Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-05-2002, 16:19
Verwijderd
Citaat:
Secreet schreef:

gestopt?

van schoool af voor je examen?

zonde...

euhm owkeej...ik kon je niet echt op het farel dus kan weinig vertellen...

Volgens mij ben je een rustig meisje, dat best gek uit de band kan springen af en toe...Je bent vast en zeker ook wel een beetje gek (als je met elise omgaat wordt je besmet) euhw, volgens mij ben je ook behoorlijk intelligent en gezien je kleding stijl e.d. zul je je niet gauw wat aantrekken van andere mensen...

Am I right?
Hmja, eigenlijk wel. En dat van Elise klopt ook.. *denkt aan vannacht*

Ja, gestopt, maar ik zat pas in de 4e.

Over jou:

Van't Farel weet ik nog dat jij iemand bent die waar ze ook bent, altijd opvalt, maakt niet uit op welke manier. Volgens mij heb je ook best wel behoefte aan die aandacht, maar niet dat je je opdringt aan andere mensen ofzo. Je bent totaal niet in een hokje te stoppen, pikt van elke stijl wat mee, en dat is koel, want dat doe ik ook. Ook jij trekt je niet snel iets aan van andere mensen, en gaat ver om iets te bereiken wat je wilt..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-05-2002, 16:21
Secreet
Secreet is offline
kopt aardig...Behalve de behoefte aan aandacht denk ik...eigenlijk heb ik sinds de laatste 3 jaar juist totaal geen behoefte meer aan dat soort aandacht als ik eerst trok...Maar dat kon je niet weten, voor die tijd was het misschien wel zo

voor de rest

helemaal goed
Oud 25-05-2002, 16:35
Verwijderd
Owjah ik zou Pebbles nog trug analyseren..
Jouw analyse van mij klopt wel trouwens

Ik denk dat je een vrolijk meisje bent, je houdt van vrolijke kleurtjes en kinderdingetjes...
Je bent wat opvallender dan je vrienden, die zijn vrij normaal en jij gaat gewoon je eigen gangetje..kleed je zoals je wilt etc..
Ik denk dat je wel een meisje bent wat spontaan is, veel kletst, gezellie om mee om te gaan, ook wel een festival typje..
Met citaat reageren
Oud 25-05-2002, 16:44
Verwijderd
Citaat:
freakjuh schreef:
Owjah ik zou Pebbles nog trug analyseren..
Jouw analyse van mij klopt wel trouwens

Ik denk dat je een vrolijk meisje bent, je houdt van vrolijke kleurtjes en kinderdingetjes...
Je bent wat opvallender dan je vrienden, die zijn vrij normaal en jij gaat gewoon je eigen gangetje..kleed je zoals je wilt etc..
Ik denk dat je wel een meisje bent wat spontaan is, veel kletst, gezellie om mee om te gaan, ook wel een festival typje..
Was al helemaal vergeten dat je at zou doen..
Maar het klopt wel, behalve van die kinderdingetjes, dat valt wel mee..
Met citaat reageren
Oud 25-05-2002, 17:05
Masked Mage
Masked Mage is offline
Citaat:
]{ing schreef:

maar ik weet alleen van zijn perverse uitspattingen tegenover bepaalde dames..
u hebt mij nog nooit gesproken metaalkoning.

u liegt dat u barst!!!
Oud 25-05-2002, 17:37
italianboy
italianboy is offline
Citaat:
beuk schreef:

Ik ken weinig mensen die van vies eten houden..
beetje erg loze opmerking, eik
Met citaat reageren
Oud 25-05-2002, 17:49
beuk
beuk is offline
Citaat:
italianboy schreef:

beetje erg loze opmerking, eik
kenmerkend voor iemand die zich verveelt.
Oud 25-05-2002, 18:42
Verwijderd
Citaat:
Pebbles schreef:

Was al helemaal vergeten dat je at zou doen..
Maar het klopt wel, behalve van die kinderdingetjes, dat valt wel mee..
ow dat dacht ik door je avatar
Met citaat reageren
Oud 25-05-2002, 19:25
Ninnoc
Ninnoc is offline
oh ik heb er nog een

mitsj--> verschrikkelijk persoon, bord voor zijn kop, close-minded, koppig, beetje lpf-erig

