Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-02-2004, 10:30
Denkie
Denkie is offline
--

Laatst gewijzigd op 22-12-2010 om 13:24.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2004, 10:39
Somebody Special
Somebody Special is offline
Als ze wil helemaal niets maar meesta; toch weg spiertrekkingen in de vagina en buik en meeste mensen gaan trillen
Oud 20-02-2004, 11:27
Francesco
Francesco is offline
Vochtiger worden, zwaarder ademhalen, blosjes op de wangen...

Die spiersamentrekkingen heeft niet ieder meisje zodanig dat je het als jongen kunt merken, dus staar je daar niet blind op
Oud 20-02-2004, 11:49
IEMOW-KOR
IEMOW-KOR is offline
Citaat:
Francesco schreef op 20-02-2004 @ 12:27:
Vochtiger worden, zwaarder ademhalen, blosjes op de wangen...

Die spiersamentrekkingen heeft niet ieder meisje zodanig dat je het als jongen kunt merken, dus staar je daar niet blind op
nee inderdaad alleen als je binnenin gaat voelen voel je het samentrekken. als ze klaarkomt kreunt ze een paar keer wat steviger
Oud 20-02-2004, 13:04
Nona
Nona is offline
Het is bij ieder meisje heel verschillend. Het ene meisje ligt opeens helemaal stil, gespannen, het andere meisje beweegt heftig en maakt geluid, bij weer een derde merk je geen verschil (wat niet wil betekenen dat zij geen verschil merkt ). Ik denk dat vrijwel elk meisje op dat moment wel nog een stuk vochtiger wordt. Achteraf is alles veel gevoeliger, dat zul je vast merken.
Oud 20-02-2004, 15:46
Francesco
Francesco is offline
Citaat:
IEMOW-KOR schreef op 20-02-2004 @ 11:49:
nee inderdaad alleen als je binnenin gaat voelen voel je het samentrekken. als ze klaarkomt kreunt ze een paar keer wat steviger

Da's niet bij ieder meisje zo - een ex van mij kon keihard klaarkomen maar ik heb maar zelden samentrekkingen gevoeld, kreunen is ook heel verschillend...
Oud 20-02-2004, 16:10
Scooter B0y
Scooter B0y is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 20-02-2004 @ 14:04:
Achteraf is alles veel gevoeliger, dat zul je vast merken.
dan is het tijd om keer goed aan de clit te trekken
Met citaat reageren
Oud 20-02-2004, 19:48
Verwijderd
Vaak lees ik dat mensen zeggen 'dan kreunt ze harder', maar zelf maak ik tijdens de sex een hoop kabaal en ben ik tijdens het klaarkomen juist muisstil. Wat wel meestal zo is, is dat ze tijdens het klaarkomen 'anders' doet dan vlak daarvoor; bijvoorbeeld door meer of minder geluid te maken, door niet meer te bewegen of door opeens te gaan kronkelen of schokken, door haar gezicht opeens te vertrekken of te ontspannen, etc. Het kan goed zijn dat er tijdens het orgasme meer vocht vrijkomt.
Tijdens het typen van de zin hierboven bracht m'n moeder me thee en doordat ik net 'het orgasme' aan het typen was zei ik per ongeluk "Het or.. euh... dankjewel"

Ik denk wel dat het bij alle meisjes zo is, dat ze ná het orgasme ontspannen en rustig zijn. Dus daar kun je het dan ook aan merken, want over het algemeen lig je toch niet stil tijdens de seks.
En vlak voor het klaarkomen is de vagina vaak erg nauw en gespannen; na het klaarkomen is de vagina vaak juist erg 'los'.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2004, 20:49
Verwijderd
Citaat:
sarah schreef op 20-02-2004 @ 20:48:
Vaak lees ik dat mensen zeggen 'dan kreunt ze harder', maar zelf maak ik tijdens de sex een hoop kabaal en ben ik tijdens het klaarkomen juist muisstil. Wat wel meestal zo is, is dat ze tijdens het klaarkomen 'anders' doet dan vlak daarvoor; bijvoorbeeld door meer of minder geluid te maken, door niet meer te bewegen of door opeens te gaan kronkelen of schokken, door haar gezicht opeens te vertrekken of te ontspannen, etc. Het kan goed zijn dat er tijdens het orgasme meer vocht vrijkomt.
Tijdens het typen van de zin hierboven bracht m'n moeder me thee en doordat ik net 'het orgasme' aan het typen was zei ik per ongeluk "Het or.. euh... dankjewel"

Ik denk wel dat het bij alle meisjes zo is, dat ze ná het orgasme ontspannen en rustig zijn. Dus daar kun je het dan ook aan merken, want over het algemeen lig je toch niet stil tijdens de seks.
En vlak voor het klaarkomen is de vagina vaak erg nauw en gespannen; na het klaarkomen is de vagina vaak juist erg 'los'.

