Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Bekijk resultaten poll: Wat is je favo personage uit de Lord of the rings films
Frodo 10 4.17%
Sam 12 5.00%
Merry 5 2.08%
Pippin 10 4.17%
Gandalf 8 3.33%
Aragorn 48 20.00%
Legolas 49 20.42%
Boromir 8 3.33%
Gimli 11 4.58%
Faramir 3 1.25%
Galadriel 1 0.42%
Arwen 11 4.58%
Eowyn 9 3.75%
Sauron 2 0.83%
Saruman 4 1.67%
Sméagol/Gollem 27 11.25%
Uruk-hai 2 0.83%
Ork 3 1.25%
Olifaunten 2 0.83%
Nazgûl 7 2.92%
Andere, namelijk 8 3.33%
Aantal stemmers: 240. Je mag niet stemmen in deze poll

Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-03-2004, 21:33
ilonatje-ikke
ilonatje-ikke is offline
Gollum rules
Maar Galadriel is ook koewl
Ik wil ook n elvenheks zijn
En Gimli is me schatje
Advertentie
Oud 11-03-2004, 21:40
Fenji
Fenji is offline
Frodo!
Oud 12-03-2004, 09:46
Manus J. van Alles
Manus J. van Alles is offline
Het viel me op dat in de aftiteling van RotK, Saruman niet zo'n schets heeft

Nou zit Saruman ook niet in RotK theatrical, maar bijv. Boromir had wel een schets, en die had ook maar 5 seconden oid bij die ene flashback; zelfs Isildur had misschien nog wel een grotere rol in die andere flashback

Zou Saruman nog een schets krijgen in de EE?

Laatst gewijzigd op 12-03-2004 om 11:26.
Oud 12-03-2004, 13:34
misshobbit
misshobbit is offline
Citaat:
Manus J. van Alles schreef op 12-03-2004 @ 10:46:
Het viel me op dat in de aftiteling van RotK, Saruman niet zo'n schets heeft

Nou zit Saruman ook niet in RotK theatrical, maar bijv. Boromir had wel een schets, en die had ook maar 5 seconden oid bij die ene flashback; zelfs Isildur had misschien nog wel een grotere rol in die andere flashback

Zou Saruman nog een schets krijgen in de EE?
ik weet het niet, ik denk dat ze gewoon de hoofdpersonen hebben gedaan, behalve Boromir inderdaad, maar Saruman was ook de hele 3e film niet te zien, dus denk ik dat het daarom was.
En Boromir had natuurlijk ook veel invloed in de 3e film, met dat gedoe tussen Denethor en Faramir
Oud 12-03-2004, 15:53
A Narrator
A Narrator is offline
Saruman natuurlijk!
Ik was erg teleurgesteld toen ik hoorde dat hij niet in RotK zou spelen.
En dus ook niet zou sterven. En de zuivering van de Gouw werd niet vertoont.

Laatst gewijzigd op 12-03-2004 om 15:57.
Oud 12-03-2004, 16:23
Sjoerd
Sjoerd is offline
Aragorn, Arwen, Galadriel en Sam
Oud 14-03-2004, 15:02
goodfella
goodfella is offline
Ik denk dat degenen die alles van tolkien hebben gelezen het er mee eens zijn dat boromir de stoerste en strakste van heel de geschiedenis van midden aarde is, Hij is net als atilla de Hun of generaal patton: zijn hele leven staat in teken van strijd, hij heeft in zijn eentje osgiliath verdedigd en is de enige die niet boog voor de nazgul, hij gaf geen waarde aan bezittingen en leefde alleen voor het gevecht, ipv zich met vrouwen bezig te zijn boog hij zich in zijn vrije tijd over veldslagen in het verleden.

