellig had vannacht, maar er zijn mensen die willen slapen!' ![]() ![]() Nu word ik er vaak zelf wakker van, wel vervelend ![]() Mijn vader wandelde ook veel in zijn slaap, zo heeft hij een keer een rondje blok gelopen en werd hij bij de buren achterthuis wakker... ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Slaapwandelen Verwijderd | 10 | 04-12-2009 14:44 | |
De Kantine |
Slaapwandel jij? Missy | 41 | 29-08-2008 18:43 | |
Lichaam & Gezondheid |
Onrustig slapen Verwijderd | 4 | 06-01-2007 02:32 | |
Verhalen & Gedichten |
[Columnwedstrijd] Mensenkennis in 't bushokje Verwijderd | 0 | 13-06-2005 19:50 | |
De Kantine |
Hoi! Wat staat er onder je ctrl+v? Briseïs | 500 | 03-01-2005 17:27 | |
Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 14:45 |