onze enige echte sexuologe!
je hebt wel gelijk ja

Laatst gewijzigd op 28-12-2014 om 17:12.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2004, 11:13
Verwijderd
Citaat:
rxQueen schreef op 20-02-2004 @ 21:49:
onze enige echte sexuologe!
je hebt wel gelijk ja
Het meeste wat ik weet, heb ik stiekum gewoon onthouden van wat andere mensen op het forum zeiden
Met citaat reageren
Oud 21-02-2004, 20:26
Mary Jane
Mary Jane is offline
Citaat:
Scooter B0y schreef op 20-02-2004 @ 17:10:
dan is het tijd om keer goed aan de clit te trekken
doet al zeer alleen al ask t hoor....
Oud 23-02-2004, 20:46
antispleen~*
antispleen~* is offline
Citaat:
s schreef op 20-02-2004 @ 20:48:

Laatst gewijzigd op 28-12-2014 om 17:17.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2004, 21:16
Muzzle
Muzzle is offline
Citaat:
Denkie schreef op 20-02-2004 @ 11:30:
Hallo,

Wat zijn de kenmerken van het klaarkomen bij een meisje?

Denkie
Leg je erbij neer, je vriendin komt niet klaar van je .
Met citaat reageren
Oud 23-02-2004, 21:20
m.
m. is offline
Met citaat reageren
Oud 02-03-2004, 17:26
sweetcrazygirl
sweetcrazygirl is offline
wat de kenmerken zijn als je klaarkomt?
uhmzz je gaat als het goed is....harder ademen,(zwaarder dus..)
kreunen (dit verschilt wel per persoon hoor) en verder is het gewoon prettig... (denk ik zo )
Oud 02-03-2004, 18:48
skadhd
skadhd is offline
das voor iedereen natuurlijk anders, ik schok heel erg met mn onderlijf wat dan soms een halve minuut doorgaat en lig velamt en met een stomme grijns op mn gezicht op bed of waar dan ook...ademhaling is wat sneller, maar k kreun nou niet echt ofzo
Oud 02-03-2004, 19:32
Skatanist
Skatanist is offline
Mijn vriendin gaat altijd sneller ademen/hijgen, en tijdens het orgasme trekken haar geslachtsspieren (noem je het zo?? ) samen, en rilt ze over haar hele lijf. En soms bijt ze me in de schouder... Soms heel hard.... Ben ik niet altijd even blij mee, maar goed, blij dat ze het leuk vind
Oud 02-03-2004, 19:41
Fortisi
Fortisi is offline
Als ze zegt "ik kom".

damn, dat ik ooit nog zo'n flauwe opmerking zou maken...
Oud 02-03-2004, 19:42
Skatanist
Skatanist is offline
Citaat:
Fortisi schreef op 02-03-2004 @ 20:41:
Als ze zegt "ik kom".

damn, dat ik ooit nog zo'n flauwe opmerking zou maken...
heb je wel gevaar van een gafaked orgasme (als ze verder geen kik geeft)
Oud 02-03-2004, 21:02
Bruut
Bruut is offline
vorige keer werden bijna mn haren uit mn hoofd getrokken toen ze klaarkwam
Met citaat reageren
Oud 02-03-2004, 21:04
la femme fatale
la femme fatale is offline
Tja, het is niet altijd even duidelijk bij een meisje, maar als ik klaarkom en mijn partner mocht het niet zeker weten, dan schuif ik zachtjes zijn hand weg.
Oud 03-03-2004, 18:30
Jip19
Jip19 is offline
Citaat:
s schreef op 20-02-2004 @ 20:48:

Hoop kabaal? Zou je m'n wekker nie eens willen zijn dan

Laatst gewijzigd op 28-12-2014 om 17:18.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2004, 07:51
carla-tje
carla-tje is offline
Citaat:
la femme fatale schreef op 02-03-2004 @ 22:04:
Tja, het is niet altijd even duidelijk bij een meisje, maar als ik klaarkom en mijn partner mocht het niet zeker weten, dan schuif ik zachtjes zijn hand weg.
Ik kan in *totale* stilte klaarkomen, en mijn partner merkt het vaak niet eens. Maar omdat het allemaal zo gevoelig wordt na een orgasme, wil je gewoon niet meer dat ie verder gaat (en dan duw je inderdaad zijn hand of hoofd weg). Als je gewoon door mag gaan van je vriendin, is de kans dus groot dat ze nog niet is klaargekomen.
Oud 04-03-2004, 12:14
Verwijderd
Citaat:
Jip19 schreef op 03-03-2004 @ 19:30:
Hoop kabaal? Zou je m'n wekker nie eens willen zijn dan
En dan 's ochtends om 7 uur sex gaan hebben in de kamer waar je slaapt?
Met citaat reageren
Oud 04-03-2004, 12:19
Nona
Nona is offline
Citaat:
carla-tje schreef op 04-03-2004 @ 08:51:
Ik kan in *totale* stilte klaarkomen, en mijn partner merkt het vaak niet eens. Maar omdat het allemaal zo gevoelig wordt na een orgasme, wil je gewoon niet meer dat ie verder gaat (en dan duw je inderdaad zijn hand of hoofd weg). Als je gewoon door mag gaan van je vriendin, is de kans dus groot dat ze nog niet is klaargekomen.
ROFL!!! Meteen dat beeld in mijn hoofd. Je bent gewoon lekker bezig en plotseling, het lijkt alsof er niets gebeurd is, heb je er genoeg van en duw je hem weg. Daar begrijpt een normaal persoon toch niets van.
Oud 04-03-2004, 12:27
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 04-03-2004 @ 13:19:
ROFL!!! Meteen dat beeld in mijn hoofd. Je bent gewoon lekker bezig en plotseling, het lijkt alsof er niets gebeurd is, heb je er genoeg van en duw je hem weg. Daar begrijpt een normaal persoon toch niets van.
Ik doe t ook wel eens hoor maar meestal merkt-ie het wel.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2004, 12:32
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 20-02-2004 @ 14:04:
Het is bij ieder meisje heel verschillend. Het ene meisje ligt opeens helemaal stil, gespannen, het andere meisje beweegt heftig en maakt geluid, bij weer een derde merk je geen verschil (wat niet wil betekenen dat zij geen verschil merkt ). Ik denk dat vrijwel elk meisje op dat moment wel nog een stuk vochtiger wordt. Achteraf is alles veel gevoeliger, dat zul je vast merken.
Idd, heel verschillend. En ben je er niet zeker van, vraag het gewoon ffies
Oud 04-03-2004, 16:23
Jip19
Jip19 is offline
Citaat:
s schreef op 04-03-2004 @ 13:14:
En dan 's ochtends om 7 uur sex gaan hebben in de kamer waar je slaapt?
Ben ik wel wakker als ik haar mag geloven

Laatst gewijzigd op 28-12-2014 om 17:18.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2004, 18:20
funkypunk
funkypunk is offline
als het echt is merk je het meteen....
Oud 04-03-2004, 19:05
De Centimeester
De Centimeester is offline
The fuck jongen ik zou zeggen kom eens bij mij kijken in mijn cribje, serieus, ik nodig je eens uit. Stuur me eens een PM. Ik weet niet of je een boer bent ofzo maar ik zal je eerlijk zeggen zoals jij die chick gaat horen schreeuwen zo heb je nog nooit een mager speenvarken horen gillen als hij geslacht werd. Kijk, sommige dames zijn wat moeilijk maar als jij een echte vent bent, laat jij haar gewoon klaarkomen en als ze écht komt, merk jij dat, playa, wat mijn thuismeid funkypunk zegt!
Oud 04-03-2004, 19:47
The Crash Bash
The Crash Bash is offline
Citaat:
De Centimeester schreef op 04-03-2004 @ 20:05:
The fuck jongen ik zou zeggen kom eens bij mij kijken in mijn cribje, serieus, ik nodig je eens uit. Stuur me eens een PM. Ik weet niet of je een boer bent ofzo maar ik zal je eerlijk zeggen zoals jij die chick gaat horen schreeuwen zo heb je nog nooit een mager speenvarken horen gillen als hij geslacht werd. Kijk, sommige dames zijn wat moeilijk maar als jij een echte vent bent, laat jij haar gewoon klaarkomen en als ze écht komt, merk jij dat, playa, wat mijn thuismeid funkypunk zegt!
Oud 09-03-2004, 19:00
lapzwansruud
lapzwansruud is offline
tijdens het vingeren/beffen kunnen vrouwen;

- ritmisch met de rechterhand steeds sneller of voor bepaalde tijd op een voorwerp kloppen.

- heel geil vragen of je ze ook wilt beffen.

- heel onschuldig kijken

- zeggen dat je lief kijkt

- "oh, dis nie meer normaal lekker" zeggen

en vaak draaien ze zich na het klaarkomen om en gaan op hun linkerzijde liggen.

moraal: beffen is gaaf
Oud 09-03-2004, 22:24
deftone
deftone is offline
een vrouw komt klaar als ze haar nagels in uw rug zet...
Oud 10-03-2004, 07:49
jinx
jinx is offline
Citaat:
deftone schreef op 09-03-2004 @ 23:24:
een vrouw komt klaar als ze haar nagels in uw rug zet...
Oud 12-03-2004, 11:52
L'Aigle
L'Aigle is offline
Toch leuk dat ik dat (in verhouding) weinig meemaak.

