Advertentie | |
|
![]() |
|
dubbel
![]() http://forum.scholieren.com/showthre...orientatiejaar maar ff antwoord geven dan.. ik zou als ik jou was informatie aanvragen bij de banenwinkel als je het zeker wil weten.. ik ga dit jaar ook het orientatie jaar doen van de landmacht,heb vorige week de formulieren ingevuld,maar jah nog geen andwoord op je vraag,ik zou het niet weten,nogmaals,vraag het bij de banenwinkel ofzo ![]() suc6 iig.. waar ga je die opleiding volgen dan? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Owja en ik heb nog een vraag. Meschien kan je m beantwoorden. Ik snap het nog niet echt helemaal, maar zo ver ik begrijp bestaat het orientatie jaar uit 2delen. Het leger gedeelte - Bivaken, Excursies, Survival, training etc. School - Op school leer je het gedeelte waar voor je kiest : Zorg, Order Picker, Rupsvoertuig ..?, techniek. etc. Klopt dat zo? Dat je dus gewoon na school gaat en studeert voor (als voorbeeld neem ik ff) zorg en dan zegt de leeraar bevoorbeeld "Morgen om 10 gaan we na het veluwe traine..er zal een bus klaar staan voor de school". klopt dit zo!?.. Owja... en stel je kiest dus zorg...sluit het "Leger gedeelte" zich daar ook bij aan? Of krijgt iedereen het zelfde...zit je gewoon gemengt in een groep? (techniek, zorg, electro, voertuigen, order picker). alvast bedankt! ![]() Laatst gewijzigd op 17-03-2004 om 20:41. |
![]() |
||
Citaat:
ikke voeg je wel ff toe op msn |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oki doki...
![]() Maar ik weet niet of je me al in je lijst hebt gezet. Want soms krijg ik dat berichtje van "Iemand wilt in je lijst" niet eens te zien ![]() dus...Owja.. ik bedenk me net nog een vraag. Kan je gewoon alle kanten op in de Landmacht? Bevoorbeeld, ik met me electro diploma en dan gewoon zorg gaan doen daar? Jawh ik heb veel vragen! ![]() ![]() ![]() Maar...goeewd.. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
landmacht icetea296 | 3 | 03-08-2012 19:14 | |
Algemene schoolzaken |
Enquete landmacht voor vrouwen Nkjez | 2 | 18-04-2006 00:20 | |