Laatst gewijzigd op 25-05-2002 om 22:23.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2002, 19:52
shanli
shanli is offline
Citaat:
Ninnoc schreef:
oh ik heb er nog een

mitsj--> verschrikkelijk persoon, bord voor zijn kop, close-minded, koppig, beetje lpf-erig
wil je mij ook doen pliesss
Oud 25-05-2002, 20:04
punkyfish
punkyfish is offline
*wil een analyse van Secreet*

of iemand anders...
Oud 25-05-2002, 20:06
Verwijderd
*wacht nog steeds op analyse van Italianboy*
Met citaat reageren
Oud 25-05-2002, 20:53
McMotion
McMotion is offline
Citaat:
Ninnoc schreef:
oh ik heb er nog een

wat is lpf-erig?? dat je niet kan zien hoe hij nou eigenlijk echt is? en wat hij wil doen?
Oud 25-05-2002, 22:26
Ninnoc
Ninnoc is offline
Citaat:
McMotion schreef:

wat is lpf-erig?? dat je niet kan zien hoe hij nou eigenlijk echt is? en wat hij wil doen?
lpf'erig is niet echt te onschrijven/definieren omdat er zoveel mensen op lpf stemmen maar als ik zo af ga van de mensen in mijn omgeving die op m hebben gestemd (incl mijn ma ) associeer ik het met bord voor je kop hebben, niet luisteren wel hard schreeuwen dat soort dingen. Het is bij een aantal vrienden en klasgenoten al een term geworden 'lpf'er' net als 'espritkakker' of 'ambtenarenkindje'

heb overigens de post verwijdert omdat ik het had geschreven in een opwelling, in kwaadheid
Oud 25-05-2002, 22:27
Ninnoc
Ninnoc is offline
Citaat:
shanli schreef:

wil je mij ook doen pliesss
weet eerlijk gezegd helemaal nix van je, zal eens op je letten. Zal je binnekort wel analyseren goed
Oud 26-05-2002, 05:05
miep
miep is offline
bubbeltjes, esmee en alicia silverstone komen een beetje het zelfde over..... kweenie wat dat is.
Oud 26-05-2002, 10:57
Secreet
Secreet is offline
Citaat:
punkyfish schreef:
*wil een analyse van Secreet*

of iemand anders...
Pffff...mkay

punkyfish: Meisje dat ik niet ken, maar blijkbaar zich wel aan me irriteerd */* Euhw, kan aardig met Jewel overweg zo te zien, post ook op de kantine en verders hebbik dus absoluut geen ideej....Kzie je nie zo vaak...
Oud 26-05-2002, 11:38
Ninnoc
Ninnoc is offline
Citaat:
miep schreef:
bubbeltjes, esmee komen een beetje het zelfde over..... kweenie wat dat is.
ben ik het niet mee eens
Oud 26-05-2002, 12:05
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
Citaat:
Ninnoc schreef:

ben ik het niet mee eens
Ik ook niet echt.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2002, 12:08
^Lolita la Vampira^
^Lolita la Vampira^ is offline
Ik ken helemaal niemand op dit forum(persoonlijk), maar zou toch wel graag een analyse willen zien over mezelf Misschien dat iemand posts van mij heeft gelezen. Iemand die eerlijk is zou ik op prijs stellen

PS:CemetarySlut?
Met citaat reageren
Oud 26-05-2002, 12:22
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
^Lolita la Vampira^ schreef:
Ik ken helemaal niemand op dit forum(persoonlijk), maar zou toch wel graag een analyse willen zien over mezelf Misschien dat iemand posts van mij heeft gelezen. Iemand die eerlijk is zou ik op prijs stellen

PS:CemetarySlut?

Ps:Cem.Slut

Ik neem aan dat je ermee bedoelt dat ik je wel mag analyseren?

Van wat ik op het forum van je heb gelezen,denk ik dat je iemand bent die voor z'n mening uitkomt en daar soms behoorlijk fel in kan zijn.
Ik denk dat je daarmee ook wel mensen afstoot en een select aantal vrienden hebt die weten hoe je in elkaar zit en niet schrikken van dat 'felle' gedrag.
Instaat om nuchter over dingen na te denken,maar houd ook wel van behoorlijke lol.
Mensen die je niet mag heb je geen boodschap aan,en je gaat graag discussies zolang het niet over poep gaat.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2002, 12:23
Verwijderd
Citaat:
miep schreef:
bubbeltjes, esmee en alicia silverstone komen een beetje het zelfde over..... kweenie wat dat is.
tot de macht 1.000

Als er twee personen op dit forum zijn die zo totaal verschillend zijn en overkomen zijn het Esmée en bubbeltjes wel...

*neemt 't voor An op*
Met citaat reageren
Oud 26-05-2002, 13:19
^Lolita la Vampira^
Citaat:
CemetarySlut schreef:

Ps:Cem.Slut

Ik neem aan dat je ermee bedoelt dat ik je wel mag analyseren?

Van wat ik op het forum van je heb gelezen,denk ik dat je iemand bent die voor z'n mening uitkomt en daar soms behoorlijk fel in kan zijn.
Ik denk dat je daarmee ook wel mensen afstoot en een select aantal vrienden hebt die weten hoe je in elkaar zit en niet schrikken van dat 'felle' gedrag.
Instaat om nuchter over dingen na te denken,maar houd ook wel van behoorlijke lol.
Mensen die je niet mag heb je geen boodschap aan,en je gaat graag discussies zolang het niet over poep gaat.
Thanx!
Ik heb nog nooit in zo korte tijd een zo perfecte analyse van mezelf gelezen. Alles klopt zelfs in mijn dagelijkse leven ik moet gewoon zeggen wat ik voel en denk. Mijn passie is me kunnem uiten zonder grenzen en dat verwacht ik ook van mijn vrienden. Ik ben nogal kritisch met mensen. Ik moet ze echt veeel beter kennen om uberhaupt van vertrouwen te spreken en ik moet absoluut niet denken aan mensen die anderen naspreken en zelfs niets te melden hebben, want daar kan ik niks mee. Mijn vrienden zijn door de "big test" heen gekomen en het grappige is dat ik ook door hun ben getest. In dat aspect lijken ze enorm veel op mij en toch hebben ze allemaal hun eigen mening. Allemaal uit verschillende landen en geloofsovertuigingen en heel andere levensstijlen, want ik moet er niet aan denken om een groep vrienden te hebben die allemaal hetzelfde dragen, van dezelfde muziek houden, zelfde normen en waarden hebben en even goed in iets zijn, nee we houden allemaal ontzettend veel van elkaar, maar een flink uur of twee discusieren zit er altijd wel in. Niet vijandig dat niet, maar wel vastberaden. Het was afgelopen vrijdag na schooltijd weer raak met nog 1 vriendin en 2 vrienden zijn we gewoon midden in de aula gaan ellenlange discussies aangegaan over van alles en nog wat. Het ene moment zaten we in het midden oosten, dan weer met sex voor het huwelijk, dan weer met wat vrouwen van mannen willen en mannen van vrouwen en dat heeft meer dan twee uur geduurd en dat was zo erg lachen erna, want we kunnen elkaar zo opwinden en toch kunnen we tegelijkertijd niet zonder elkaar. iedreen die ook maar even met ons is krijgt barstende koppijn (heb ik zelf al meerdere malen gehoord ) Mensen in de aula zaten ons volgens mij echt met open mond aantestaren en hebben alles meegeluisterd. Daar kwamen we na onze diepe gesprekken pas achter en dat is echt lachuh geweest elke keer weer, want het moet leuk blijven we hebben geen zin in droge vijandigheid dan hoepel je maar op . Ik zou mezelf niet anders kunnen opstellen dan hoe ik nu in elkaar zit .

Maar aan de andere kant vind ik dit ook een groot nadeel en kan ik me echt zo verschrikkelijk rot voelen over het feit dat ik mensen afstoot hoe meningloos en kinderachtig ik die mensen ook vind. Ik kan me dan heel erg schuldig voelen en voel me dan onbegrepen. Ik weet niet of iemand anders dit ook kent, want dat zou een enorme opluchting voor me zijn. Als ik het niet met iemand eens ben haat ik die persoon niet , ik ben er gewoon niet eens met wat ie net zei, maar als ik van mensen wel die haatgevoelens krijg toegeworpen kan ik wel de hele dag huilen en me afvragen waarom IK mensen afstoot, ookal weet ik het antwoord weet ik niet wat ik met mezelf moet doen. Want ik ben ook een heel lief meisje en zal iedreen uit de brand helpen en ben altijd heel beleefd. Iemand die ik niet mag negeer ik gewoon ga ik niet over roddelen of de grond in stampen. Ik kan mezelf soms zo volwassen noemen, maar soms ook zo klein en kwetsbaar.
Dit is een nogal heel lange post over mezelf, maar hierbij stel ik me ook voor aan iedereen die mij nog niet kent. Mijn sterkste en zwakste punten ken je nu
Met citaat reageren
Oud 26-05-2002, 14:24
^Lolita la Vampira^
O ja en Tygo thanx!
Met citaat reageren
Oud 26-05-2002, 15:27
Esmée
Esmée is offline
Citaat:
nare man schreef:

