|
|
ach waar je je al niet druk om kunt maken...wat boeit het nou dat hij geen platenspeler heeft....en wat heeft dat met 'echte' punk te maken? In dat geval zou internet ook niet voor 'echte' punks zijn....fuck off!
maar goed...de split e.p. is opzich wel vet... en als je geen platenspeler hebt: gewoon eens rondvragen in je familie of kijk eens bij een kringloop winkel of een andere 2e hands zaak....De betere audiomerken verkopen nog wel nieuwe platenspelers |
||||
|
|
|
||||
|
|
Citaat:
HeadNoise schreef op 15-03-2004 @ 16:44:
ach waar je je al niet druk om kunt maken...wat boeit het nou dat hij geen platenspeler heeft....en wat heeft dat met 'echte' punk te maken? In dat geval zou internet ook niet voor 'echte' punks zijn....fuck off! maar goed...de split e.p. is opzich wel vet... en als je geen platenspeler hebt: gewoon eens rondvragen in je familie of kijk eens bij een kringloop winkel of een andere 2e hands zaak....De betere audiomerken verkopen nog wel nieuwe platenspelers |
||||
|
|
Verwijderd
|
Citaat:
HeadNoise schreef op 15-03-2004 @ 16:44:
ach waar je je al niet druk om kunt maken...wat boeit het nou dat hij geen platenspeler heeft....en wat heeft dat met 'echte' punk te maken? In dat geval zou internet ook niet voor 'echte' punks zijn....fuck off! maar goed...de split e.p. is opzich wel vet... en als je geen platenspeler hebt: gewoon eens rondvragen in je familie of kijk eens bij een kringloop winkel of een andere 2e hands zaak....De betere audiomerken verkopen nog wel nieuwe platenspelers en ga(r)y kankerhoofd: hoe materialistisch van je om bezit aan punk te koppelen, dat is niet punk van je hoor prutsertje deluxe |
||||
|
|
|||||
|
|
Citaat:
Lompo de Clown schreef op 15-03-2004 @ 16:54:
Ik heb er wel meerdere in huis staan alleen om nou voor één 7 inch zo'n ding aan mn installatie te hangen en ga(r)y kankerhoofd: hoe materialistisch van je om bezit aan punk te koppelen, dat is niet punk van je hoor prutsertje deluxe gelukkig heb ik geen heg op men kankerhoofd groeien. |
||||
|
|
Verwijderd
|
Citaat:
Gary Craptalk schreef op 15-03-2004 @ 17:01:
hoe dom van jou om ervanuit te gaan dat ik punk ben, ik heb NOOIT gezegd dat ik punk ben. prutsertje in yer face. gelukkig heb ik geen heg op men kankerhoofd groeien. En verder kan ik je sinds ik die fotos van je gezien heb om een of andere reden niet serieus nemen(voor zover ik dat ooit deed). Komt vast door die verwijfde flikker kop van je |
||||
|
|
|||||
|
|
Citaat:
Lompo de Clown schreef op 15-03-2004 @ 17:07:
gast, ik ben er GELUKKIG nooit van uit gegaan dat jij punk was, dat zou veel te beledigend zijn voor alle punks op aarde. Zelfs de prutsers die zich punk noemen zoals the Offspring. En verder kan ik je sinds ik die fotos van je gezien heb om een of andere reden niet serieus nemen(voor zover ik dat ooit deed). Komt vast door die verwijfde flikker kop van je |
||||
|
|
|
Citaat:
Metal schreef op 15-03-2004 @ 12:53:
