Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
pfff.. bij in de klas zit een wijf die was 15 en toen had ze wat met een gozer van 23 dus ik denk dat 17 en 24 nie zoveel uit maakt
![]() ik scheel ook 4.5 jaar met mn vriend en we hebben nu bijna 9 maanden dus wrom zou t nie kunnen???? -xxxxxxxxx- Jessie ![]()
|
![]() |
ik vind t wel kunnen. 17 en 24 zit qua volwassenheid niet zover van elkaar als bv 12 en 19.
het maakt misschien wel verschil of jij nog naar school gaat en hij al werkt.. dan heb je toch een ander leventje. maar je kan 't toch altijd proberen, als jullie elkaar leuk vinden, why not ![]() |
![]() |
|
Wel bij mij gaat et perfect (ik ben 17, vriendje is er 27). Hij heeft er eerst toch ook wel serieus over moeten nadenken, want hij dacht eerst dat ik er 23 ofzo was en toen ik dan mijn leeftijd vertelde...Maar we hebben het er toch maar mooi op gewaagd en 'k hebber nog geen moment spijt van. Soms moet je es alle maatschappelijke conventies van je afwerpen om gelukkig te zijn.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Even een paar kanttekeningen..
Ik vind 't altijd zo typisch als ik dingen hoor als: 'meisje van 16 en jongen (man) van 27'. Dan vraag ik me af: wat is dat voor kerel? Kijk, ik ben zelf 20 en ik moet zeggen dat ik meisjes van 15-16 ken die ook verdomd veel aan mijn hormonen appeleren. En dat kan ook nog wel. Ik beschouw mezelf ook nog als kind. Ik zit waarschijnlijk nog een hele tijd op school, ga nog gewoon elk weekend lekker uit enz.enz. Maar een man van 27, die heeft toch allang een 'leven'? Zo iemand werkt vaak al een hele tijd, zit idd zoals Chimera zegt in een heel andere levensfase... Ik vraag me dan altijd af wat zo iemand van 27 dan voor belevingswereld heeft, dat-ie goed overweg kan met een meisje van 16... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
ikzelf vind t een te groot leeftijdsverschil.. Ikzelf scheel 4 jaartjes met mn vriend en dat vind ik al veel.. Niet dat t echt te merken is ofzo, maar gewoon..
Maar als jij er plezierig bij voelt, moet je dat gewoon doen. Zolang je er maar plezier van hebt...
||
![]() |
Citaat:
dat ligt ook maar aan de persoon |
![]() |
||
Citaat:
Hier ben ik het wel helemaal mee eens eigenlijk.... Maar effe tussendoor: het bestaat hier bijna alleen nog maar uit topics "kan dit wel?". Als je verliefd bent, dan ben je verliefd, kun je niks aan doen. Hou op met dat gezeik over leeftijdverschil en ben gewoon lekker verliefd. Je hoeft onze mening toch niet te weten? |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Óf het zijn een 17-jarige die behoorlijk volwassen is voor haar leeftijd én een 24-jarige die behoorlijk kinderlijk voor zíjn leeftijd. |
![]() |
|
Mijn vriend en ik schelen bijna 2 jaar, volgend jaar zit hij in de 6e en ik in de 4e..ik denk dat dat wel prima zal gaan, alleen na een tijdje is het wel zo dat hij student is en ik nog maar scholier..maar ik denkd at het opzich wel lukt. Als het niet bij jullie lukt komt dat doordat jullie elkaar niet kennen uit een 'gelijkwaardige' situatie bv school..maar hij is duidelijk ouder..snap je? nou ja, veel succes!
|
![]() |
Persoonlijk vind ik het niet kunnen. Volgens mij zit er toch wel een wereld van verschil tussen jullie 2. Maar als jullie er goed bij voelen, moet je het vooral doen.
Maar je moet wel weten, dat je behoorlijk vervelende reacties kan krijgen van andere. Want het is eigenlijk nog steeds een beetje taboe. Anders zou je hier niet op het forum komen vragen of zo'n relatie wel kan. En dan moet ik er ook nog bij zeggen dat hier veel mensen zeggen dat het wel kan enzo, maar vaak zijn mensen zo, dat als ze met andere zijn en ze zien zoiets dan reageren ze heel anders als je begrijpt wat ik bedoel. Mijn advies is in ieder geval: Denk er nog is goed over na, en bedenk is of de liefde echt zo sterk is, dat je je er helemaal voor kunt inzetten.
|
![]() |
Het KAN ja, absoluut.
Ik ben nu 17 (eneenhalf ![]() Hij is zowieso al mijn beste vriend, zou ik hem dan moeten dumpen omdat wij toevallig 8,5 jaar schelen? Terwijl we elkaar zo graag zien? Je weet toch dat je zoveel scheelt, daar kun je dan toch allebei rekening mee houden? Bovendien zijn die twee verchillende levens misschien juist wel dé manier om een relatie interessant te houden... Kortom, als je op een dag allebei merkt dat het niet meer gaat kun je rustig uit elkaar gaan, maar zeg niet op voorhand dat je ermee kapt door het leeftijdsverschil, terwijl je relatie (bah vies woord :b ) nog perfect is... want dat zou ik dus belachelijk vinden, maar soit grtz |
![]() |
|
![]() |
ik heb een uitgesproken mening over die dingen. Ik vind het dus gewoon niet kunnen. 2 Verschillende werelden heb je dan. Ook triest van die jongens trouwens, je wilt als 25 jarige toch geen meisje van 16? Kom op zeg.
Als ik als 25 jarige zou thuiskomen met een meisje van 16 zou ik er niet in komen en ik zou een schop onder mijn kont krijgen.
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
hell, mijn vriend en ik schelen 4 jaar en dat gaat hardstikke goed... ik geloof niet dat leeftijd echt uitmaakt. Het gaat gewoon om hou "volwassen" jij je voelt. Het klinkt heel cliche maar in principe heeft liefde nix met leeftijd te maken.. naja wel iets, dr zijn grenzen natuurlijk maar das wel DUH
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Leeftijdsverschil manonn01 | 23 | 12-01-2012 12:35 | |
Liefde & Relatie |
leeftijdsverschil jongen ouder matthijssie95 | 20 | 03-10-2011 20:20 | |
Liefde & Relatie |
Liefde en het leeftijdsverschil keepdreaming | 2 | 14-03-2010 18:13 | |
Liefde & Relatie |