Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-03-2004, 20:09
sweetkrissy
sweetkrissy is offline
Hoi hoi, ik wil ff jullie reacties lezen.

Info:
De tekening is door mijn kleine broertje gemaakt. Hij heeft ook talent voor tekenen . Wat vinden jullie ervan??

Het is de laatste tekening
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-03-2004, 20:27
Queen Klazina Wok
Queen Klazina Wok is offline
mooie (na-)tekening

tis alleen een meisje uit afghanistan
Met citaat reageren
Oud 12-03-2004, 20:33
NeoZero
NeoZero is offline
Daar kan ie in de toekomst mooie dingen mee doen
Met citaat reageren
Oud 12-03-2004, 20:39
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
Heel mooi
maar ze is toch niet vermist.
Ik heb haar foto gezien (won de national kweetniewadde...)
het is een afgaans meisje.
je moest de foto in kleur zien...waaw haar ogen, je verdrinkt er gewoon in
Met citaat reageren
Oud 12-03-2004, 21:24
Queen Klazina Wok
Citaat:
imène schreef op 12-03-2004 @ 21:39:
Heel mooi
maar ze is toch niet vermist.
Ik heb haar foto gezien (won de national kweetniewadde...)
het is een afgaans meisje.
je moest de foto in kleur zien...waaw haar ogen, je verdrinkt er gewoon in
national geographic... ze stond lang geleden op de cover, en ze heeft heel groene ogen.. en laatst gingen ze r opnieuw zoeken..

Met citaat reageren
Oud 12-03-2004, 21:26
Jules
Jules is offline
eng wijf
Oud 12-03-2004, 21:45
funkypunk
funkypunk is offline
Citaat:
Queen Klazina Wok schreef op 12-03-2004 @ 22:24:
national geographic... ze stond lang geleden op de cover, en ze heeft heel groene ogen.. en laatst gingen ze r opnieuw zoeken..

en ze hebben haar ook weer gevonden. ze had een dochtertje dat best wel op der leek, maar ze kwam niet heel gelukkig over

je broertje kan goed (na) tekenen..... ik wil wel wat van hem zelfbedacht zien
Oud 13-03-2004, 19:03
funest
funest is offline
hoe lame is het om werk van anderen te posten
Met citaat reageren
Oud 13-03-2004, 19:10
cottoncandy
cottoncandy is offline
Citaat:
Queen Klazina Wok schreef op 12-03-2004 @ 22:24:
ja daar kan ik me verdomme zo kwaad om maken
(dit is dus niet persoonlijk bedoeld maar in het algemeen)

ooit is er een foto van haar gemaakt, dan leeft ze jaren in een arm land en dan komen een paar idioten haar weer opzoeken. er was ook een nederlandse documentaire over, de fotograaf zocht haar op, ze werd geinterviewd, en ze gingen weg en laten haar vrolijk verder leven in armoede. wat heeft dat mens daar in godsnaam aan, zij zit echt niet op die aandacht te wachten. en iedereen zit zo van omg wat een mooie ogen wat een mooie foto wat een zielig meisje blablabla.. ja rot op. wat een ongelooflijke kutdocumentaire was dat.

edit: ja sorry voor de rant je moest hem gezien hebben

Laatst gewijzigd op 13-03-2004 om 19:14.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2004, 19:23
Hi, I'm Nora
Hi, I'm Nora is offline
ik wil wel een chick met groene ogen
Met citaat reageren
Oud 13-03-2004, 19:25
Verwijderd
Mwah je post is duidelijk genoeg. Maar zo gaat het helaas gewoon , vooral in de wereld van de media.

