Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Ik zag vandaag bij de RAI een hele groep Libelle & Margriet lezende bij Didi winkelende huisvrouwen op weg naar de huishoudbeurs. Do I need to say more? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik heb haar niet eens gezien en weet al dat ik haar vol in dr face had uitgelachen als t wel zo was |
![]() |
|
![]() |
Toen ik op mijn bus stond te wachten op het CS heb ik mijn ogen uitgekeken. Een rode dikke jongen (Niks mis mee natuurlijk, maar dit was zo'n ultieme boer) Kalend kruintje. Hele grote witte ski-jas, Nederlands elftalshirt onder zijn jas, zandkleurige survival broek die net boven de schoenen ophield, grote witte Dutchy-like schoenen waarvan de veters gestrikt waren met extreem grote lus die op de grond bungelden, witte sportsokken en om het af te maken; in een oor twee grote gouden oorbellen!
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ghehe, ik nomineer een meisje wat ik vandaag op de fiets zag
![]()
||
Citaat:
heb je z'n nummer weten te bemachtigen? |
![]() |
|
![]() |
een niet al te slank meisje uit mijn klas;
WAY te strakke lichte spijkerbroek, heupmodel te kort creme kleurig shirtje, waar je haar buik doorheen kon zien, evenals haar rug, waar je vetjes zag door haar bh witte schoentjes van een soort plastic gaas, met gaatjes dus, en ze waren nog stuk ook aan de hiel en een bouwvakkersnaad als ze zit ![]() en haar vriendin; een strakke spijkerbroek met beige laarzen eronder (hele lelijke) en een shirtje van de markt met allemaal verschillende kleuren streepjes, en bovenaan aan de zijkant ritsjes
||
Citaat:
![]() Maar ik vind je nog steeds wel leuk ![]() Ontopic: Een meisje uit mn klas, zwarte wortelbroek, enorme zwart witte trui met hondjes erop, bergschoenen en heel lang dun vies haar, en ze stinkt ook heel erg ![]()
Laatst gewijzigd op 16-03-2004 om 16:50. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Fashion nono: mijn te dikke economie leraar, met bruine bristol instappers, tekorte pantalon, een wanna-b ralph lauren gestreepte trui [molentje ipv polo]... en een dikke bouwvakkersspleet als hij bukt, en natte oksels. ![]() En hij neemt zijn cavia's op voor de voicemail, en eentje daarvan heet Boefje ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Knal-turqoise pumps met netsokken
![]() Zwarte Laarzen met punthakken met daaroverheen een heel strakzittende turqoise broek. Daarbij een zwart shirt met een blauwe bodywarmer. En als toefje nog kort rechtopstaand haar met een beetje roodtint. Toen ik dat zag rennen om de trein te halen dacht ik: Nee, liever niet ![]() En tenslotte nog mijzelf omdat ik zo slim was om een trui over mijn t-shirt aan te doen waardoor ik er nogal 'warmpjes' bijliep met dit mooie weer. Foute boel spons! ![]() |
![]() |
|
een ex-klasgenoot, genaamd markoes. hij draagt echt ELKE dag een meshcap, sinds dattie een half jaar te laat eindelijk eentje heeft weten te bemachtigen. bovendien doettie quasi alternatief-hip-artyfarty, met zijn anime teeshirt in zijn leren spikes riem met daaronder een combatbroek en vage sportschoentjes. damn... wat is die gast fout. en hij heeft heel vceel pukkels en vet haar.
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
ik erger me zo aan hem, omdat hij door mij meshcaps is gaan dragen. een maand of vier vijf terug had ik er eens eentje op naar school, kwmatie naar me toe : 'ey mag je die op in de klas? ' dus ik zeg ja , zegtie zo van oh dan doe ik dat ook, ik zo van heb je er een dan, hij zo ja eeh, eeeh... ja ik heb er een. pas na een hele poos had ie er een. de nerd.
|
Ik ga proberen een broek te beschrijven waar een mens mee liep op het station zonder er weer kotsneigingen van te krijgen:
Veel te strakke blauwe spijkerbroek om een enorme-omvang kont, rond het middel zaten 2 witte strepen rondom, van midden achter naar midden voor liep er tussen de benen ook een, maar dat mens had die broek zo enorm hard omhoog getrokken dat die witte streep helemaal geplet werd aan de achterkant en je meer het idee kreeg alsof ze een string 3 maten te klein over haar broek had aangetrokken zeg maar.. t zag er echt heel vies uit ![]()
|
![]() |
Meisje uit m'n klas met een soort grijs linnen combat broek van kuyichi (?) oid, tenminste dat stond in het rood op d'r ass en rode strepen op de zijkant. Ook had ze nog van die aantreksels aan de onderkant. Ze had wehkamp sandalen aan, veel te hoog voor haar
![]() Boven die broek had ze een glimmend rose jasje aan, weet niet waarvan maar echt een combinatie was het niet
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn zusje gisteravond op dr eigen feestje. Het feestje was sowieso al een big-nono (hier thuis, gezellig met de klas, harde muziek, na 11en een kratje bier dus twee dronken jongetjes die het met zn 2en hadden leeggezopen, heerlijk oldschool). Maar dus, ze had nauwelijks iets aan. Een truitje met decollete (ze heeft nog geen eens tietjes, wat moet ze ermee?), een rokje wat niet meer was dan een lapje stof van 35 cm en schoenen met punt waarin haar voeten eruit zagen en kleine stoombootjes. Schattig
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Vandaag in de trein. Ik zat rustig een boekie te lezen terwijl er iets roze met violet langskwam.
Was een meid die had een allemaal zwarte kleding (inclusief zwarte puntschoenen) en dan ineens van die felle horizontaal gestreepte beenwarmers in de afwisselende kleuren knalroze en violet. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||