Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-03-2002, 21:42
bracelance
Avatar van bracelance
bracelance is offline
OK... het zit dus zo. Misschien vinden jullie dit te lang om te lezen, maar als jullie dat niet vinden... lees het dan maar.

Over enkele uren heb ik dus 10 maanden verkering met Highlight, die jullie misschien van dit forum kennen.

Ik moet wel zeggen dat wij een fijne relatie tot nu toe hebben gehad. Tuurlijk, wij hebben ook onze problemen gehad, maar dat waren eigenlijk maar wat meningsverschilletjes. Toch is het vreemd dat je na elke ruzie steeds meer van de ander gaat houden. Ik bedoel er natuurlijk niet mee dat ruzie goed is.

In de afgelopen tien maanden heb ik haar goed leren kennen en heeft zij mij geholpen. Zij is voor mij heel erg belangrijk geworden, ze is boven mijn vrienden gaan staan en zelfs boven mijn sport waar ik altijd met hart en ziel voor leef. Zij heeft mij zekerheid gegeven over wie ik ben. Ze heeft van mij een persoon gemaakt waarvan ik niet wist dat ie bestond.

Velen zeggen dat een relatie je schoolcarrière 'kapot' maakt. Maar bij mij is dat eigenlijk totaal niet, zij geeft mij een reden om mijn best te doen en met goede beoordelingen thuis te komen.

Tuurlijk zitten er ook nadelen aan een relatie, die op dit forum zo vaak naar voren zijn getrokken zoals jaloezie, onzekerheid, frustratie. Maar er zitten toch meer positieve dingen aan mijn relatie dan negatieve. 99% is positief of zelfs nog meer.

Maar wat ik ook vaak hoor is verhalen over de ware. Maar hoe kan het dat de ware, altijd, binnen 1000 km van je woont. dat is toch vreemd, daar geloof ik dus ook niet in. Ik geloof wel dat Highlight een van de zeer zeldzame exemplaren op deze hele wereld is die mij zo enorm gelukkig kan maken.

Komende week kunnen wij onze verlovingsringen ophalen bij de juwelier die ze dan graveert. Je zult wel denken dat dit vroeg is maar dit zijn verlovingsringen voor over 10 jaar. We vonden dit wel een geinig ideetje.

Ik vind eigenlijk dat wij redelijk wat hebben bereikt in onze relatie. Dus ik zal nu gewoon to the point komen, mijn vraag luidt?

Hoelang is jouw relatie geweest die het meest voor je heeft betekend, en wat heb je erin bereikt (tot nu toe) en wat heb je ervan geleerd???

BTW... bij deze wil ik mijn eigen Highlight ook nog feliciteren met onze speciale dag
__________________
Van een writersblock heb ik nooit last gehad, volgens mijn vrienden komt dat omdat ik nog van een hoopje stront een taartje kan maken...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-03-2002, 21:48
Verwijderd
aagh wat lief!!
ik herken wel een stuk uit je verhaal!
met name dat boven vriendne en sport komen staan,zo heeft mijn vriend dat ook gezegt tegen mij

nu zie ik je vraag pas

op je vragen:
dit is de relatie dat ik het belangrijkste vind.
Door mijn vorige relatie heb ik veel meegemaakt,en in deze relatie zijn de problemen en mijn gevoel over bepaalde dingen echt opgelost(die door de vorige gemaakt waren dus)

[Dit bericht is aangepast door spacegirl (12-03-2002).]
Met citaat reageren
Oud 12-03-2002, 06:36
bracelance
Avatar van bracelance
bracelance is offline
Citaat:
spacegirl schreef:
aagh wat lief!!
ik herken wel een stuk uit je verhaal!
met name dat boven vriendne en sport komen staan,zo heeft mijn vriend dat ook gezegt tegen mij

toch zijn dat dingen waar je heel veel om geeft en iemand wordt gewoon belangrijker dan dat... dat is vreemd en griezelig
__________________
Van een writersblock heb ik nooit last gehad, volgens mijn vrienden komt dat omdat ik nog van een hoopje stront een taartje kan maken...
Met citaat reageren
Oud 12-03-2002, 07:32
highlight
Avatar van highlight
highlight is offline
jij ook gefeliciteerd buikie!

De meest betekenisvolle relatie is deze, evenals hij de langste is. Wat heb ik erin bereikt? Ik voel me op mijn plek bij hem, kan met hem lachen en huilen, k heb in hem een 'maatje voor het leven' gevonden. Hij beurt me op wanneer ik verdrietig ben, en hij kan me met 1 zin verdrietig maken, wanneer ik vrolijk ben. Hij heeft zo'n gigantische invloed op mij en mijn leven, dat is niet normaal meer. Kan me eigenlijk ook niet meer voorstellen dat hij er niet meer zal zijn. Ik heb van deze relatie geleerd dat niet alle jongens zo zijn zoals ik dacht, en ik heb goede en slechte kanten van mezelf ontdekt...

brace, I you!
__________________
|| ==-- Met mijn gedachten ergens anders, ben ik altijd overal --== ||
Met citaat reageren
Oud 12-03-2002, 07:47
Koningin van de Nijl
Koningin van de Nijl is offline
gefeliciteerd. Wat jullie hebben is ware liefde dat julie nog lang bij elakar mogen zijn

Relaties hebben mij geleerd dat ik me opoffer. Ik ben er in feite niet door verrijkt, maar door stilgestaan. Ze hadden enkel negatieve invloed op me, omdat ik me volledig in het teken van die persoon steldem, alleen aan hem dacht, hem miste etc.

Mijn leifde is een obsessie helaas. daarom zou zo'n mooi sprokkje wat jullie hebben niet voor me zijn weggelegd

maar nogmaals, fantastisch
Met citaat reageren
Oud 12-03-2002, 11:51
appelke
appelke is offline
zit nie zo te lullen gekkerd! jij bent echt vet dom maarre....wel veel plezier saampjes he!!
__________________
hey!
Met citaat reageren
Oud 12-03-2002, 12:07
Verwijderd
Citaat:
appelke schreef:
zit nie zo te lullen gekkerd! jij bent echt vet dom maarre....wel veel plezier saampjes he!!
hoezo zit hij nou te lullen?
bij hun is dat gewoon zo,en ik herken er veel dingen in.
Daar is niks doms aan!

volgens mij ben je gewoon jaloers dat jij dat nooit hebt kunnen meemaken.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2002, 13:50
Verwijderd
Citaat:
bracelance schreef:
Hoelang is jouw relatie geweest die het meest voor je heeft betekend, en wat heb je erin bereikt (tot nu toe) en wat heb je ervan geleerd???
Tot op heden: ongeveer viereneenhalve maand..maar dat is een vriendschapsrelatie

Wat ik ervan geleerd heb is minder onzeker te zijn, meer zelfkennis opgedaan, andere mensen in vertrouwen nemen, bepaalde ongecontroleerde gevoelens van wilde verliefdheid waardoor je je toch alleen maar rot gaat voelen onder controle krijgen...zoveel eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2002, 14:13
my baby
Avatar van my baby
my baby is offline
GEFELICITEERD!

ik herken heel erg veel in je verhaal,
mijn vriend is denk ik een van de allerbelangrijkste dingen in mijn leven, daar ben ik achter gekomen!

deze relatie die ik nu heb is niet het langste maar wel de leukste/ mooiste/ belangrijkste/ fijnste.

ik heb geleerd om van iemand te houden.
in deze relatie kan ik ook helemaal mezelf zijn en ik voel me echt op me gemak als ik bij hem ben dat heb ik nog nooit zo gevoeld.

veel liefs
my baby
__________________
Found an angel?
Met citaat reageren
Oud 12-03-2002, 16:03
highlight
Avatar van highlight
highlight is offline
Citaat:
appelke schreef:
zit nie zo te lullen gekkerd! jij bent echt vet dom maarre....wel veel plezier saampjes he!!


__________________
|| ==-- Met mijn gedachten ergens anders, ben ik altijd overal --== ||
Met citaat reageren
Oud 12-03-2002, 19:17
HiddenDoe
HiddenDoe is offline
Jullie zijn echt een heel schattig stel geloof ik, lieve site ook............
__________________
When I'm good I'm very good, but when I'm bad I'm better
Met citaat reageren
Oud 12-03-2002, 20:26
highlight
Avatar van highlight
highlight is offline
nog ff ter 'bij-informatie': voor 10 maanden heeft hij mij (onverw8s) mee uit eten genomen! kei lief...*zucht*
__________________
|| ==-- Met mijn gedachten ergens anders, ben ik altijd overal --== ||
Met citaat reageren
Oud 12-03-2002, 20:44
Piccola
Piccola is offline
Ik ben nu 9 maanden en 8 dagen samen met mijn vriend, Sander! En dit is voor mij de belangrijkste en mooiste relatie! Mijn vorige relatie, met Marco, was ook echt super!!! Alleen bij hem had ik altijd zoiets van: ik moet lief zijn, ik moet mooi zijn etc... Ik kon mezelf niet zijn, ik wou altijd beter zijn dan dat ik was, want ik was bang dat ie me anders niet goed genoeg vond ofzo! Ik ben ongeveer 3 jaar bij hem geweest, maar hij woont wel in Italië dus dat is toch ook wel ietsie anders. Bij Sander, m'n huidige vriend dus, kan ik echt compleet mezelf zijn. Ik lach wanneer ik wil, ik huil wanneer ik wil, ik kan lekker gek doen, ik kan serieus zijn en ik weet dat hij me altijd mooi en goed vindt, ik hoef mezelf niet beter voor te doen dan dat ik ben! Hij is niet alleen mijn vriend, maar ook een echt maatje! Ik heb veel aan hem, ik weet dat ik altijd bij hem terecht kan. Er was een tijd dat ik heel erg twijfelde over mezelf, thuis en op school ging het erg slecht en ik maakte me alleen maar zorgen omdat ik bang was dat hij me zou verlaten. Hij heeft toen mijn ogen geopend.. Hij liet me zien dat ik niet aan mezelf hoef te twijfelen, hij heeft naar me geluisterd en me advies gegeven hoe ik thuis alles weer een beetje goed kon krijgen en hij heeft me al helemaaaaal laten zien dat hij me absoluut niet zal verlaten en dat ik niet zo bang hoef te zijn! Hij geeft me echt zelfvertrouwen en dat is heerlijk! En hij verrast me vaak met van die kleine dingetjes; onverwachte bezoekjes, bos rozen, lekker uiteten en ga zo maar door! Ik hou echt van hem en ben heel blij met hem!!!

Met citaat reageren
Oud 12-03-2002, 20:56
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
bracelance schreef:
Toch is het vreemd dat je na elke ruzie steeds meer van de ander gaat houden.
Dit klopt! De eerste paar maanden ging het tussen mijn vriend en mij niet echt lekker. Er waren wat problemen (veroorzaakt door mij), helaas! Maar doordat hij me al die tijd heeft gesteund, bij me is gebleven enz ben ik hem steeds meer gaan waarderen en van hem gaan houden! Veel mensen zouden me op dat moment al lang hebben laten zitten, maar hij niet... Als ik hier aan denk word ik helemaal warm van binnen!!!
Met citaat reageren
Oud 13-03-2002, 06:29
bracelance
Avatar van bracelance
bracelance is offline
Citaat:
Piccola schreef:
Ik ben nu 9 maanden en 8 dagen samen met mijn vriend, Sander! En dit is voor mij de belangrijkste en mooiste relatie! Mijn vorige relatie, met Marco, was ook echt super!!! Alleen bij hem had ik altijd zoiets van: ik moet lief zijn, ik moet mooi zijn etc... Ik kon mezelf niet zijn, ik wou altijd beter zijn dan dat ik was, want ik was bang dat ie me anders niet goed genoeg vond ofzo! Ik ben ongeveer 3 jaar bij hem geweest, maar hij woont wel in Italië dus dat is toch ook wel ietsie anders. Bij Sander, m'n huidige vriend dus, kan ik echt compleet mezelf zijn. Ik lach wanneer ik wil, ik huil wanneer ik wil, ik kan lekker gek doen, ik kan serieus zijn en ik weet dat hij me altijd mooi en goed vindt, ik hoef mezelf niet beter voor te doen dan dat ik ben! Hij is niet alleen mijn vriend, maar ook een echt maatje! Ik heb veel aan hem, ik weet dat ik altijd bij hem terecht kan. Er was een tijd dat ik heel erg twijfelde over mezelf, thuis en op school ging het erg slecht en ik maakte me alleen maar zorgen omdat ik bang was dat hij me zou verlaten. Hij heeft toen mijn ogen geopend.. Hij liet me zien dat ik niet aan mezelf hoef te twijfelen, hij heeft naar me geluisterd en me advies gegeven hoe ik thuis alles weer een beetje goed kon krijgen en hij heeft me al helemaaaaal laten zien dat hij me absoluut niet zal verlaten en dat ik niet zo bang hoef te zijn! Hij geeft me echt zelfvertrouwen en dat is heerlijk! En hij verrast me vaak met van die kleine dingetjes; onverwachte bezoekjes, bos rozen, lekker uiteten en ga zo maar door! Ik hou echt van hem en ben heel blij met hem!!!

ik begrijp je volledig en ik herken mezelf er ook in. BTW... gister was het eten heerlijk, maar het was nog beter om mijn knuffie te verrassen.
__________________
Van een writersblock heb ik nooit last gehad, volgens mijn vrienden komt dat omdat ik nog van een hoopje stront een taartje kan maken...
Met citaat reageren
Oud 13-03-2002, 15:11
apart persoontje
apart persoontje is offline
Citaat:
bracelance schreef:

Toch is het vreemd dat je na elke ruzie steeds meer van de ander gaat houden.

Mijn ex kwam er pas na een ruzie achter dat ie verliefd was op mij, dus ja het brengt je een stuk dichter bij elkaar
__________________
'Frank' ..... 'Frank? ...... 'BOEIEN'
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie AANDACHT! Lovestory topic!
kous
22 06-09-2008 19:22
Films, TV & Radio The Fountain (Darren Aronofsky)
Hi, I'm Nora
35 15-11-2007 23:30
Films, TV & Radio The Little Mermaid [Binnenkort op dvd]
Mark Almighty
142 05-11-2006 01:07
Lifestyle Lord of the Rings/Star Wars
CharismaticBass
153 14-09-2005 13:06
Films, TV & Radio Sex and the City
Verwijderd
500 30-11-2004 18:58
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen er heeft toch wel iemand romeo en julliet gezien?!?!?
knuffeltje16
3 31-05-2001 18:42


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:35.