...Maar wat een ogen
Met citaat reageren
Oud 13-03-2004, 20:10
sweetkrissy
sweetkrissy is offline
Citaat:
Queen Klazina Wok schreef op 12-03-2004 @ 21:27:
mooie (na-)tekening tis alleen een meisje uit afghanistan
Ja dat bedoel ik ook, uit Afghanistan. Ik was vergeten waar het precies was. En het is een na tekening (dat had ik erbij moeten zetten)
_______
AM schreef: hoe lame is het om werk van anderen te posten

Hoe bedoel je? De tekening is van mijn broertje en ik wilde reacties lezen. Hij weet zelf dat zijn tekening bij mij is. (natuurlijk!!!)
____

cottoncandy<-- Ik ben helemaal met je eens!!!

-------
en de rest bedankt voor jullie reacties!!
Met citaat reageren
Oud 13-03-2004, 21:45
forumfreakie
forumfreakie is offline
mooie tekening. Hoe oud is je broertje?
Oud 13-03-2004, 23:13
deadpassenger
deadpassenger is offline
mooi !
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 02:12
funest
funest is offline
Citaat:
sweetkrissy schreef op 13-03-2004 @ 21:10:
_______
AM schreef: hoe lame is het om werk van anderen te posten

Hoe bedoel je? De tekening is van mijn broertje en ik wilde reacties lezen. Hij weet zelf dat zijn tekening bij mij is. (natuurlijk!!!)
____

ik stoor me er gewoon aan
laat em zelf posten als ie zo graag reacties wil

nu vind ik het niet meer dan semi-pimpen met andermans werk met de zogenaamde goede bedoelingen....
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 02:25
thethrills.com
thethrills.com is offline
Citaat:
AM schreef op 14-03-2004 @ 03:12:

nu vind ik het niet meer dan semi-pimpen met andermans werk met de zogenaamde goede bedoelingen....
mmm ik zie je punt niet echt, of wel?. Ahh fuck it:/ Ik ga naar bed
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 13:22
sweetkrissy
sweetkrissy is offline
Citaat:
AM schreef op 14-03-2004 @ 03:12:

What the fuck?! sorry maar ik ben het met thethrills.com eens. Wat slaat dat nou weer op!!!!????.....
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 13:28
sweetkrissy
sweetkrissy is offline
What the fuck?! sorry maar ik ben het met thethrills.com eens. Wat slaat dat nou weer op!!!!????.....
Citaat:
forumfreakie schreef: mooie tekening. Hoe oud is je broertje?
Hij is nog jong 16 jaar. Bijna iedereen in de familie heeft talent voor tekenen.... Mijn moeder, mijn zus, mijn broertje en ik. Mijn vader tekent heel andere dingen hoe noem je dat ook al weer...?! architectuur ofzo...

joosdt en forumfreakie.... dankjewel
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 14:02
funest
funest is offline
en wat doen je ooms en tantes?
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 14:13
thethrills.com
thethrills.com is offline
Citaat:
AM schreef op 14-03-2004 @ 15:02:
en wat doen je ooms en tantes?
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 17:27
Guissie
Guissie is offline
Mooi getekend ook al is die nagetekend, maar hoe oud is je broertje?
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 17:39
netram
netram is offline
ik vindt de tekening van je broertje wel mooi.

de anderen(van jou?) vindt ik een beetje 13 in een dozijn. ze zijn leuk getekend maar ik denk dat als je andere dingen gaat tekenen er mooiere dingen uit je potlood komen.
Oud 14-03-2004, 22:00
sweetkrissy
sweetkrissy is offline
Citaat:
beterXcore schreef op 14-03-2004 @ 18:39:
ik vindt de tekening van je broertje wel mooi.