Een vechter in hart en nieren, hij heeft mijn stem
Oud 14-03-2004, 15:06
Parabola
Parabola is offline
Aragorn, maar Sam is ook cool
Oud 15-03-2004, 10:36
Donald Duck
Donald Duck is offline
Citaat:
misshobbit schreef op 12-03-2004 @ 14:34:
ik weet het niet, ik denk dat ze gewoon de hoofdpersonen hebben gedaan, behalve Boromir inderdaad, maar Saruman was ook de hele 3e film niet te zien, dus denk ik dat het daarom was.
En Boromir had natuurlijk ook veel invloed in de 3e film, met dat gedoe tussen Denethor en Faramir
Ja maar Denethor spoort niet helemaal in de film. Ik vind hem daar echt lullig doen tegen Faramir toen hij zei dat hij liever Boromir had dan Faramir. Ik bedoel, dat zegt een normaal persoon toch niet?
Oud 15-03-2004, 10:39
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Donald Duck schreef op 15-03-2004 @ 11:36:
Ja maar Denethor spoort niet helemaal in de film. Ik vind hem daar echt lullig doen tegen Faramir toen hij zei dat hij liever Boromir had dan Faramir. Ik bedoel, dat zegt een normaal persoon toch niet?
In het boek ook niet hoor. Zo is hij gewoon.
Oud 15-03-2004, 15:13
Jordi
Jordi is offline
Citaat:
goodfella schreef op 14-03-2004 @ 16:02:
Ik denk dat degenen die alles van tolkien hebben gelezen het er mee eens zijn dat boromir de stoerste en strakste van heel de geschiedenis van midden aarde is, Hij is net als atilla de Hun of generaal patton: zijn hele leven staat in teken van strijd, hij heeft in zijn eentje osgiliath verdedigd en is de enige die niet boog voor de nazgul, hij gaf geen waarde aan bezittingen en leefde alleen voor het gevecht, ipv zich met vrouwen bezig te zijn boog hij zich in zijn vrije tijd over veldslagen in het verleden.

Ik vond Boromir eigenlijk meteen al een eikel. Hij is extreem arrogant en hij wil de Ring inpikken.

Bij nader inzien viel het allemaal eigenlijk reuze mee en is hij eigenlijk best wel cool, maar ik weet wel zeker dat lang niet iedereen die LotR gelezen heeft hem cooler vinden dan bijvoorbeeld Aragorn of Legolas (hoewel die naar mijn idee in de film iets geweldiger is dan in het boek).
Oud 15-03-2004, 15:25
Noínden
Noínden is offline
Citaat:
AragornElessar schreef op 15-03-2004 @ 16:13:
Ik vond Boromir eigenlijk meteen al een eikel. Hij is extreem arrogant en hij wil de Ring inpikken.

Bij nader inzien viel het allemaal eigenlijk reuze mee en is hij eigenlijk best wel cool, maar ik weet wel zeker dat lang niet iedereen die LotR gelezen heeft hem cooler vinden dan bijvoorbeeld Aragorn of Legolas (hoewel die naar mijn idee in de film iets geweldiger is dan in het boek).
Nee, Legolas is cool in het boek

'Ai ai!'
Oud 15-03-2004, 15:27
Verwijderd
sam.. dat is nog eens een trouwe vriend
Oud 15-03-2004, 18:22
Jordi
Jordi is offline
Citaat:
Noínden schreef op 15-03-2004 @ 16:25:
Nee, Legolas is cool in het boek

'Ai ai!'
Ik vond Legolas in het boek helemaal niet zo opvallend (kan opzich ook aan mij liggen) en ik vind dat ze hem in de film enorm veel 'cooler' hebben gemaakt. Komt natuurlijk ook doordat Orlando Bloom hem speelt en alle meisjes hem natuurlijk helemaal geweldig vinden...
Oud 15-03-2004, 20:35
Drez
Drez is offline
legolas

en ik vond em in het boek ook grappig, vooral omdat hij na al zn zinnen een uitroepteken heeft..heel blij
Oud 15-03-2004, 20:54
Noínden
Noínden is offline
Citaat:
AragornElessar schreef op 15-03-2004 @ 19:22:
Ik vond Legolas in het boek helemaal niet zo opvallend (kan opzich ook aan mij liggen) en ik vind dat ze hem in de film enorm veel 'cooler' hebben gemaakt. Komt natuurlijk ook doordat Orlando Bloom hem speelt en alle meisjes hem natuurlijk helemaal geweldig vinden...
Note the sarcasm, love

