Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
erwin vangt bal in nek
![]() ik en erwin zijn chill bezig pet steelo!! ![]() en dan nog iets wat niets met hackeysacken te maken heeft maar wel dope is let vooral op het einde wanneer hij bijna valt, maar buiten dat, dikke respects ![]() dagje den haag was weer gezellig, dat was trouwens het spui waar we ook met de meeting zaten, ![]() ![]() |
![]() |
|
de goeie ouwe tijd is schijt,
een doos met fotos en de rest is kwijt ik kijk niet om en heb ook geen spijt want leven is streven naar 'n betere tijd. ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar foot, jij mag best fotos kijken, ik alleen niet. Ik vergeet het verleden liever |
![]() |
||
Citaat:
verleden vervormt tot iets waarvan je denkt dat 't je verleden is.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik kijk naar mezelf: nu zie ik alleen nog hoe leuk ik het had op internaat, stiekem roken, wegsneaken met de vriendinnetjes en dat toch terwijl ik er dik 4 jaar doodongelukkig ben geweest. |
![]() |
||
Citaat:
op de fiets terug, hihi kut wind tegen. thuis fiets tegen muur gezet. hihi een kikker, even een tikje geven. sprong dus klein stukje op hoog. ik een stap over hem heen gedaan en sleutel gezocht. keek ik terug zat ie er nog steeds. ik kijk beter is het gewoon een blaadje ![]() hmm waterkoker aantrappen voor thee. hmm food... ok brood is te lastig, er moet nog ergens iets anders zijn. hmm er moeten broodjes met unox worsten zijn. jawel na lang zoeken in een kast achterin. hmm broodjes 3 minuten voorverwarmen en worst 30 seconden magnetron. hmmmmmm ok dat is hetzelfde als alles op mekaar 1 minuut op full power. wil ik hem aanzetten, is het 13:37 !!! tijd klopte wel, maar hij stond op middag, ipv nacht ![]() hmm klef broodje, gare lauwe worst, prima d8 ik zo ![]() thee gemaakt en naar boven en dit typen enz. ![]()
Laatst gewijzigd op 16-03-2004 om 02:14. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Het Grote IZSADC-Topic #92 De stonedheid nabij Wammus | 109 | 19-02-2022 20:57 | |
Drugs & Alcohol |
Het grote IZSADC-topic deel #75; RETRO TIME Verwijderd | 504 | 27-04-2010 14:17 | |
Drugs & Alcohol |
IZSADC NUMMER éénentaggetug! Verwijderd | 502 | 25-01-2010 16:46 | |
Drugs & Alcohol |
Het grote IZSADC-topic #76 - Can't touch this! wann | 499 | 31-01-2008 20:54 | |
Drugs & Alcohol |
Het IZSADC topic deel 73 Mephisto | 501 | 29-05-2007 11:10 | |
Drugs & Alcohol |
Izsadc Deel 72 Verwijderd | 500 | 12-03-2007 13:55 |