de anderen(van jou?) vindt ik een beetje 13 in een dozijn. ze zijn leuk getekend maar ik denk dat als je andere dingen gaat tekenen er mooiere dingen uit je potlood komen.
Bedankt voor je reactie. Ik vind het zelf ook niet echt mooi( eerlijk). Het was trouwens van jaren geleden. Ik had niets te doen en ik heb ze heel snel geschetst.
Ik heb eigenlijk nog meer tekeningen/schilderijen/beelden(van klei) in mn kamer. Ik laat je wel zien als mn scanner gemaakt is en als ik een nieuwe cam heb gekocht.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 22:01
sweetkrissy
sweetkrissy is offline
Citaat:
Guissie schreef op 14-03-2004 @ 18:27:
Mooi getekend ook al is die nagetekend, maar hoe oud is je broertje?
Ik heb al denk ik een keer geadd. Hij is 16 jaar.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 15:54
Ninnoc
Ninnoc is offline
beetje jammer dat je jezelf als tekentalent ziet, ik houd daar niet zo van. Ik heb verder nix van je gezien (ja ligt aan mij, kijk niet zo heel vaak op forum) maar die tekeningen op je site vond ik helemaal nix. Alleen die van je broertje dus, die is erg mooi. Alleen snap ik het nut van de topic niet zo, wat wil je, commentaar zodat je dat aan je broertje kunt doorgeven ofzo?
Oud 15-03-2004, 18:17
Geranium-Tulp
Geranium-Tulp is offline
Citaat:
Ninnoc schreef op 15-03-2004 @ 16:54:
beetje jammer dat je jezelf als tekentalent ziet, ik houd daar niet zo van. Ik heb verder nix van je gezien (ja ligt aan mij, kijk niet zo heel vaak op forum) maar die tekeningen op je site vond ik helemaal nix.
Ik snap eigenlijk niet wat er mis is met 'jezelf als tekentalent zien'. Andere meisjes van haar leeftijd zijn over het algemeen toch veel minder goed met tekenen?

Ik vind ook dat ik talent voor tekenen heb . Ik bedoel, ik kan het op school enzo vaak beter dan de rest van de klas en ik vind dat ik mooie dingen kan tekenen. Ik vind het niet arrogant om dat te zeggen, hoor. Veel mensen hebben talent voor tekenen, alleen niet iedereen doet er iets mee.

Dat je haar tekeningen op haar site niks vindt, is volgens mij gewoon een kwestie van smaak. Ze kloppen misschien niet voor 100 procent, maar ik vind ze knap gemaakt.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 18:29
Verwijderd
Citaat:
Jetteke schreef op 15-03-2004 @ 19:17:
Ik snap eigenlijk niet wat er mis is met 'jezelf als tekentalent zien'. Andere meisjes van haar leeftijd zijn over het algemeen toch veel minder goed met tekenen?

Ik vind ook dat ik talent voor tekenen heb . Ik bedoel, ik kan het op school enzo vaak beter dan de rest van de klas en ik vind dat ik mooie dingen kan tekenen. Ik vind het niet arrogant om dat te zeggen, hoor. Veel mensen hebben talent voor tekenen, alleen niet iedereen doet er iets mee.

Dat je haar tekeningen op haar site niks vindt, is volgens mij gewoon een kwestie van smaak. Ze kloppen misschien niet voor 100 procent, maar ik vind ze knap gemaakt.
hha wat een nonsens. "Veel mensen hebben talent voor tekenen, alleen niet iedereen doet er iets mee." maakt dit het goed om over jezelf te zeggen dat je talent hebt? ik ben van mening dat je zoiets niet over jezelf moet zeggen, als het zo is merken anderen het wel op en ik vind dit werk van haar nou niet echt talentwaardig te noemen, het is zeker niet slecht, maar van talent is geen sprake in mijn mening. Er zijn genoeg mensen die beter kunnen tekenen dan de gemiddelde persoon, maar bovengemiddelde tekenskills is nog heel wat anders dan talent....
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 18:39
Geranium-Tulp
Geranium-Tulp is offline
Citaat:
Wim Wok schreef op 15-03-2004 @ 19:29:
hha wat een nonsens. "Veel mensen hebben talent voor tekenen, alleen niet iedereen doet er iets mee." maakt dit het goed om over jezelf te zeggen dat je talent hebt? ik ben van mening dat je zoiets niet over jezelf moet zeggen, als het zo is merken anderen het wel op en ik vind dit werk van haar nou niet echt talentwaardig te noemen, het is zeker niet slecht, maar van talent is geen sprake in mijn mening. Er zijn genoeg mensen die beter kunnen tekenen dan de gemiddelde persoon, maar bovengemiddelde tekenskills is nog heel wat anders dan talent....
Het ging helemaal niet zo van dat ze zei:'Ik heb talent voor tekenen'. Ze zei iets over dat bijna haar hele familie talent voor tekenen heeft. Wel een beetje een misser misschien, ik zou het ook niet zo snel zeggen. Maar volgens mij was het helemaal niet arrogant bedoeld.