Maar iemand die 'ai ai' roept kun je haast niet serieus nemen
Oud 15-03-2004, 21:18
Jordi
Jordi is offline
Citaat:
Noínden schreef op 15-03-2004 @ 21:54:
Note the sarcasm, love

Maar iemand die 'ai ai' roept kun je haast niet serieus nemen
Sorry schat , ik dacht dat dat 'Ai ai!' een soort vreemd kreet van affectie ofzo was. Maar nu ik dat zo teruglees is dat misschien eigenlijk wel niet helemaal logisch...
Oud 15-03-2004, 21:26
Noínden
Noínden is offline
Citaat:
AragornElessar schreef op 15-03-2004 @ 22:18:
Sorry schat , ik dacht dat dat 'Ai ai!' een soort vreemd kreet van affectie ofzo was. Maar nu ik dat zo teruglees is dat misschien eigenlijk wel niet helemaal logisch...
Neuj, niet echt Boek!Legolas is best een...

Boomknuffelaar, denk ik.
Oud 16-03-2004, 16:00
Aerochick
Aerochick is offline
Citaat:
Donald Duck schreef op 13-01-2004 @ 12:17:
Het topic spreekt voorzich neem ik aan,

Ik kon niet elk persoontje me meer herinneren, dus....

Edit by Ieke: Het is wel zo leuk als iedereen zegt waarom dat zijn favoriete personage is, dus motiveer! (Verder even wat namen verbetert)
Je bent Eomer, Theoden & Grima vergeten.
Oud 16-03-2004, 16:03
Aerochick
Aerochick is offline
Citaat:

IK HOU VAN JOU!
Oud 16-03-2004, 16:08
Aerochick
Aerochick is offline
Citaat:
Ieke schreef op 15-03-2004 @ 11:39:
In het boek ook niet hoor. Zo is hij gewoon.
Bekijk de Exended Version van The Two Towers eens. Bij het commentaar van de acteurs & actrices legt John Noble (Denethor) uit dat, hij liever Boromir heeft omdat .. zijn vrouw op het kraambed is gestorven, toen ze van Faramir was bevallen. En daardoor is Faramir verantwoordelijk voor haar dood. Volgens Denethor. Zo gaat het verhaal zeggen ze.
Oud 16-03-2004, 16:15
Aerochick
Aerochick is offline
Mijn favorieten zijn :
Boromir, omdat degene die hem speelt, Sean Bean mijn favoriete acteur is, en omdat hij zo geweldig kan vechten.
Haldir, omdat hij ontzettend cool is, en hij had een mooie dead-scene.
Théoden, in Titanic vond ik hem al geweldig
Saruman, de acteur himself : Christopher Lee, is een ware legende en supergoeie acteur.
Ian McKellen, hele goeie acteur en mooie rol.
Oud 16-03-2004, 17:33
Nijn*
Nijn* is offline
Gandalf!!!
Hij is zo'n lieverd vind ik , net als oom harmsen uit gtst, zo'n echte lekkere oude lobbes!
Oud 16-03-2004, 20:02
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Aerochick schreef op 16-03-2004 @ 17:08:
Bekijk de Exended Version van The Two Towers eens. Bij het commentaar van de acteurs & actrices legt John Noble (Denethor) uit dat, hij liever Boromir heeft omdat .. zijn vrouw op het kraambed is gestorven, toen ze van Faramir was bevallen. En daardoor is Faramir verantwoordelijk voor haar dood. Volgens Denethor. Zo gaat het verhaal zeggen ze.
Ik heb alle ducu's al wel gekeken, maar voor de film+commentaar heb ik nog geen tijd gehad. Ben erg druk de laatste tijd. Maar ik ga het zeker nog doen.
Mijn post was niet op het waarom, maar op dat het in het boek zo is en daarom in de film ook.
Oud 17-03-2004, 15:05
Aerochick
Aerochick is offline
Ok
Oud 18-03-2004, 13:39
goodfella
goodfella is offline
'IK HOU VAN JOU! '

kook van jou
Oud 18-03-2004, 17:53
Aerochick
Aerochick is offline
Oud 19-03-2004, 12:33
McEikel
McEikel is offline
Citaat:

