Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-03-2002, 21:08
Verwijderd
als je nou een vriend hebt he, en als je uit gaat ga je met andere jongens om. als er dan 1 van die jongens is die ook een vriendin heeft. en die jongen en jij zouden een beetje lol maken en ze zou bij hem hangen op een stoel, je armen om hem heen, en jou hand op zijn buik en zijn hand daar weer op.

vinden jullie dat nou kunnen, flirten met een ander terwijl je zelf al een vriend hebt, en dan ook nog aan hem zitten..????

ik vind het namelijk niet kunnen, echt niet...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-03-2002, 21:10
xxx_anouk_xxx
xxx_anouk_xxx is offline
Kan wel als het vriendschappelijk is, ik ben ook best intiem met goede vrienden. Ook met vriendinnen trouwens.

Ik vind dat het wel kan, maar snap ook dat het minder is voor je vriend/vriendin

kus
Oud 17-03-2002, 21:11
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
boeit me niet, ligt eraan wat voor relatie je hebt. Weet je dat het maar voor de gein is, of twijfel je daaraan. Daar kun je gerust over praten.
Oud 17-03-2002, 21:14
Verwijderd
de relatie is best serieus, niet lang maar 1 maand zoiets, maar ze weten (zegt ze) dat ze nog heeeel lang bij hem wilt blijven
Met citaat reageren
Oud 17-03-2002, 21:26
silla02
silla02 is offline
nou ik zou het nog niet eens kunnen, flirten met anderen nu ik een vriend heb.
Kweet nie dan voel ik me echt schuldig.
Dus ik doe het nie....

xxxx
Met citaat reageren
Oud 18-03-2002, 07:01
SuperS
SuperS is offline
Citaat:
StefanLovertje schreef:
ik vind het namelijk niet kunnen, echt niet...
ik ook niet

Oud 18-03-2002, 14:46
sanne60
sanne60 is offline
Ik vind r nix mis mee, zolang jij/hij er maar niets meer mee bedoelt of je vriend er bijvoorbeeld problemen mee heeft.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2002, 14:57
Yolcu
Yolcu is offline
Zolang de partner ervan af weet, en hij/zij er geen kwaad in ziet, vind ik het best. Bij sommige mensen zit flirten een beetje in het bloed, sommige mensen vinden het gewoon leuk om te flirten en zoeken er zelf al nix achter. Dat verschilt dus van persoon tot persoon. Het is iets tussen die twee mensen, ik heb niet echt het gevoel dat de buitenwereld daar veel mee te maken heeft. Twee mensen weten zelf hoe ze hun relatie zien, en wat ze ervan verwachten.
Oud 18-03-2002, 15:57
Babygirl_nr1
Babygirl_nr1 is offline
hangt ervan af, ik heb een vriend maar ik zit ook vaak aan andere jongens maar gewoon als vrienden, ik bedoel er niks mee, zij ook aan mij. ik heb alleen vrienschappelijke gevoelens voor ze weetje. maar mijn vriend zou het niet zo leuk vinden als ik er iets anders mee bedoel.
Oud 19-03-2002, 12:25
apart persoontje
apart persoontje is offline
Zoiets hoeft niet meteen flirten te zijn, je kan ook gewoon zo met iemand omgaan, als jij zo'n vriendschap met iemand hebt, moet je vriend maar mee leren omgaan....
Het zou pas raar zijn dat je ineens heel anders gaat doen tegen die gewone vriend, dan lijkt het pas alsof er echt iets anders achter zat...
Reageren

Regels voor berichten