|
|
|
De waterpijp
Kan iemand mij daar meer over vertellen : hoe het gebruikt wordt?wat het doet?waar het uit bestaat?eventueel eigen ervaring? Misschien een goede link/tip(s)? |
|
|
|
|
|
Verwijderd
sorry, ik ga hier niet weer over uitbreiden, assof een waterpijp roken echt zo moeilijk is.
|
|
|
|
fishy_NL schreef op 12-03-2004 @ 19:44:
[afbeelding] zo werkt het alleen dan je mond tegen de opening drukken en zuigen als een MOFO!!! ![]() en bij die duim die tegen de buis aan zit zieje een rondje, dat is de kickhole, op t moment dat je een einde wilt maken aan je hijs, dan laat je die los en zuigje dus lucht de buis in en alle smoke je longen in en dan hoesten maar op de plek van wiet kanje ook tabak doen maar ik denk datje dan niet de kickhole moet gebruiken ![]() art©fish een waterpijp is zo'n geval met slangen dr aan. ![]() vind ik dan.
|
|
Verwijderd
zelfde verhaal alleen dan zonder kickhole |
|
|
|
Verwijderd
gebruik de zoekfunctie maar
|
|
|
|
Gewoon echte waterpijp tabak erin stoppen, dat is
|
|
|
|
fishy_ NL
|
|
|
|
Verwijderd
|
|
|
|
Tip: vul 'm met passie, oh god dat is zo heerlijk
|
|
martini.. alleen wat ijs en verder martini
|
|
Verwijderd
Waar koop je dat fruit tabak?
Ik heb het laatst weleens gerookt nl en dat smaakte érg goed
|
|
|
|
Verwijderd
Ah, wij hebben een turks winkeltje hier op de hoek dus ik zal daar eens wat beter gaan zoeken =)
|
|
|
|
Fishy schreef op 12-03-2004 @ 19:44 :
[afbeelding] zo werkt het alleen dan je mond tegen de opening drukken en zuigen als een MOFO!!! ![]() en bij die duim die tegen de buis aan zit zieje een rondje, dat is de kickhole, op t moment dat je een einde wilt maken aan je hijs, dan laat je die los en zuigje dus lucht de buis in en alle smoke je longen in en dan hoesten maar op de plek van wiet kanje ook tabak doen maar ik denk datje dan niet de kickhole moet gebruiken ![]() art©fish Dat kickhole ... waar dient dat precies voor (begrijp t niet helemaal uit de uitleg, en waarom hoeft dat bij een waterpijp niet? )
|
|
Type schreef op 12-03-2004 @ 23:43 :
Sisi nobubbles werkt ook heel goed, maar ja, alcohol-loos natuurlijk. Ligt eraan wat je wil. morgen ff naar de winkel Meesterlijk Idee
|
|
snieky schreef op 13-05-2004 @ 20:38 :
Dat kickhole ... waar dient dat precies voor (begrijp t niet helemaal uit de uitleg, en waarom hoeft dat bij een waterpijp niet? ) Je houdt daar bij een volledig dichte waterpijp (zoals de zelfgemaakte bong van een fles) je vinger op, zodat je de pijp vol zuigt met rook. Maar ja, je wil natuurlijk ook die rook nog in je longen krijgen. Als je dan door blijft zuigen met je vinger op die blowhole, brandt alleen de joint op, maar zoveel krijg je niet in je longen. Wat je dus doet: je zuigt met je vinger op de blowhole de pijp vol met rook. Daarna haal je je vinger van de blowhole, waardoor er door dat gat lucht kan. En nu kan je, zonder de joint helemaal op te laten branden, gewoon een keer flink inhijsen, en dan schiet alle rook met extra lucht in je longen. (en dan is je hijs van de waterpijp pas compleet )
|
|
Verwijderd
daarvoor dus
|
|
|
|
Verwijderd
echt mensen zo moeilijk is het toch niet om van een waterpijp te sucken?
|
|
|
|
Verwijderd
idd, gewoon proberen gaat echt wel goed
|
|
|
zo lang je er maar niet in blaast he, dat geeft rotzooi en een license to kill voor je mederokers
|
|
Verwijderd
De Veroorzaker schreef op 13-05-2004 @ 21:47 :
zo lang je er maar niet in blaast he, dat geeft rotzooi en een license to kill voor je mederokers Een vriend van mij deed dat dus ook in een gewone waterpijp met fruittabak omdat het water onder ineens zakte, vond ie leuk toen ie stoned was (totdat het er dus boven uit kwam en alles op de grond lag). en ik ben het er ook mee eens dat je gewoon puur moet roken met een pijp, wij hebben er ook 1 gemaakt (zal eens proberen een foto te maken) en we hebben op de voorkant het voorste stukje van een puurpijpje bevestigd, daar gaat een top wiet in en smoken maar
|
|
|
|
|
|
fosje schreef op 13-05-2004 @ 22:39 :
jah ok maar dan ben je ook echt een mongool. Een vriend van mij deed dat dus ook in een gewone waterpijp met fruittabak omdat het water onder ineens zakte, vond ie leuk toen ie stoned was (totdat het er dus boven uit kwam en alles op de grond lag). maar dat water zo zag er wel vet uit
|
|
Verwijderd
dat wel
|
|
|
|
Verwijderd
wammus schreef op 13-05-2004 @ 21:53 :
volgens mij heb ik deze al eens gepost maar dat boeit ff niet [afbeelding] dit was onze waterpijp het principe is heel simpel gewoon vuurtje bij de stick en sucken als een malle. je moet er wel voor zorgen dat de plaats waar het gaatje zit waar je het slangetje instopt goed dicht zit anders gaat alle rook eruit )
|
|
|
|
Verwijderd
Mutant schreef op 13-05-2004 @ 23:40 :
Waarom zoveel water? Ik doe altijd maar een bodem ofzo... (en wat zonde van het statiegeld ) ![]() (en het is normaal toch 1/3 water??) |
|
|
|
Mutant schreef op 13-05-2004 @ 23:40 :
Waarom zoveel water? Ik doe altijd maar een bodem ofzo... (en wat zonde van het statiegeld ) en het was toch niet mijn fles dus boeiend
|
|
Verwijderd
fosje schreef op 13-05-2004 @ 23:42 :
voordeel van thuis wonen, pakt gewoon een fles uit de kast ![]() (en het is normaal toch 1/3 water??) |
|
|
|
wammus schreef op 13-05-2004 @ 21:53 :
volgens mij heb ik deze al eens gepost maar dat boeit ff niet dit was onze waterpijp het principe is heel simpel gewoon vuurtje bij de stick en sucken als een malle. je moet er wel voor zorgen dat de plaats waar het gaatje zit waar je het slangetje instopt goed dicht zit anders gaat alle rook eruit Hoe lager je het pennetje doet, hoe meer rook er in de bong kan ![]() (Ok, ok, water raakt eerder verzadigd, maar dat is een kwestie van opnieuw vullen )2. Dat gat bij de pen kan je makkelijk dichtmaken met een stukje kaugom. Werkt perfect.
|
|
Type schreef op 14-05-2004 @ 00:01 :
1. teveel water, pennetje zit te hoog. Hoe lager je het pennetje doet, hoe meer rook er in de bong kan ![]() (Ok, ok, water raakt eerder verzadigd, maar dat is een kwestie van opnieuw vullen )2. Dat gat bij de pen kan je makkelijk dichtmaken met een stukje kaugom. Werkt perfect.
|
|
Type schreef op 14-05-2004 @ 00:15 :
Lama, je bent gestopt. Kennis die je door kan geven aan vrienden...?
|
|
Verwijderd
Type schreef op 14-05-2004 @ 00:01 :
1. teveel water, pennetje zit te hoog. Hoe lager je het pennetje doet, hoe meer rook er in de bong kan ![]() (Ok, ok, water raakt eerder verzadigd, maar dat is een kwestie van opnieuw vullen )2. Dat gat bij de pen kan je makkelijk dichtmaken met een stukje kaugom. Werkt perfect. . En dan dat mintgeurtje aan je vingers en fles en overal ieuw . Beter is van die postergum, dat kneedspul dat je gebruikt om posters op te hangen, mijn favoriete goedje, geurloos en niet smerig of sticky of nat of... .
|
|
|
|
Verwijderd
goed geknede kneed gum, werkt harstikke goed
|