Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
en een instructeur zegt dat je goed rijdt ja, die verdiend geld aan je, en wil je een gevoel van zekerheid geven. twijfel is het laatste dat je nodig hebt. dus waarschijnlijk kan je inderdaad goed rijden (want anders ben ik de eikel die je laat twijfelen ![]()
||
Citaat:
die vult een heel formulier in waarop hij aangeeft wat je fout doet
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Mijn instructeur gaat ook altijd mee met examens. Tenzij je er grote bezwaren tegen hebt.
|
Ik had mijn instructeur wel meegenomen, bij mijn TTT en rijexamen. Dan praat de examinator ook een beetje met je instructeur en dat is wel ff lekker, dan voel je je ook fijner als hij niet constant op je zit te letten.
Tenminste bij mij was het zo, zij waren aan het kletsen en ik rijden, en dan zei hij hier links enz en dan ging hij verderpraten. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Meenemen, je intructeur weet wat je kan (ze gaan je naderhand nog even samen bespreken, dat was bij mij iig zo) Bovendien geeft t afleiding in de auto en dus een relaxter gevoel.
Bij een huisgenoot van mij was t wel afgeraden door de rijschool om de intructeur mee te nemen, het zou het resultaat negatief kunnen beinvloeden ![]() |
![]() |
|
Meenemen, en alstie irritant is dan zeg je dattie zijn mond moet houden..
Weet ik veel, kan je het goed vinden met je instructeur? Dénk je dat je er zekerder door wordt? etc..
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Mijn instructeur is ook meegereden. Ik vond het echt heel prettig, omdat hij (als je zakt) met eigen ogen kan zien wat er fout is gegaan, en dus niet op jouw woorden of een papiertje af hoeft te gaan.
Ten tweede kon mijn instructeur toevallig heel goed opschieten met mijn examinator (hij had zelf ook bij die man nog examen gedaan), en dus hebben ze vrijwel de hele tijd samen zitten kletsen. Voor mijn gevoel lette de examinator daardoor minder op mij (wat natuurlijk niet zo was), waardoor ik relaxter achter het stuur zat. Hij heeft vantevoren trouwens wel aan mij gevraagd waar de examinator bij was of ik wilde dat hij mee reed, dus het was voor hem niet standaard ofzo. Laatst gewijzigd op 25-03-2004 om 09:41. |
![]() |
||
Citaat:
![]() en kben geslaagd in 1x yea
|
![]() |
Bij mij ging ie niet mee, en dat vond ik eerlijk gezegd veel prettiger...dan zit er tenminste niet nog eens iemand in je rug mee te kijken ook...
![]() Had m wel meteen de 1ste keer (wellicht daardoor) ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
niet mee nemen,ik heb het gister gehaald zonder,en dat was wel fijn want dan is er maar 1 iemand die op je let en laat je gwoon zien wat je doet zonder die vertrouwde persoon in de buurt,vond ik wel fijn gaan...
||
Citaat:
![]() ![]()
|
ik zou um meenemen. ik heb een examinator gehad die constant aan me stuur zat te sjorren terwijl ut goed ging. toen heb ik dus een klacht ingedient en me rij-instructeur ging me helpen omdat hij vond dat ik gelijk had. ben uit eindelijk wel geslaagd
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Busstaking tijdens examens T_ID | 500 | 10-06-2008 18:47 |