tot de macht 1.000

Als er twee personen op dit forum zijn die zo totaal verschillend zijn en overkomen zijn het Esmée en bubbeltjes wel...

*neemt 't voor An op*
en bedankt...
Oud 26-05-2002, 15:39
Verwijderd
Citaat:
Thutshui schreef:

Oh, en Paranoide, lieve analyse, ik ben et ook best wel eens met die van Marije en Ieme

Paranoide:
Lijkt me een rustig meisje die eerst goed nadenkt voordat ze wat doet. Dat betekent echter niet dat ze niet impulsief is. Ze heeft een leuke cu2 en leuke foto's, veel meer dan dat weer ik eigenlijk ook weer niet

Damn, ik moet die mensen hier maar snel eens wat beter leren kennen ofzo, want dit lijkt natuurlijk nergens op
ik heb net besloten dat je mij gaat toevoegen bij msn en op de volgende meeting komt

jouw analyse klopt ergens wel, maar ik ben eigenlijk een stuk vaker impulsief dan ik goed nadenk over wat ik doe, of nouja.. Ik denk wel na, maar meestal niet lang genoeg
Met citaat reageren
Oud 26-05-2002, 15:58
Thutshui
Thutshui is offline
Citaat:
Paranoide schreef:

ik heb net besloten dat je mij gaat toevoegen bij msn en op de volgende meeting komt

jouw analyse klopt ergens wel, maar ik ben eigenlijk een stuk vaker impulsief dan ik goed nadenk over wat ik doe, of nouja.. Ik denk wel na, maar meestal niet lang genoeg
U staat in m'n MSN sinds een minuutje Enne, ja, op de eerstvolgende meeting is het onze [Marije en ik] planning om ook te komen. Laatste keer dat ik op een meeting was was 22 september 2001 dus dat moet snel weer es!
Oud 26-05-2002, 16:09
~Feria~
~Feria~ is offline
Wil iemand mij analyseren??
Oud 26-05-2002, 16:18
je$u$ crust
je$u$ crust is offline
Citaat:
~Feria~ schreef:
je hebt 27 posts hoe denk je dat iemand een realisticch beeld over je kan vormen...
Oud 26-05-2002, 16:20
~Feria~
~Feria~ is offline
Citaat:
je$u$ crust schreef:

je hebt 27 posts hoe denk je dat iemand een realisticch beeld over je kan vormen...
Nou gewoon, ik vind het gewoon leuk om aandacht te krijgen...
Maar dan zal ik wel wat meer gaan posten en misschien dat men dan wel een beeld over mij kan gaan vormen!
Oud 26-05-2002, 16:25
Roos
Roos is offline
Citaat:
Esmée schreef:

en bedankt...
*neemt t voor Es op (als we namen toch gaan afkorten)*
Oud 26-05-2002, 16:42
McMotion
McMotion is offline
CemetarySlut wil jij mij ook analyseren?

jouw analyse:
je bent een open-minded meisje, in tegenstelling tot veel mensen van muziek en lifestyle die zelf verkondigen en denken dat ze open-minded zijn.. je hecht meer waarde aan een paar goeie vrienden dan aan veel oppervlakkige vrienden.. je denkt vrij volwassen, dat wil je ook graag zijn, en je gedraagt je minder volwassen, maar dat wil je ook niet zijn je hebt niet echt boodschap aan mensen die je bekritiseren om je lifestyle, maar kritiek op basis van je karakter trek je je veel aan... je houdt van lol maar als het er op aan komt ben je serieus
Oud 26-05-2002, 17:13
Verwijderd
Citaat:
~Feria~ schreef:

Nou gewoon, ik vind het gewoon leuk om aandacht te krijgen...
Maar dan zal ik wel wat meer gaan posten en misschien dat men dan wel een beeld over mij kan gaan vormen!
ik heb eens al je posts doodgelezen, en ja ik heb een beeld.. een heel duidelijk beeld van een asociaal huppelig narrow-minded tutje met een grote bek en drie hersencellen.

mocht het niet kloppen, wat ik betwijfel, laat het me dan weten.

(houdt niet in dat ik ruzie zoek hoor.. ik hou van iedereen, dus ook van jou )

Citaat:
Thutshui schreef:

U staat in m'n MSN sinds een minuutje Enne, ja, op de eerstvolgende meeting is het onze [Marije en ik] planning om ook te komen. Laatste keer dat ik op een meeting was was 22 september 2001 dus dat moet snel weer es!
jaaaaaa hoe meer zielen hoe meer vreugd, en ik wil jullie sowieso (nog, want ik ken marije al) een keertje meeten

---
*slaat niet-werkende msn*
Met citaat reageren
Oud 26-05-2002, 17:31
Verwijderd
Beuk: nuchtere man met veel humor, maar waarvan ik wel eens het idee heb dat hij erg hard zijn best doet om maar zo recalcitrant mogelijk over te komen
Met citaat reageren
Oud 26-05-2002, 17:33
beuk
beuk is offline
de: aardige jongen, maar waarvan ik weleens het idee heb dat hij zo veel mogelijk op me tracht te lijken en tevens zo veel mogelijk 'moeilijke' woorden te gebruiken.
Oud 26-05-2002, 17:36
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
Jullie hebben allebei gelijk heren

En verder: Rosi en Nare....niet zo flauw doen
We zijn niet gelijk, maar nog altijd gelijkwaardig.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2002, 17:41
Thutshui
Thutshui is offline
Citaat:
Paranoide schreef:
jaaaaaa hoe meer zielen hoe meer vreugd, en ik wil jullie sowieso (nog, want ik ken marije al) een keertje meeten
Het is volledig wederzijds, en ik neem aan dat ik hierbij ook namens Marije spreek
Oud 26-05-2002, 18:22
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
masj, doe jij mij? dan doewik jou
Met citaat reageren
Oud 26-05-2002, 18:54
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Als iemand zin heeft mag die mij ook doen! ( Niet dat iemand me hier kent ghehe maar dat maakt het des te grappiger...)
Met citaat reageren
Oud 26-05-2002, 19:18
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
Citaat:
~Feria~ schreef:
*kijkt in d'r glazen bol*

Hm es even kijken. Ik zie een euhm...hairextension geloof ik...een fel kleurtje. En ee kijk daar, een schots rokje...koel man! Er komt ook een muis voorbij lopen...dat kan ik niet echt verklaren.
Heb jij meerdere persoonlijkheden of zo?
Met citaat reageren
Oud 26-05-2002, 20:05
Ninnoc
Ninnoc is offline
Citaat:
~Feria~ schreef:
ik gok muckeymouse (of toch cemslut?)
Oud 26-05-2002, 20:44
Verwijderd
Citaat:
Pebbles schreef:
Ikke? Ik heb wel jou gedaan hoor!
ik heb net het algehele topic doorgescrollt, vanaf de tweede bladzijde (jaja, in plaats van te werken aan mijn boekverslag ) en ik heb nergens jouw analyse van mij gezien..
Met citaat reageren
Oud 26-05-2002, 20:49
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef:

ik heb net het algehele topic doorgescrollt, vanaf de tweede bladzijde (jaja, in plaats van te werken aan mijn boekverslag ) en ik heb nergens jouw analyse van mij gezien..
Echt niet?? Das stom.. hoe kan dat nou weer?? En ik had nog wel zo diep nagedacht over jou..

Maar ik ga lekker ook zoeken nu... en anders analyseer ik je gewoon nog een keertje!
Met citaat reageren
Oud 26-05-2002, 21:01
Verwijderd
Citaat:
Pebbles schreef:

Echt niet?? Das stom.. hoe kan dat nou weer?? En ik had nog wel zo diep nagedacht over jou..

Maar ik ga lekker ook zoeken nu... en anders analyseer ik je gewoon nog een keertje!
Jaaaa!! Na 2x het hele topic doorzoeken heb ik het toch gevonden!! Dacht al dat ik helemaal gek werd ofzo..