\\

Ik heb het gelezen maar mijn favo char. blijft pipin. Het is zon vette char. Hij is klein en heeft vel moed, hij red Faramir van de dood, zorgt dat de Enten Isengard aanvallen, kortom hij si de beste!!!!
Oud 19-03-2004, 18:23
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Gollem!

En dan komt Gimli op een verdiende 2e plaats
Oud 19-03-2004, 18:30
Mary_o0
Mary_o0 is offline
Aragorn The King natuurlijk!! *lieff*
Oud 19-03-2004, 18:32
Mary_o0
Mary_o0 is offline
hoe kan je dat nou niet vinden.. maarja.. Sam, merry & pippin zijn natuurlijk ook schatjes.. en Legolas ook.. tjsah.. moeilijk...
Oud 20-03-2004, 15:19
Verwijderd
ik vind legolas leuk, maar aragorn is toch de leukste
maar ik vond het ook cool toen de olifaunten kwamen
en sam is ook zo lief, en gimli is zo grappig

Oud 21-03-2004, 00:11
Aerochick
Aerochick is offline
Legolas zuigt aan Kate Bosworth
Oud 27-03-2004, 11:48
Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
Citaat:
Noínden schreef op 15-03-2004 @ 22:26:
Neuj, niet echt Boek!Legolas is best een...

Boomknuffelaar, denk ik.
Denkt ze......Ja, jammer genoeg WEET ik dat ook.
Yay voor Aragorn, mijn favoriete karakter.
Oud 27-03-2004, 12:32
Noínden
Noínden is offline
Citaat:
Morgan le Fay schreef op 27-03-2004 @ 12:48:
Denkt ze......Ja, jammer genoeg WEET ik dat ook.
Yay voor Aragorn, mijn favoriete karakter.
Nee, de maestro's dan

Juh, het IS gewoon een boomknuffelaar.
Oud 28-03-2004, 09:54
Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
Je realiseert je hoop ik wel dat je een eventuele toets gesurveilleerd door een maestro volgende week, wel voor mij verpest hebt? *kots* Gelukkig is er na de TW dan nog het Ieren versieren
Zolang JRR of PJ het niet in boek danwel film heeft opgenomen blijf ik het liefst keihard ontkennen *kijkt nu al uit naar EE van ROTK*
@Aerochick: ik heb van een crazy Orlando fangirl (@ Noínden: Rint ) gehoord dat t wat minder gaat tussen die 2.
Oud 08-04-2004, 12:27
Donald Duck
Donald Duck is offline
Citaat:
Aerochick schreef op 16-03-2004 @ 17:00 :
Je bent Eomer, Theoden & Grima vergeten.
Ik heb ook de optie andere erbij gezet
Oud 05-07-2004, 14:53
Rint
Rint is offline
Het feit dat Orlando eerst Faramir zou spelen is achterlijk: Hij is beter als elf. (Vergeleken bij mijn fantasie van Orlando als Faramir, dan)
Maar Sean Bean roelt ook!
Oud 05-07-2004, 14:54
Rint
Rint is offline
Citaat:
Morgan le Fay schreef op 28-03-2004 @ 10:54 :
@Aerochick: ik heb van een crazy Orlando fangirl (@ Noínden: Rint ) gehoord dat t wat minder gaat tussen die 2.
LIN! *eist nadere toelichting!*
Oud 05-07-2004, 17:19
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Rint schreef op 05-07-2004 @ 15:53 :
*knip*
Topic heeft 3 maanden geleden zijn laatste reactie gehad, dus het is wel erg oud om nog op de replyen.

Regels voor berichten