Ik wil graag weten hoe je makkelijk een flashprogramma kan rippen en vervolgens zelf een b'tje wat dingen aanpassen. Ik doel bijvoorbeeld op dat spel pinguin slaan, ik zou daarvan bijvoorbeeld de pinguin van willen aanpassen enzo.
En is er ergens een flash dat je met tomaten richting doelen kan gooien?
w4s4 cr4ft schreef op 16-03-2004 @ 17:22: Wil je in het vervolg een tag gebruiken in je titel?
Bv: [flash]bron weergeven (of hoe je het ook wil noemen)
Jah en als ik nou niet weet hoe ik het moet noemen, ik vond flash duidelijk genoeg. Mensen die geen verstand hebben van flash die reageren hier dan toch niet op.
behalve gasten als jij die het hele forum afspeuren om ergens over te kunnen zeiken
16-03-2004, 21:54
Verwijderd
Citaat:
Dr HenDre schreef op 16-03-2004 @ 16:39: google-->flash decompile
tnx, maar is er niet een nederlandse site, want van dat engelse computergebrabbel wordt ik niet egt veel wijzer.
En heb ik trouwens nog een speciaal flash-programma nodig?
darkshooter schreef op 16-03-2004 @ 22:54: tnx, maar is er niet een nederlandse site, want van dat engelse computergebrabbel wordt ik niet egt veel wijzer.
En heb ik trouwens nog een speciaal flash-programma nodig?
je moet gewoon een prog downloaden wat de swf bestand weer terzugzet naar .fla of wat dan ook. zodat jij er iets mee kan.
Net zoals java decompilers, waarmee je java classes kan decompilen.
Dr HenDre schreef op 17-03-2004 @ 17:23: je moet gewoon een prog downloaden wat de swf bestand weer terzugzet naar .fla of wat dan ook. zodat jij er iets mee kan.
maar in de swf wordt (volgens mij) niet opgeslagen wat movies zijn en verschillende layers etc etc, oftewel, die decompilers zijn erg beperkt...denk ik
Dr HenDre schreef op 17-03-2004 @ 17:23: je moet gewoon een prog downloaden wat de swf bestand weer terzugzet naar .fla of wat dan ook. zodat jij er iets mee kan.
Fade of Light schreef op 17-03-2004 @ 18:34: maar in de swf wordt (volgens mij) niet opgeslagen wat movies zijn en verschillende layers etc etc, oftewel, die decompilers zijn erg beperkt...denk ik
lagen enzo worden idd niet opgeslagen, maar als je een muziekje uit een flashfilmpje wil rippen kan decompilen je zeker wel helpen
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.