![]() |
|
Hoi hoi, ik wil ff jullie reacties lezen.
Info: De tekening is door mijn kleine broertje gemaakt. Hij heeft ook talent voor tekenen ![]() Het is de laatste tekening |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
je broertje kan goed (na) tekenen..... ik wil wel wat van hem zelfbedacht zien
||
Citaat:
(dit is dus niet persoonlijk bedoeld maar in het algemeen) ooit is er een foto van haar gemaakt, dan leeft ze jaren in een arm land en dan komen een paar idioten haar weer opzoeken. er was ook een nederlandse documentaire over, de fotograaf zocht haar op, ze werd geinterviewd, en ze gingen weg en laten haar vrolijk verder leven in armoede. wat heeft dat mens daar in godsnaam aan, zij zit echt niet op die aandacht te wachten. en iedereen zit zo van omg wat een mooie ogen wat een mooie foto wat een zielig meisje blablabla.. ja rot op. wat een ongelooflijke kutdocumentaire was dat. edit: ja sorry voor de rant je moest hem gezien hebben
Laatst gewijzigd op 13-03-2004 om 19:14. |
![]() |
||
Citaat:
![]() _______ AM schreef: hoe lame is het om werk van anderen te posten Hoe bedoel je? ![]() ____ cottoncandy<-- Ik ben helemaal met je eens!!! ------- en de rest bedankt voor jullie reacties!! |
![]() |
||
Citaat:
laat em zelf posten als ie zo graag reacties wil nu vind ik het niet meer dan semi-pimpen met andermans werk met de zogenaamde goede bedoelingen.... |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
What the fuck?! sorry maar ik ben het met thethrills.com eens. Wat slaat dat nou weer op!!!!????.....
Citaat:
joosdt en forumfreakie.... dankjewel ![]() ![]() |
![]() |
|
ik vindt de tekening van je broertje wel mooi.
de anderen(van jou?) vindt ik een beetje 13 in een dozijn. ze zijn leuk getekend maar ik denk dat als je andere dingen gaat tekenen er mooiere dingen uit je potlood komen.
||
Citaat:
![]() Ik heb eigenlijk nog meer tekeningen/schilderijen/beelden(van klei) in mn kamer. Ik laat je wel zien als mn scanner gemaakt is en als ik een nieuwe cam heb gekocht. |
![]() |
|
![]() |
beetje jammer dat je jezelf als tekentalent ziet, ik houd daar niet zo van. Ik heb verder nix van je gezien (ja ligt aan mij, kijk niet zo heel vaak op forum) maar die tekeningen op je site vond ik helemaal nix. Alleen die van je broertje dus, die is erg mooi. Alleen snap ik het nut van de topic niet zo, wat wil je, commentaar zodat je dat aan je broertje kunt doorgeven ofzo?
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik vind ook dat ik talent voor tekenen heb ![]() Dat je haar tekeningen op haar site niks vindt, is volgens mij gewoon een kwestie van smaak. Ze kloppen misschien niet voor 100 procent, maar ik vind ze knap gemaakt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Met dat ik zei dat veel mensen tekentalent hebben, wilde ik eigenlijk zeggen dat ik vind dat het iets anders is wanneer je zegt 'bijna mijn hele familie heeft talent voor tekenen' dan wanneer je zegt 'Ik ben zo slim, ik móét wel hoogbegaafd zijn.' Ik bedoel dat ik het geen schande vindt als je zelf vindt dat je talent hebt voor tekenen. Veel meer mensen hebben dat. En ik blijf erbij dat ik denk dat veel mensen tekentalent hebben maar dat misschien minder dan helft van die mensen er iets mee doet. Dan kom je natuurlijk niet veel verder en blijf je hangen op een bepaald niveau. Als jij zou zeggen dat je vindt dat je talent voor tekenen hebt, zou ik dat echt niet arrogant vinden. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik wilde het alleen maar voor haar opnemen omdat ze eerst ook al van alles te horen kreeg over dat ze een tekening van haar broertje liet zien en later omdat ze een misser maakte door te zeggen dat eigenlijk haar hele familie tekentalent had. Volgens mij bedoelde ze het niet zo en daarom vond ik het een beetje lullig voor haar. Vandaar. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
De eerste plaats: ik wilde niet arrogant overkomen. Ik wilde gewoon een verhaaltje maken. Anders was het zo leeg. Het was een hele GROTE FOUT van me dat ik erover begon en het spijt me heel erg.
Dit is niet leuk meer. Ik wilde alleen maar reacties horen over de tekening en niet over andere dingen. Kan ik dit post misschien weghalen? En hoe haal ik mijn gegevens weg?? |
![]() |
|
![]() |
lalala wat een dicsussie, zal er maar nix meer over zeggen
je kunt eigen posts verwijderen door op wijzig (daar naast quote) te drukken en verwijder, geloof bovenaan te drukken. Pas op bij je openingspost dan gooi je heel topic weg. anders kun je ff fb vragen om wat te wijzigen, of alle onzin uit topic te verwijderen. maar je hebt mijn vraag nog niet beantwoord; wat wil je met de topic, dat is misschien wel handig om te weten, wil je tips voor je broertje zodat hij tekening kan verbeteren, wil je erkenning van zijn talent(oeh moeizaam woord), wil je weten hoe je zelf zo kunt leren tekenen ..... is namelijk handig om te weten voor soort commentaar. (voor geval dat, nix hiervan is lullig bedoeld of om discussie te starten)
Laatst gewijzigd op 17-03-2004 om 17:16. |
![]() |
|
|