Advertentie | |
|
![]() |
|
Het is dat ik komende zomer anderhalve maand ga kamperen, en dus voor m'n eigen bestwil m'n beeld van kamperen een beetje aan het bijstellen ben....
Maar normaal gesproken ben ik erg gesteld op een eigen badkamer (niet snachts met je wc-rol de camping over om vervolgens op een modderige grassige vieze wc te gaan zitten, en sochtends de privacy van een eigen douche hebben), vind ik het erg fijn wanneer er 4 stevige muren rond mijn bed staan, en ook airco is natuurlijk errug fijn. Maarja, kamperen heeft natuurlijk ook zo z'n charmes.... |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Het is leuk zo lang je of ergens in een mooie omgeving staat, of een hele gezellige camping anders geef ik er niet om.
|
![]() |
Ik heb altijd al gekampeerd en dan voornamelijk met mijn ouders. Vorig jaar heb ik voor het eerst in een hotel gezeten en wat me van dat opviel is dat je veel minder vrij bent. Op een camping kan je lekker voor je tentje/vouwwagen/caravan zitten. Beetje relaxen. Ook is het zo dat je daar, zeker als je wat jonger bent, heel snel vrienden maakt.
Ik heb jaren op camping Loodsmansduin op Texel gestaan en heb daar echt vrienden aan overgehouden |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb nu vorig jaar ein-de-lijk een keer gekampeerd, maar ik moet zeggen. Ik vond het 3 keer niks.
Het was wel heel gezellig, maar verder ![]() Je ligt niet lekker, hebt beesten en zand in je tent, kleren en nou eigenlijk overal. Geef mij maar lekker een appartementje. En dat het dan wat duurder is heb ik er graag voor over! |
![]() |
|
Ik vind camperen egt mega coewl!
Of het nou met alleen een slaapzak is tegen de helling van een berg, of met alle luxe van een caravan met je ouders, allemaal leuk... lekker wakker worden, beetje wakker worden in een opkomend zonnetje *oh, god, was het maar weer vakantie* Ik moet wel zeggen dat een stedenvakantie (in een hotel) me ook heel erg relax lijkt
|
kamperen is leuk. Vroeger deden we dat echt met heeeeel de familie erbij dat was zo gezellig wou dat het zo nog steeds ging maar ja neven en nichten gaan niet meer mee enzo omdat je ouder word...
Ik vind kamperen nog steeds leuk en het is gewoon gezellig enzo het enige wat ik haat als je op een camping zit dat iedereen morguh tegen je zegt als je net wakker bent.... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Je hebt altijd zo'n typisch sfeertje op een camping.. Zo'n vakantiesfeertje echt. Laatst had ik bij mn ex geslapen en de volgende ochtend moest ik heel erg vroeg weg, omdat ik weer naar huis moest en op tijd moest zijn voor een mondeling, dus de trein op tijd moest hebben en toen liepen we buiten en dan is t echt nog zo ochtendfris en dan hoor je alles een beetje op gang komen en de diertjes die net wakker zijn... Toen zei ik nog tegen m: dit doet me weer denken aan kamperen.. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Kamperen is echt
![]() Maar ik kampeer wel nie zo primitief,....dat vind ik dan weer helemaal nix (met alleen een tentje en gasstelletje enzo) Maar mijn ouders hebben altijd een camper gehad, en dan natuurlijk een grote voortent, (en heel veel andere spullen wat elk jaar meer word) en ik en mijn zusje hadden onze eigen tent (hoe ouder we werden, hoe groter die werd ![]() En qua drukte, hygiëne, tja dat ligt er maar net aan waar je staat, wij hebben 'altijd' op campings gestaan waar niet iedereen hutje op mutje staat, en waar de wegen ook niet geasfalteerd waren. Zoals de laatste paar jaar gingen we altijd naar een camping in Spanje,...als je het gewoon alleen naar de camping zelf kijkt, is het echt verschrikkelijk, maar de mensen, gezelligheid, en dat je kan doen en laten wat je wilt (niet om 11 uur stil zijn) was helemaal geweldig. hmm,...heel verhaal ![]() |
![]() |
|
Ultimate freedom!
Echt geweldig, kamperen! En hoe minimalistischer hoe beter! Ik heb weleens in 't bos gestaan in Zweden, langs een riviertje, als noodoplossing een keer in wat bosjes in Tjechië, en ook een keer op een enorme klif in Engeland, vlak bij 't randje! Ik kampeer elk jaar, en ik probeer zoveel mogelijk campings te vermijden.. echt fantastisch gewoon.. ![]()
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
hooliganisme Kuzushi | 65 | 15-03-2004 20:58 | |
De Kantine |
PimPamPet-Categorieën diamondvoodoo | 21 | 02-04-2003 19:06 | |
Verhalen & Gedichten |
[columpje] Kamperen Type | 4 | 01-02-2003 17:46 | |
Algemene schoolzaken |
agendateksten gangstah_girl | 0 | 06-07-2002 18:59 | |