Met dat ik zei dat veel mensen tekentalent hebben, wilde ik eigenlijk zeggen dat ik vind dat het iets anders is wanneer je zegt 'bijna mijn hele familie heeft talent voor tekenen' dan wanneer je zegt 'Ik ben zo slim, ik móét wel hoogbegaafd zijn.' Ik bedoel dat ik het geen schande vindt als je zelf vindt dat je talent hebt voor tekenen. Veel meer mensen hebben dat.

En ik blijf erbij dat ik denk dat veel mensen tekentalent hebben maar dat misschien minder dan helft van die mensen er iets mee doet. Dan kom je natuurlijk niet veel verder en blijf je hangen op een bepaald niveau.

Als jij zou zeggen dat je vindt dat je talent voor tekenen hebt, zou ik dat echt niet arrogant vinden.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 19:21
Hi, I'm Nora
Hi, I'm Nora is offline
ik zou het nooit in mijn hoofd halen om zelf te zeggen dat ik ergens talent voor heb.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 19:25
Geranium-Tulp
Geranium-Tulp is offline
Citaat:
Hi, I'm Nora schreef op 15-03-2004 @ 20:21:
ik zou het nooit in mijn hoofd halen om zelf te zeggen dat ik ergens talent voor heb.
Ik zou het ook niet zomaar zeggen.

Ik wilde het alleen maar voor haar opnemen omdat ze eerst ook al van alles te horen kreeg over dat ze een tekening van haar broertje liet zien en later omdat ze een misser maakte door te zeggen dat eigenlijk haar hele familie tekentalent had.

Volgens mij bedoelde ze het niet zo en daarom vond ik het een beetje lullig voor haar. Vandaar.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 19:28
Verwijderd
Citaat:
Jetteke schreef op 15-03-2004 @ 19:39:
Het ging helemaal niet zo van dat ze zei:'Ik heb talent voor tekenen'. Ze zei iets over dat bijna haar hele familie talent voor tekenen heeft. Wel een beetje een misser misschien, ik zou het ook niet zo snel zeggen. Maar volgens mij was het helemaal niet arrogant bedoeld.

Met dat ik zei dat veel mensen tekentalent hebben, wilde ik eigenlijk zeggen dat ik vind dat het iets anders is wanneer je zegt 'bijna mijn hele familie heeft talent voor tekenen' dan wanneer je zegt 'Ik ben zo slim, ik móét wel hoogbegaafd zijn.' Ik bedoel dat ik het geen schande vindt als je zelf vindt dat je talent hebt voor tekenen. Veel meer mensen hebben dat.

En ik blijf erbij dat ik denk dat veel mensen tekentalent hebben maar dat misschien minder dan helft van die mensen er iets mee doet. Dan kom je natuurlijk niet veel verder en blijf je hangen op een bepaald niveau.