Mja, het staat dus op pagina 2! Is wel niet zon heel lange analyse.. als je een betere wil, roep je maar.. heb ik ook weer wat te doen!
Met citaat reageren
Oud 26-05-2002, 21:29
the Comebackkid
the Comebackkid is offline
me me, I wanna be me!
Oud 26-05-2002, 22:41
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
McMotion schreef:
CemetarySlut wil jij mij ook analyseren?

jouw analyse:
je bent een open-minded meisje, in tegenstelling tot veel mensen van muziek en lifestyle die zelf verkondigen en denken dat ze open-minded zijn.. je hecht meer waarde aan een paar goeie vrienden dan aan veel oppervlakkige vrienden.. je denkt vrij volwassen, dat wil je ook graag zijn, en je gedraagt je minder volwassen, maar dat wil je ook niet zijn je hebt niet echt boodschap aan mensen die je bekritiseren om je lifestyle, maar kritiek op basis van je karakter trek je je veel aan... je houdt van lol maar als het er op aan komt ben je serieus

Jeetje...ik sta er keer op keer van verbaasd dat mensen mij toch eigenlijk mij best wel goed kennen of doorzien

Theodoor:

Lief jongentje,dat onwijs koel kan skanken(ik wil ook ZO kunnen skanken!)Heeft geen andere mensen nodig om zich te vermaken,je kan het prima naar je zin hebben in je eentje.
Vrij rustig persoon,dringt zichzelf en zijn mening niet aan andere mensen op,maar als je eenmaal op gang komt kan je vrij druk worden en heel veel praten.
Ik denk dat jij je heel goed kan verplaatsen in andere mensen,en goed in staat bent mensen te helpen met de dingen op een rijtje te zetten,ik denk dat je het voor jezelf ook allemaal op een rijtje hebt en redelijk goed weet wat je wilt en hoe je dat kan bereiken.
Ik denk dat je vrij zeker van jezelf bent,maar over bepaalde dingen nog wel onzeker...maar je hebt wel vertrouwen in jezelf.
Goed in dingen te organiseren of te regelen,omdat je instaat bent nuchter over dingen na te denken en dingen te overzien.
Veel 'kennis'vrienden,maar een paar echte vrienden waarvoor je ook echt je leven zou wagen.
Niet bezig met een bepaald karakter neer te zetten in de zin van voldoen aan een bepaalde stijl,Beoordeelt mensen op geen andere zaken dan karakter.
Kan het met veel mensen vinden maar zodra het niet klikt met iemand of je iemand niet mag laat je die persoon gewoon links liggen en ga je niet energie verspillen door ruzie te maken etc.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2002, 22:49
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
*Ff tussendoor*

Ik ben NIET ~feria~ en ik ben zeer diep gekwetst dat jullie mij daarvan verdenken want ik zou NOOIT zoiets doen
Maar ik ben het dus echt nie...
Met citaat reageren
Oud 26-05-2002, 23:05
Verwijderd
wie doet mij...
aangezien ik de laatste tijd mijn mond voorbijlul kwakt er nog wel eens iets fouts uit...dus ik ben niet meer zo geliefd geloof ik..of wel?
Met citaat reageren
Oud 27-05-2002, 08:18
punkyfish
punkyfish is offline
Citaat:
F0RuM-PuNK schreef:
wie doet mij...
aangezien ik de laatste tijd mijn mond voorbijlul kwakt er nog wel eens iets fouts uit...dus ik ben niet meer zo geliefd geloof ik..of wel?
F0RuM-PuNK: Nouuu... Ik lees opzich niet zo heel veel van je, iig niet zo heel veel op Lifestyle (of ik ben blind ), maar wat ik lees is eigenlijk geen reden om je te vinden. Ik vind je namelijk wel lief . En je hebt koel haar, maakt mooie foto's, want dat zie ik in de fototopics . Eigenlijk zijn die fototopics de enige topics waar ik je opmerk. Maarja.

dr komt niet echt veel uit
Oud 27-05-2002, 08:26
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:
*Ff tussendoor*

Ik ben NIET ~feria~ en ik ben zeer diep gekwetst dat jullie mij daarvan verdenken want ik zou NOOIT zoiets doen
Maar ik ben het dus echt nie...
Ik zei al, ze heeft meerdere persoonlijkheden. Maar goed, als je d'r toevallig een x tegen komt (aangezien jullie blijkbaar vanaf dezelfde pc forummen) zeg maar dat ze zich voortaan wat bescheidener op mag stellen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten