Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-03-2004, 18:06
droomkoningin
droomkoningin is offline
Ik vind het echt + .

En jullie?
Oud 25-03-2004, 18:07
Verwijderd
Leuk.
Oud 25-03-2004, 18:08
Thomas
Thomas is offline
Kamperen met enige luxe is cool.
zwoesj
zwoesj is offline
Leuk.
Verwijderd
Leuk, maar ik kan steeds slechter tegen de rotzooi, kleine ruimte en weinig mogelijkheden.
Oud 25-03-2004, 18:11
Ketjing
Ketjing is offline
³
Oud 25-03-2004, 18:12
korfballer
korfballer is offline
egt super leuk! Een hotel ofso lijkt me egt verschrikkelijk voor een aantal weken...een paar dagen is leuk maar voor een langere tijd geef mij dan maar gewoon de camping
Oud 25-03-2004, 18:13
Beer Geweer
Beer Geweer is offline
Je gaat op vakantie kamperen, weinig luxe. Dan vraag je om problemen.
Oud 25-03-2004, 18:15
My Info
My Info is offline
ik vind het erg leuk
Oud 25-03-2004, 18:18
Lionheart
Leuk.
Oud 25-03-2004, 18:18
Boogie
Boogie is offline
---> Reizen & Vakantie
Oud 25-03-2004, 18:19
.Pure
.Pure is offline
zit liever in een app. ofzo, maar kamperen kan ook erg leuk zijn
Oud 25-03-2004, 18:28
Tigerlily
Tigerlily is offline
Och, vakantie is altijd leuk. Camperen dus ook wel
Oud 25-03-2004, 18:31
rare kwast
rare kwast is offline
mn vriendinnen noemen het creperen maar ik vind het echt super
Oud 25-03-2004, 18:37
mmmm
mmmm is offline
Oud 25-03-2004, 18:50
*sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Verschrikkelijk! De term creperen komt er idd meer in de buurt . Ok het is goedkoper maar ik betaal dan liever wat meer dan dat ik in een tent zit. Ligt eraan waar je staat maar het of snachts koud, of overdag bloedheet (lang leve de airco's in appartmenten!) en als je een beetje per heb regen je weg. Je kan amper even lekker zitten (opklapstoeltjes ) en het is vaak heel druk op een camping (iig in toerischtische gebieden). Koken gaat ook maar primitief, en van die douchehokjes toiletten: moet in de rij gaan staan om te douchen in een douchehokje die je met andere mensen deelt net zoals de wc vaak en steeds muntjes erin gooien voor warm water. De enige reden waarom ik misschien ooit heel misschien zou gaan kamperen is om financiele redenen.
Oud 25-03-2004, 19:51
Mother Earth
Mother Earth is offline
Citaat:
*sunrise1986* schreef op 25-03-2004 @ 19:50:
Je kan amper even lekker zitten (opklapstoeltjes ) .
Ow, er zijn opklapstoeltjes die heeeeel lekker zitten hoor Beetje luxe stoeltje, is niks mis mee hoor.

Ik vind kamperen leuk, heel leuk Er hangt altijd zo een speciaal sfeertje, maar dat is ook omdat kamperen nooit met mn ouders is, terwijl andere vakanties wel met mn ouders zijn

Dit jaar ga ik mss met mn hele klas kamperen Echt cooool!
Ik krijg dr weer helemaal zin in
Oud 25-03-2004, 21:21
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Leuk, je maakt snel contact en zo, altijd leuke taferelen in die "straatjes" van de camping. Doe het al jaren, is gewoon geinig.
Oud 25-03-2004, 22:47
Verwijderd
Kamperen is leukkkk . Lekker vrijheid blijheid. Ik moet er niet aan denken om 3 weken 'opgesloten' te zitten op een klein hotelkamertje
Oud 26-03-2004, 12:45
Fleurop
Fleurop is offline
heel leuk
Het heeft wel wat.
Oud 27-03-2004, 14:57
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
rondtrekken is meer voor mij weggelegd.
Oud 28-03-2004, 13:36
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Bert Visscher haat kamperen.
Download maar eens: Bert Visscher - Kamperen, je lacht je echt rot!
Oud 28-03-2004, 13:47
Verwijderd
Ik vind het leuk
Oud 28-03-2004, 15:25
Verwijderd
nog nooit gedaan maar het lijkt me vreselijk.. geen eigen wc en douche blehhhh.. geef mij maar een hotel of een huisje!
Oud 28-03-2004, 15:32
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
niet echt mijn ideale vakantie
Advertentie
Oud 29-03-2004, 14:54
Amidala
Amidala is offline
Het is dat ik komende zomer anderhalve maand ga kamperen, en dus voor m'n eigen bestwil m'n beeld van kamperen een beetje aan het bijstellen ben....

Maar normaal gesproken ben ik erg gesteld op een eigen badkamer (niet snachts met je wc-rol de camping over om vervolgens op een modderige grassige vieze wc te gaan zitten, en sochtends de privacy van een eigen douche hebben), vind ik het erg fijn wanneer er 4 stevige muren rond mijn bed staan, en ook airco is natuurlijk errug fijn.

Maarja, kamperen heeft natuurlijk ook zo z'n charmes....
Oud 30-03-2004, 16:52
Luna
Luna is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 25-03-2004 @ 22:21 :
Leuk, je maakt snel contact en zo, altijd leuke taferelen in die "straatjes" van de camping. Doe het al jaren, is gewoon geinig.
Oud 30-03-2004, 17:00
Mux
Mux is offline
Citaat:
mmmm schreef op 25-03-2004 @ 18:37 :
Oud 30-03-2004, 17:08
Briseïs
Briseïs is offline
Leuk.
Oud 30-03-2004, 19:59
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Het is leuk zo lang je of ergens in een mooie omgeving staat, of een hele gezellige camping anders geef ik er niet om.
Oud 02-04-2004, 14:11
Verwijderd
Niks zo fijn als een tent.
Als het regent is het knus en als het lekker weer is is het heerlijk om buiten te zijn.
Ik zou wel in een tent willen wonen!
Oud 03-04-2004, 15:32
tandenborstel
tandenborstel is offline
Weet iemand of ze in Istanbul van die kleine kampeer-gastankjes verkopen ?????
Oud 03-04-2004, 17:21
C-QUAD
C-QUAD is offline
Ik heb altijd al gekampeerd en dan voornamelijk met mijn ouders. Vorig jaar heb ik voor het eerst in een hotel gezeten en wat me van dat opviel is dat je veel minder vrij bent. Op een camping kan je lekker voor je tentje/vouwwagen/caravan zitten. Beetje relaxen. Ook is het zo dat je daar, zeker als je wat jonger bent, heel snel vrienden maakt.

Ik heb jaren op camping Loodsmansduin op Texel gestaan en heb daar echt vrienden aan overgehouden
Oud 03-04-2004, 19:04
Verwijderd
Ik heb nu vorig jaar ein-de-lijk een keer gekampeerd, maar ik moet zeggen. Ik vond het 3 keer niks.
Het was wel heel gezellig, maar verder
Je ligt niet lekker, hebt beesten en zand in je tent, kleren en nou eigenlijk overal.
Geef mij maar lekker een appartementje. En dat het dan wat duurder is heb ik er graag voor over!
Oud 04-04-2004, 10:27
Endomychus
Endomychus is offline
kamperen is veel leuker! Wat een watjes hierboven zeg. Op een camping maak je sneller contact en je hebt tenminste het gevoel dat je ook echt vakantie hebt.
Oud 04-04-2004, 12:05
Saiorse.TK
Saiorse.TK is offline
Ik vind camperen egt mega coewl!
Of het nou met alleen een slaapzak is tegen de helling van een berg, of met alle luxe van een caravan met je ouders, allemaal leuk... lekker wakker worden, beetje wakker worden in een opkomend zonnetje *oh, god, was het maar weer vakantie*

Ik moet wel zeggen dat een stedenvakantie (in een hotel) me ook heel erg relax lijkt
Oud 04-04-2004, 12:59
SilentFairy
SilentFairy is offline
Kamperen is heeeeeerlijk

Er is niks fijner dan kamperen op vakantie!
Lekker vrij, geen gezeik, lekker primitief!
K vind t fantastisch!
Oud 04-04-2004, 14:57
Verwijderd
heb nog nooit in een hotel overnacht, maar ik vind kamperen gewoon leuk. altijd al gedaan en gewoon gezellig
Oud 04-04-2004, 17:39
Wolter
Wolter is offline
ik houd er wel van om te kamperen, maar dan moet het materiaal wel goed zijn en moet je een goede plek op de camping hebben zonder al te veel bulten en kuilen anders slaapt het zeker niet prettig in een tentje en op een matje
Oud 07-04-2004, 17:51
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
kamperen is leuk. Vroeger deden we dat echt met heeeeel de familie erbij dat was zo gezellig wou dat het zo nog steeds ging maar ja neven en nichten gaan niet meer mee enzo omdat je ouder word...

Ik vind kamperen nog steeds leuk en het is gewoon gezellig enzo het enige wat ik haat als je op een camping zit dat iedereen morguh tegen je zegt als je net wakker bent....
Oud 08-04-2004, 07:01
Verwijderd
Citaat:
lotjesnotje schreef op 07-04-2004 @ 18:51 :
Ik vind kamperen nog steeds leuk en het is gewoon gezellig enzo het enige wat ik haat als je op een camping zit dat iedereen morguh tegen je zegt als je net wakker bent....
Dat vind ik juist wel gezellig! Daar word ik vrolijk wakker van

Je hebt altijd zo'n typisch sfeertje op een camping.. Zo'n vakantiesfeertje echt. Laatst had ik bij mn ex geslapen en de volgende ochtend moest ik heel erg vroeg weg, omdat ik weer naar huis moest en op tijd moest zijn voor een mondeling, dus de trein op tijd moest hebben en toen liepen we buiten en dan is t echt nog zo ochtendfris en dan hoor je alles een beetje op gang komen en de diertjes die net wakker zijn... Toen zei ik nog tegen m: dit doet me weer denken aan kamperen..
Oud 08-04-2004, 17:01
Silvie
Silvie is offline
Ben er zelf niet zo weg van
Oud 11-04-2004, 13:19
Madgirl
Madgirl is offline
Van de zomer ga ik waarschijnlijk met me vriendje camperen. Heb ik echt wel zin in
Oud 11-04-2004, 13:43
Stormkraai
Stormkraai is offline
Best lachen.
Oud 11-04-2004, 14:00
kiek
kiek is offline
Citaat:
anniemoppie schreef op 28-03-2004 @ 16:25 :
nog nooit gedaan maar het lijkt me vreselijk.. geen eigen wc en douche blehhhh.. geef mij maar een hotel of een huisje!
Oud 21-04-2004, 19:35
Verwijderd
ik vind kamperen heel leuk...wij gaan altijd met caravan en dan n tentje...dat vind ik ook egt vakantie...niet in n hotel ofzo...zo luxe...das saai...
Oud 21-04-2004, 22:00
Missy Muffett
Missy Muffett is offline
Kamperen is echt , kheb het al bijna mijn hele leven gedaan (wel altijd met mijn ouders, maar goed)
Maar ik kampeer wel nie zo primitief,....dat vind ik dan weer helemaal nix (met alleen een tentje en gasstelletje enzo)
Maar mijn ouders hebben altijd een camper gehad, en dan natuurlijk een grote voortent, (en heel veel andere spullen wat elk jaar meer word) en ik en mijn zusje hadden onze eigen tent (hoe ouder we werden, hoe groter die werd )

En qua drukte, hygiëne, tja dat ligt er maar net aan waar je staat, wij hebben 'altijd' op campings gestaan waar niet iedereen hutje op mutje staat, en waar de wegen ook niet geasfalteerd waren. Zoals de laatste paar jaar gingen we altijd naar een camping in Spanje,...als je het gewoon alleen naar de camping zelf kijkt, is het echt verschrikkelijk, maar de mensen, gezelligheid, en dat je kan doen en laten wat je wilt (niet om 11 uur stil zijn) was helemaal geweldig.

hmm,...heel verhaal , maar kamperen is dus echt wel leuk
Oud 22-04-2004, 19:34
akumabito
akumabito is offline
Ultimate freedom!

Echt geweldig, kamperen! En hoe minimalistischer hoe beter! Ik heb weleens in 't bos gestaan in Zweden, langs een riviertje, als noodoplossing een keer in wat bosjes in Tjechië, en ook een keer op een enorme klif in Engeland, vlak bij 't randje! Ik kampeer elk jaar, en ik probeer zoveel mogelijk campings te vermijden.. echt fantastisch gewoon..
Oud 23-04-2004, 16:54
cyntha
cyntha is offline
Leuk!
Oud 30-04-2004, 12:27
Plo
Plo is offline
Lijkt me ook wel is leuk, als je tenminste gescheiden tenten kan regelen, anders is het heel wat minder
Advertentie

Regels voor berichten