Ga dadelijk ff nieuw cd'tje halen, iemand suggesties??? ) en had wat cd's uitgezocht om te luisteren:Daft Punk- Daft Club: Erg lekker cd'tje, ga ik me volgende week halen Machinehead- Hellalive: ook wel leuk, niet helemaal geluisterd Incense- "..." : Ook wel leuke prog van nederlandse bodem The Last emperor- "..." : Lekkere hip- hop plaat van 1 van mijn all-time favorite: the hustler's theme Staind- 14 shades of grey: Niet mijn ding, had er goeie dingen over gehoord, maar is gewoon verrotte nu-metal... Maarja, geproduceerd door Fred Durst he, zegt genoeg Laberinto- Decada: nederlands product, wel leuk En als laatste: Nebula- Atomic ritual: Deze is het dus geworden, wat een plaat zeg, heerlijke stoner |
||||
|
|
Verwijderd
|
Citaat:
Gary Craptalk schreef op 15-03-2004 @ 17:15:
wat denk je, dat ik serieus ben ofzo? sorry maar jij met die belachelijke heg op je kop ziet er meer uit als een belediging voor de so-called punks, als ik nu zeg dat ik punk ben ben ik true-er dan jij, har har har. Als je zegt dat iets niet punk van me is, dan zeg je dat ik zeg dat ik punk ben. Dat kan niet anders anders zeg je gewoon heel iets doms. |
||||
|
|
|||||
|
|
Citaat:
Lompo de Clown schreef op 15-03-2004 @ 16:54:
Ik heb er wel meerdere in huis staan alleen om nou voor één 7 inch zo'n ding aan mn installatie te hangen en ga(r)y kankerhoofd: hoe materialistisch van je om bezit aan punk te koppelen, dat is niet punk van je hoor prutsertje deluxe Ooh, jij zei kanker! Ban! |
||||
|
|
|
||||
|
|
Citaat:
Gary Craptalk schreef op 15-03-2004 @ 16:50:
wie maakt zich hier nou druk, ik zeg alleen maar dat ie een loser is omdat ie geen platenspeler heeft, maak me nergens druk om. |
||||
|
|
|
||||
|
|
maar ff wat besteld :
Deeds of Flesh - Reduced To Ashes longsleeve Brutus - Slachtbeest Fluisterwoud - Langs Galg en Rad Temnozor - Horizons.. |
||||
|
|
|
Citaat:
Nrackhnir schreef op 16-03-2004 @ 16:08:
maar ff wat besteld : Deeds of Flesh - Reduced To Ashes longsleeve Brutus - Slachtbeest Fluisterwoud - Langs Galg en Rad Temnozor - Horizons.. heathenpride is er niets bij |
||||
|
|
|
Dit moet ik nog ontvangen en/of afbetalen:
Darkthrone - Panzerfaust CD Darkthrone - Plaguewielder CD Darkthrone - Ravishing Grimness CD Nargaroth - Herbstleyd CD Sargeist - Satanic Black Devotion CD Armagedda - The Final War Approaching CD Bloodline - Werewolf Training CD Mordaehoth - Bloedwraak, Verdoem al 't Christelijk Leven CD |
||||
|
|
|
||||
|
|
Citaat:
Metal schreef op 17-03-2004 @ 12:21:
Ja heb ik ook vaker van gehoord, wat is dat precies voor een muziek??? Goede omschrijving, al zeg ik het zelf. |
||||
|
|
|
Citaat:
vivelafete! schreef op 17-03-2004 @ 13:22:
magnus - the body gave you everything geniaal! vooral jumpneedle! ik heb er ook een bonus dvd bijgekregen met 3 videoclips! in jumpneedle spelen mauro en tim vanhamel ook mee erg lachwekkend! die hoop ik binnenkort binnen te krijgen. |
||||
|
|
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Topic | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Verveling paard | Orpa | Flora & Fauna | 23 | 04-09-2006 13:40 |
| Waar luisteren jullie naar...? | Reserv | Muziek | 23 | 20-04-2005 11:20 |
| Wat heb je het laatst gekocht qua CD's, LP's, EP's, shirts etc. | Verwijderd | Muziek | 500 | 24-09-2004 17:01 |
| Analyseer je medeforummer! | Verwijderd | Lifestyle | 334 | 18-04-2004 23:48 |
| Nieuwe aanwinsten op het gebied van de schone kunst der muziek | Ragnar | Muziek | 4 | 14-03-2004 13:51 |
| shandon-benefiet | harrie84 | Muziek | 78 | 05-02-2003 11:51 |