Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() volgens mij hoefde het niet alleen over kleding te gaan, dus dan voeg ik graag jaren 80 muziek toe, waarbij ze net de synthesizer hadden gevonden als instrument.. komt idd ook weer terug ![]() |
![]() |
|
Legging, aaargh!!!
Zo'n kind bij mij op school dat zichzelf zo ontzettend goed vind had gister een spijker-minirokje aan en daaronder een soort zwarte legging en van die open puntneus schoenen eronder... Yugh! Wat ik op het moment fout vind is een minirokje. Er zijn best wel leuke hoor, maar in de winter als het regent en koud is?!?! 'Dan doe je er toch beenwarmers onder?' Maar dat ziet er ook niet uit! (vind ik dan) En ik ben ook niet bepaald fan van de 10cm hoge hakken... ![]()
||
Citaat:
Beenwarmers heb ik nou ook weer gezien (en te korte rokjes eigenlijk ook wel (van die 20 cm dingen ![]() Offtopic: Op welke school zit je? - woon ook in assen en zit op vwo -
||
Citaat:
![]() Ik erger me aan: leggings, polsbandjes, beenwarmers (wie heeft dat verzonnen????), gabberzooi (vooral dat haar.. maar de rest was ook niet om aan te zien), schoudervullingen enzovoorts enzovoorts |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik zit trouwes op het Vincent. Jij?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ja, toch echt de PUNTSCHOENEN. Al dan niet met zo'n belachelijk klein hakje eronder.
Wanneer ik ook op het station sta, er komt altijd wel weer zo'n mokkel op zulke clownschoenen voorbij, met mini rokje, beenwarmers of pofbroek. Ik kan dat *klikklak* geluid alleen al niet meer horen ![]() Laatst gewijzigd op 20-03-2004 om 16:07. |
![]() |
|
Ik ben nu absoluut tegen puntschoenen. ZE ZIJN GEVAaRLIJK!!!.
heel fijn als er iemand even met die punt tegen je hoofd aanschopt! ![]() wat ik verder vreselijk vind? tsjah..... -leggings natuurlijk -gabberkleren -van die boven-je-navel-spijkerbroeken -navelpiercings (vooral bij buiktruitje+vetrol) -en plateauzolen (er zal nog wel meer zijn wat ronduit vreselijk is, maar ik kan nu niks verzinnen)
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
verloren in een droom Kanya | 2 | 28-06-2005 22:22 | |
Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 14:45 | |
Psychologie |
Problemen met mezelf, de wereld, studie en nog veel meer. SpaRood | 28 | 19-08-2004 02:11 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Tanja. Vlooienband | 47 | 12-10-2002 13:15 | |
Psychologie |
ik wordt verscheurd door mn ouders.... help me.... heksje | 4 | 19-12-2001 13:54 | |
ARTistiek |
Vorproefje: binnenkort in de winkels: Jantje zonder Reclame! Verwijderd | 3 | 05-09-2001 08:05 |