Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-03-2004, 14:59
Verwijderd
Hallo allemaal.....

Wat kan ik het beste gebruiken om het scherm van mijn PDA schoon te maken? Ik heb zo'n microvezeldoekje en icm adem werkt dat tot nu toe prima, ware het niet dat er op de één of andere manier een haartje (wimper of wenkbrauw ofzo) op (of onder, kan dat überhaupt?) het scherm terecht is gekomen en ik krijg het er niet af. Poetsen helpt niet, en als je er overheen gaat met een stylus of vinger voel je m helemaal niet of nauwelijks. Wie weet wat ik kan doen? Of waar dat haartje eigenlijk zit?

TIA

Joost
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-03-2004, 15:06
Verwijderd
Al eens met perslucht geprobeerd 't ding weg te woeien?
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 15:51
Preaper
Preaper is offline
Dat klinkt meer als een kras. Heb je er een screenprotector opzitten(Zowieso aan te raden!!), dan kan het zijn dat de haar eronder zit.

Ik reinig mijn PDA altijd met een speciale TFT reiniger die ik ooit bij de MyCom heb gekocht.
Oud 15-03-2004, 17:09
Verwijderd
Citaat:
Preaper schreef op 15-03-2004 @ 16:51:
Dat klinkt meer als een kras. Heb je er een screenprotector opzitten(Zowieso aan te raden!!), dan kan het zijn dat de haar eronder zit.

Ik reinig mijn PDA altijd met een speciale TFT reiniger die ik ooit bij de MyCom heb gekocht.
Het is geen kras, ik zie namelijk duidelijk haarwortel e.d.
Wat is een screenprotector precies? Ik heb er een rubberen geval bij gehad dat wel enigszins beschermt, en ik ben op zoek naar een tasje/case/oid. Is een screenprotector zo'n rubberen ding, of iets dat je over je scherm spant (???).

Wat kost dat TFT spul/perslucht?

Ik heb overigens meer en meer het idee dat het ergens tussen zit, misschien aan de zijkant van het scherm eronder geschoven ofzo, onder het plastic. Kan dat?
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 21:35
Preaper
Preaper is offline
Citaat:
PCRodent schreef op 15-03-2004 @ 18:09:
Het is geen kras, ik zie namelijk duidelijk haarwortel e.d.
Wat is een screenprotector precies? Ik heb er een rubberen geval bij gehad dat wel enigszins beschermt, en ik ben op zoek naar een tasje/case/oid. Is een screenprotector zo'n rubberen ding, of iets dat je over je scherm spant (???).

Wat kost dat TFT spul/perslucht?

Ik heb overigens meer en meer het idee dat het ergens tussen zit, misschien aan de zijkant van het scherm eronder geschoven ofzo, onder het plastic. Kan dat?
Ik weet niet of het achter je scherm kan zitten, want ik weet niet welke PDA je hebt.
Een schreenprotector is een bescherm plasticje dat je op je scherm plakt(zelfhechtend, net als bij vershoud folie in de meeste gevallen).
Dat spul v/d MyCom is een reinigingsvloeistofje.
Oud 16-03-2004, 08:10
Verwijderd
Ik had na een zoektochtje die screenprotectors gevonden ja. Op PDAClub.nl zei men dat het tussen glasplaat en LCD kon zitten. Ik heb een Zire 21.
Wat kost dat TFT-spul ongeveer?
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 08:28
Verwijderd
Oh en even een belangrijke vraag:
Waar koop ik zo'n screenprotector???

(Als het even kan bij een IRL winkel)
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 12:52
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
PCRodent schreef op 16-03-2004 @ 09:10:

Wat kost dat TFT-spul ongeveer?
5 euro ofzo
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 16:14
Verwijderd
Citaat:
Atje85 schreef op 16-03-2004 @ 13:52:
5 euro ofzo
Ah ja ik heb hem gevonden.
Weet iemand waar ik zo'n screenprotector kan kopen? Vond een site maar die levert alleen in de VS...
Met citaat reageren
Oud 21-03-2004, 16:53
Preaper
Preaper is offline
www.pdashop.nl
Reageren

Regels voor berichten