Als jij zou zeggen dat je vindt dat je talent voor tekenen hebt, zou ik dat echt niet arrogant vinden.
je eerste punt staat helemaal los van deze discussie, als je dat bedoelt moet je dat ook zeggen, en niet dat je het wel snapt dat ze over haarzelf zegt dat ze talent heeft, zijn 2 totaal andere dingen. Verder denk ik dat wenig mensen talent hebben voor tekenen, aanleg misschien wel, maar talent niet. dat is heel iets anders ook weer.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 19:33
Geranium-Tulp
Geranium-Tulp is offline
Citaat:
Wim Wok schreef op 15-03-2004 @ 20:28:
je eerste punt staat helemaal los van deze discussie, als je dat bedoelt moet je dat ook zeggen, en niet dat je het wel snapt dat ze over haarzelf zegt dat ze talent heeft, zijn 2 totaal andere dingen. Verder denk ik dat wenig mensen talent hebben voor tekenen, aanleg misschien wel, maar talent niet. dat is heel iets anders ook weer.
Ik bedoelde echt niets rot ofzo. Ik heb het misschien niet zo handig aangepakt door een hele discussie op gang te zetten (met domme argumenten van mijn kant). Maar ik wilde het alleen voor haar opnemen.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 19:36
Verwijderd
ait.vrede dan.....
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 19:39
Geranium-Tulp
Geranium-Tulp is offline
Citaat:
Wim Wok schreef op 15-03-2004 @ 20:36:
ait.vrede dan.....
Fijn (ben erg opgelucht)
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 11:17
Midget
Midget is offline
wel jammer
die neus is een beetje raar
voor de rest vind ik em echt super mooi nagetekend!
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 11:30
funest
funest is offline
talent hoort bij idols
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 11:32
Midget
Midget is offline
idols zuigt
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 11:46
funest
funest is offline
talent ook
en kippenvel ook
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 12:46
Midget
Midget is offline
maar dat staat los van idols
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 13:24
funest
funest is offline
doh!
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 14:31
Verwijderd
Erg mooi getekend, alleen haar mond is te klein...
Ziet er voor de rest puik uit
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 21:28
sweetkrissy
sweetkrissy is offline
De eerste plaats: ik wilde niet arrogant overkomen. Ik wilde gewoon een verhaaltje maken. Anders was het zo leeg. Het was een hele GROTE FOUT van me dat ik erover begon en het spijt me heel erg.

Dit is niet leuk meer. Ik wilde alleen maar reacties horen over de tekening en niet over andere dingen.

Kan ik dit post misschien weghalen? En hoe haal ik mijn gegevens weg??
Met citaat reageren
Oud 17-03-2004, 17:13
Ninnoc
Ninnoc is offline
lalala wat een dicsussie, zal er maar nix meer over zeggen

je kunt eigen posts verwijderen door op wijzig (daar naast quote) te drukken en verwijder, geloof bovenaan te drukken. Pas op bij je openingspost dan gooi je heel topic weg.

anders kun je ff fb vragen om wat te wijzigen, of alle onzin uit topic te verwijderen.

maar je hebt mijn vraag nog niet beantwoord; wat wil je met de topic, dat is misschien wel handig om te weten, wil je tips voor je broertje zodat hij tekening kan verbeteren, wil je erkenning van zijn talent(oeh moeizaam woord), wil je weten hoe je zelf zo kunt leren tekenen ..... is namelijk handig om te weten voor soort commentaar. (voor geval dat, nix hiervan is lullig bedoeld of om discussie te starten)

Laatst gewijzigd op 17-03-2004 om 17:16.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2004, 17:18
Ninnoc
Ninnoc is offline
je persoonlijke gegevens haal je weg door je profiel te wijzigen, maar zo ernstig was de discussie dacht ik ook niet
Oud 18-03-2004, 09:31
sweetkrissy
sweetkrissy is offline
Hij kan zn tekening verbeteren door een paar adviezen van "jullie" en etc. etc... en alleen maar over zn tekening.

Ik heb geen zin om hier langer te blijven.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 13:05
pepperen88
pepperen88 is offline
mooi de "jullie hebben hier niks te zoeken"
op die site
Oud 18-03-2004, 22:30
sweetkrissy
sweetkrissy is offline
Ik kan mn post niet wissen Als iemand dat kan haal deze weg alsjeblieft.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 22:36
Queen Klazina Wok
nou nou, vind je niet dat je een beetje overdreven reageert?
Met citaat reageren
Oud 25-03-2004, 16:36
Mux
Mux is offline
Citaat:
funest schreef op 16-03-2004 @ 11:30:
talent hoort bij idols
welk talent?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten