Advertentie | |
|
![]() |
|
Nu, een leuk iemand om me heen.
En ook minder spierpijn en hoofdpijn, stage in Amsterdam voor septembet-april, kamer in Amsterdam voor diezelfde periode, dat bloktentamen voorbij is en ik het gehaald heb, eindopdracht ingeleverd en gehaald, presentatie van de case voorbij. Oja, en geld wil ik ook. Werk. En een eigen laptop is toch wel fijn. Ooh en een zonnebank wil ik al heel lang. En een leuk leren jasje. En afvallen wil ik ook en dan nieuwe kleren. Ik wil zoveel..
|
dat die ene jongen nou eindelijk toegeeft dat ie me leuk vindt, ipv mij de hele tijd hoop geven en dan ineens niet meer reageren op smsjes ofzow *zucht*
owja, ook wel dat ik al mijn verslagen al af had die ik voor mn toetsweek moet inleveren ![]() ![]() misschien ook wel dat mn ouders even NORMAAL met elkaar gaan praten en mn moeder wat minder bezorgd wordt. hmm, klinkt best wel kansloos, eigenlijk ben ik heel gelukkig hoor!! |
![]() |
|
Dat ik nu in mn vriend zn bed uit kan slapen, zonder dat iemand de stofzuiger verkracht en gilt door t huis
![]() Boeiend dat ie dr zelf niet is ![]() En euhmz... dat de training van vanavond afgelast wordt en dat deze middag maar al te snel voorbij mag zijn. Mn begeleider in mn leefgroep vond het nodig om vlak na een gesprek met mn psych, haar gesprek te plannen. Aangezien ik die gesprekken van haar nogal zinloos vindt. Ze kunnen me hier toch niet helpen, had net zo goed thuis kunnen zitten, maargoed. Ook wil ik die gave serie op NET5 weer zien. Lekker zo'n probleemserie met jongeren met problemen, die op een speciale school zitten en dan vanalles meemaken en een zeer leuke begeleider hebben ![]() ![]() Maargoed, die komt maandag en dinsdagnacht pas weer ![]() Verder zou ik graag 200 euro extra willen hebben en owja! Ook nog iemand die vandaag voor mij wilt wassen en zo ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #70, topic 2 Martiño | 500 | 10-07-2010 08:49 | |
Psychologie |
Geef niet op Columbia | 3 | 06-10-2008 14:55 | |
Algemene schoolzaken |
Van VMBO-t naar Havo 2-talig? mocha1 | 20 | 03-12-2006 10:25 | |
Liefde & Relatie |