Serieus, ik heb zo'n leuke, mooie, sexy vriendin dat wanneer zij naakt is, alles aan mijn lichaam begint te stijgeren.
Zodra we dan met het voorspel bezig zijn moet ik mij al inhouden.

Ik moet haar met handen en tong zo geil maken dat we tegelijkertijd klaar komen. Als ik dit niet doe, kom ik altijd eerder als zij.
Oud 12-03-2004, 12:12
juno
juno is offline
Citaat:
L'Aigle schreef op 12-03-2004 @ 12:52:
Toch leuk dat ik dat (in verhouding) weinig meemaak.

Serieus, ik heb zo'n leuke, mooie, sexy vriendin dat wanneer zij naakt is, alles aan mijn lichaam begint te stijgeren.
Zodra we dan met het voorspel bezig zijn moet ik mij al inhouden.

Ik moet haar met handen en tong zo geil maken dat we tegelijkertijd klaar komen. Als ik dit niet doe, kom ik altijd eerder als zij.
Goedzo, grote jongen. Jij hebt het begrepen. Dat is beter dan een knul die na twee minuten al komt en zegt, maar over een kwartiertje kan ik nog een keer. Oh ja, en wat moet ik in de tussentijd, een stripboek gaan lezen ofzo?
Met citaat reageren
Oud 12-03-2004, 12:16
testement
testement is offline
nattigheid.
Oud 12-03-2004, 15:57
[Het Engeltje]
[Het Engeltje] is offline
Whaha, jezus Ruud, ben je melig?
Met citaat reageren
Oud 12-03-2004, 17:33
testement
testement is offline
hehe tis toch zo
Oud 12-03-2004, 18:49
jef man
jef man is offline
ik heb een keer een vriendin gehad en die spoot gewoon echt
leek net als of ze aan het pissen was!!! ik schrok me de teering!!
Met citaat reageren
Oud 12-03-2004, 19:44
[Het Engeltje]
Citaat:
testement schreef op 12-03-2004 @ 18:33:
hehe tis toch zo
Ja, maar nattigheid komt er zo droog uit
Met citaat reageren
Oud 13-03-2004, 19:10
mooon
mooon is offline
ik krijg vreemd genoeg altijd last van een snotneus als ik klaarkom..
Oud 13-03-2004, 19:33
Verwijderd
Citaat:
[Het Engeltje] schreef op 12-03-2004 @ 20:44:
Ja, maar nattigheid komt er zo droog uit
Dat lijkt me technisch gezien niet mogelijk
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 13:59
Anne
Anne is offline
Citaat:
Morgan schreef op 13-03-2004 @ 20:33:
Dat lijkt me technisch gezien niet mogelijk
Oud 14-03-2004, 15:24
funkypunk
funkypunk is offline
Citaat:
De Centimeester schreef op 04-03-2004 @ 20:05:
fucking hell! you're such a fucking loser
Oud 16-03-2004, 11:27
saskiadeboer
saskiadeboer is offline
Ik ben een vrouw, van 18.. heb redelijk wat ervaring met sex, en ben ook niet vies van masturbatie maaaar toch heb ik een probleempje.. het orgasme! ik hoop dat wat ik voel niet 'het orgasme' is want dan vind ik 't maar een hoop drukte om niets.. ik ben geil/nat, begin te trillen (benen), heb behoefte om te kreunen, krijg het warm en heb dan daarna helemaaaaal geen zin meer in sex/ het is 'daar' gevoelig maarja.. ik geloof dat daar tussen toch nog iets anders moet gebeuren?! heeft iemand tips of uuuh.. iets?
thanx
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 11:38
Midget
Midget is offline
over welk orgasme heb je het dan?
en wat doet hij om jou te laten trillen etc etc
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 12:22
snoopy
snoopy is offline
tis heel lastig te merken of een meisje klaarkomt, want het verschilt niet alleen per vrouw, maar ook per keer. Bij mij althans...
Oud 16-03-2004, 18:15
[Het Engeltje]
Tja, bij een man merk je het inderdaad iets makkelijker
Met citaat reageren
Oud 17-03-2004, 13:58
Verwijderd
Citaat:
[Het Engeltje] schreef op 16-03-2004 @ 19:15:
Tja, bij een man merk je het inderdaad iets makkelijker
Eerlijk gezegd lig ik me regelmatig als mijn vriend tijdens de sex is opgehouden af te vragen of-ie nou is klaargekomen of dat hij juist stilligt om zijn orgasme uit te stellen of dat-ie 't alleen maar deed zodat ik mijn orgasme beter kon voelen.

Maar als-ie eenmaal zegt 'doekje?', dan is het wel duidelijk ja
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten